Umiejętności
Marketing
Negocjacje
Prowadzenie szkoleń
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Komunikacja
Kierowanie zespołem
organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń
Angielski
Kierowanie projektami
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
czeski
podstawowy
słowacki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Customer Service Leader
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
- Realizacja procesu rekrutacji.
- Kontrola efektywności pracy podległego zespołu.
- Kontrola jakości pracy konsultantów poprzez monitoring rozmów i oceny pracownicze.
• Sprzedaż usług
- Wytyczanie i rozliczanie celów podległego zespołu.
- Coaching sprzedażowy.
- Motywacja zespołu.
• Kontrola wskaźników pracy Call Center.
- Dbanie o wskaźniki zespołu ds. telefonicznej obsługi klientów (ASA, AR, ATT).
• Obsługa reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
• Udział w projektach firmy
• Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
- Realizacja procesu rekrutacji.
- Kontrola efektywności pracy podległego zespołu.
- Kontrola jakości pracy konsultantów poprzez monitoring rozmów i oceny pracownicze.
• Sprzedaż usług
- Wytyczanie i rozliczanie celów podległego zespołu.
- Coaching sprzedażowy.
- Motywacja zespołu.
• Kontrola wskaźników pracy Call Center.
- Dbanie o wskaźniki zespołu ds. telefonicznej obsługi klientów (ASA, AR, ATT).
• Obsługa reklamacji zgłaszanych przez Klientów.
• Udział w projektach firmy
wystawiono
Osoba o wysokim poziomie energii i pozytywnego nastawienia w codziennych kontach biznesowych zarówno w komunikacji z podwładnymi, współpracownikami i przełożonymi. Potrafi porwać za sobą tłumy osób. Jej dyscyplina pracy powoduje, iż komunikaty przekazywane przez nią są precyzyjne i przekuwają się na wzrost wyników podwładnych jej osób. Lider przez duże L :)
trener
Trener freelancer
Pracuję w obszarze szkoleń sprzedażowych, identyfikacji pracownika wielkich korporacji, prewencji wypalenia zawodowego, radzenia sobie ze stresem i szeroko pojętej uważności...
W ramach współpracy z UPC przeprowadziłam ok. 500 godzin szkoleniowych w zakresie wdrożenia nowego systemu komputerowego, szkoleń produktowych i umiejętności sprzedażowych. Przeprowadziłam również cykl szkoleń sprzedażowych dla Call Center operatora komórkowego "OPAL" Katowice.
Na dzień dzisiejszy na bieżąco szkolę nowych pracownikówzarówno narzędziowo, sprzedażowo, jak i z umiejętności komunikacyjnych.
W ramach współpracy z UPC przeprowadziłam ok. 500 godzin szkoleniowych w zakresie wdrożenia nowego systemu komputerowego, szkoleń produktowych i umiejętności sprzedażowych. Przeprowadziłam również cykl szkoleń sprzedażowych dla Call Center operatora komórkowego "OPAL" Katowice.
Na dzień dzisiejszy na bieżąco szkolę nowych pracownikówzarówno narzędziowo, sprzedażowo, jak i z umiejętności komunikacyjnych.
Internet Sales Leader
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
- Realizacja procesu rekrutacji.
- Kontrola efektywności pracy podległego zespołu.
- Kontrola jakości pracy doradców poprzez monitoring rozmów.
• Sprzedaż usług
* kierowanie zespołem sprzedawców
* monitoring rozmów sprzedażowych
* motywacja, coaching i szkolenia sprzedażowe
i produktowe
* Udział w projektach dotyczących online UPC.
• Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
- Realizacja procesu rekrutacji.
- Kontrola efektywności pracy podległego zespołu.
- Kontrola jakości pracy doradców poprzez monitoring rozmów.
• Sprzedaż usług
* kierowanie zespołem sprzedawców
* monitoring rozmów sprzedażowych
* motywacja, coaching i szkolenia sprzedażowe
i produktowe
* Udział w projektach dotyczących online UPC.
Specjalistka ds. Zapewnienia Jakości Obsługi Klienta
* weryfikacja ocen Liderów General Service i 4call ,
* ocena korespondencji wychodzącej do klientów,
* współpraca w opracowaniu standardów monitoringu w procesie kalibracji,
* tworzenie i koordynowanie projektu Księga Standardów Obsługi Klienta w UPC.
* obsługa procesu Eliminowania Negatywnego Wrażenia.
* ocena korespondencji wychodzącej do klientów,
* współpraca w opracowaniu standardów monitoringu w procesie kalibracji,
* tworzenie i koordynowanie projektu Księga Standardów Obsługi Klienta w UPC.
* obsługa procesu Eliminowania Negatywnego Wrażenia.
własna działalność godpodarcza
FOLMARK Ruda Śląska
1988-1992 Agencja Pośrednictwa Reklamowo-Poligraficznego
* pozyskiwanie klientów i wykonawców
* nadzór nad realizacją
1992-2000 Księgarnia
* zaopatrzenie detaliczne i hurtowe
* kompleksowe dostawy dla szkół
* organizacja sprzedaży
* raportowanie i prowadzenie dokumentacji
* pozyskiwanie klientów i wykonawców
* nadzór nad realizacją
1992-2000 Księgarnia
* zaopatrzenie detaliczne i hurtowe
* kompleksowe dostawy dla szkół
* organizacja sprzedaży
* raportowanie i prowadzenie dokumentacji
Szkolenia i kursy
* "Warsztaty liderskie" kwiecień 2016
* "Profesjonalna obsługa Klienta" luty 2016
* "Jak prowadzić ocenę roczną?" grudzień 2015
* "Komunikacja menedżerska" listopad 2015
* "Zarządzenia zmianą" listopad 2015
* "Wstęp do obsługi klienta i sprzedaży" październik 2015
* "Zaawansowane techniki sprzedaży" sierpień 2015
* "Jak wspierać rozwój pracowników" sierpień 2015
* Coaching - metoda pracy Menedżera kwiecień 2015
* DOOR Zarządzanie zespołem grudzień 2014, maj 2015
* "Tworzenie i obróbka grafiki rastrowej w programie GIMP" 12.10.2013 Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* "Prowadzenie burzy mózgów na odległość za pomocą Prezi" 5.10.2013 Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* "Kompetencje IT osób 50+" excell dla zaawansownaych - lipiec-sierpień 2013 Kapitał Ludzki EFS
* "Rola menedżera w budowaniu najwyższej jakości współpracy z Klientem"
ClientFirst
House of Skills
Katowice, kwiecień 2013r.
* "10 najlepszych strategii sprzedawców - szkolenie Łukasza Zawora w ramach EDDU CLUB - marzec 2013
* GRYFIKACJA/GRYWALIZACJA jako metoda angażowania ludzi w marketingu, zarządzaniu i edukacji - marzec 2013
Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* WARSZTATY - PREZI jako alternatywne narzędzie tworzenia prezentacji. luty 2013
Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* Projekt wyGRAJmy razem! styczeń - marzec 2013
Szkoła Trenerów METRUM Katowice
* „Prawo pracy dla kadry menadżerskiej.”
Kancelaria Prawa Pracy Iwona Jaroszewska-Ignatowska, styczeń 2013r.
* "Szef w roli coacha. Jak rozwijać podwładnych aktywnymi metodami? czerwiec 2012 Dział szkoleń UPC
* System Zarządzania Jakością - Moduł Zaawansowany w ramach projektu "Eduszansa"
20.07.2011 - 22.10.2011
* "Prowokacja w pracy trenera" MEETWORKS 26-27 września 2009 - Metrum-warsztaty-i-doradztwo-psychologiczne
* Certyfikowany praktyk Time Line Therapy
24-26 sierpnia 2009
http://nlp-neuroakademia.pl/lang.pl/6/page/6
* "Leniwe pierogi" 22-23 sierpnia 2009
http://www.goldenline.pl/spotkanie/leniwe-pierogi-czyli-w-poszukiwaniu-starszyzny2
*Warsztaty „Opowieść – jako metoda pracy z ludźmi i metoda rozwoju osobistego” http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-opowiesc-jako-metoda-pracy-z-ludzmi-i-metoda-rozwoju-osobistego
* PODRÓŻ BOHATERA z Mariuszem Szuba
http://www.mariuszszuba.pl/lang.pl/no/szkolenie/5
* WARSZTATY ŚWIADOMEJ PRACY GŁOSEM Kraków 15-16 listopada 2008 z Magdą Sekuła - Lemberger
* PROGRESSTERON i Światełka z tuneli z Marcinem Ilskim:
http://centrumthelema.blog.onet.pl/+ wybieram sie na 2dniowe warsztaty w styczniu
http://www.goldenline.pl/spotkanie/swiatelko-z-tuneli-metaprogramowanie-umyslu
* PO-WOLNOŚĆ W TOBIE 7-8 luty
http://www.goldenline.pl/spotkanie/po-wolnosc-w-tobie-niespieszne-warsztaty-przyjemnosci
* „Wywieranie wpływu czy skuteczna argumentacja.”
Engram, 2007
* Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Proces sprzedaży" Logic Training Marcin Sałek
* Certyfikaty ukończenia szkoleń w zakresie usług, technik sprzedaży, obsługi klienta w UPC Polska
* Certyfikat Trenera aplikacji komputerowych
* 2002.09-12 Kurs pilota wycieczek
* 2001.12 Szkolenie Achieve Global w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
* 1999.09 licencja PUNU
* 1990.05 kurs kasjera walutowego
* "Profesjonalna obsługa Klienta" luty 2016
* "Jak prowadzić ocenę roczną?" grudzień 2015
* "Komunikacja menedżerska" listopad 2015
* "Zarządzenia zmianą" listopad 2015
* "Wstęp do obsługi klienta i sprzedaży" październik 2015
* "Zaawansowane techniki sprzedaży" sierpień 2015
* "Jak wspierać rozwój pracowników" sierpień 2015
* Coaching - metoda pracy Menedżera kwiecień 2015
* DOOR Zarządzanie zespołem grudzień 2014, maj 2015
* "Tworzenie i obróbka grafiki rastrowej w programie GIMP" 12.10.2013 Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* "Prowadzenie burzy mózgów na odległość za pomocą Prezi" 5.10.2013 Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* "Kompetencje IT osób 50+" excell dla zaawansownaych - lipiec-sierpień 2013 Kapitał Ludzki EFS
* "Rola menedżera w budowaniu najwyższej jakości współpracy z Klientem"
ClientFirst
House of Skills
Katowice, kwiecień 2013r.
* "10 najlepszych strategii sprzedawców - szkolenie Łukasza Zawora w ramach EDDU CLUB - marzec 2013
* GRYFIKACJA/GRYWALIZACJA jako metoda angażowania ludzi w marketingu, zarządzaniu i edukacji - marzec 2013
Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* WARSZTATY - PREZI jako alternatywne narzędzie tworzenia prezentacji. luty 2013
Śląskie Centrum Społeczństwa Informacyjnego w ramach cyklu warsztatów z narzędzi ICT
* Projekt wyGRAJmy razem! styczeń - marzec 2013
Szkoła Trenerów METRUM Katowice
* „Prawo pracy dla kadry menadżerskiej.”
Kancelaria Prawa Pracy Iwona Jaroszewska-Ignatowska, styczeń 2013r.
* "Szef w roli coacha. Jak rozwijać podwładnych aktywnymi metodami? czerwiec 2012 Dział szkoleń UPC
* System Zarządzania Jakością - Moduł Zaawansowany w ramach projektu "Eduszansa"
20.07.2011 - 22.10.2011
* "Prowokacja w pracy trenera" MEETWORKS 26-27 września 2009 - Metrum-warsztaty-i-doradztwo-psychologiczne
* Certyfikowany praktyk Time Line Therapy
24-26 sierpnia 2009
http://nlp-neuroakademia.pl/lang.pl/6/page/6
* "Leniwe pierogi" 22-23 sierpnia 2009
http://www.goldenline.pl/spotkanie/leniwe-pierogi-czyli-w-poszukiwaniu-starszyzny2
*Warsztaty „Opowieść – jako metoda pracy z ludźmi i metoda rozwoju osobistego” http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-opowiesc-jako-metoda-pracy-z-ludzmi-i-metoda-rozwoju-osobistego
* PODRÓŻ BOHATERA z Mariuszem Szuba
http://www.mariuszszuba.pl/lang.pl/no/szkolenie/5
* WARSZTATY ŚWIADOMEJ PRACY GŁOSEM Kraków 15-16 listopada 2008 z Magdą Sekuła - Lemberger
* PROGRESSTERON i Światełka z tuneli z Marcinem Ilskim:
http://centrumthelema.blog.onet.pl/+ wybieram sie na 2dniowe warsztaty w styczniu
http://www.goldenline.pl/spotkanie/swiatelko-z-tuneli-metaprogramowanie-umyslu
* PO-WOLNOŚĆ W TOBIE 7-8 luty
http://www.goldenline.pl/spotkanie/po-wolnosc-w-tobie-niespieszne-warsztaty-przyjemnosci
* „Wywieranie wpływu czy skuteczna argumentacja.”
Engram, 2007
* Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu "Proces sprzedaży" Logic Training Marcin Sałek
* Certyfikaty ukończenia szkoleń w zakresie usług, technik sprzedaży, obsługi klienta w UPC Polska
* Certyfikat Trenera aplikacji komputerowych
* 2002.09-12 Kurs pilota wycieczek
* 2001.12 Szkolenie Achieve Global w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
* 1999.09 licencja PUNU
* 1990.05 kurs kasjera walutowego
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Zainteresowania
Żeglarstwo /stopień żeglarza/
Kino, literatura science fiction, fantasy, sensacyjna i faktu
Psychologia biznesu
Kino, literatura science fiction, fantasy, sensacyjna i faktu
Psychologia biznesu
Organizacje
http://www.mdk-batory.com.pl/pliki/loft.pdf
Wolontariusz
Wolontariusz
Inne
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
Prawo jazdy kat. B
Biegła znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internetu I systemu Wizard 5.2 i 7.6
Aktywny uczestnik festiwali PROGRESSteron od 2006 roku, po reaktywacji w 2010 - wolontariuszka
Aktywny uczestnik MeetRoom Katowice trenerskie spotkania wymiany doświadczeń
Aktywny uczestnik MATRIK
Grupa Certyfikowanych Trenerów i Doradców Zarządzania oraz sympatyków.
Członek Kooperatywy Spożywczej KOPERA w Katowicach.
Prawo jazdy kat. B
Biegła znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internetu I systemu Wizard 5.2 i 7.6
Aktywny uczestnik festiwali PROGRESSteron od 2006 roku, po reaktywacji w 2010 - wolontariuszka
Aktywny uczestnik MeetRoom Katowice trenerskie spotkania wymiany doświadczeń
Aktywny uczestnik MATRIK
Grupa Certyfikowanych Trenerów i Doradców Zarządzania oraz sympatyków.
Członek Kooperatywy Spożywczej KOPERA w Katowicach.
Grupy
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A ja nie jestem słodka, jestem prawdziwą kobietą...
Grupa O kobietach, nie kobietkach/ Dla Kobiet i Mężczyzn. [b]Aby tu dołączyć, należy mieć PROFIL ZE ZDJĘCIEM "własnej osoby".[/b]
Absurdalia
Grupa zrzeszające miłośników absurdu, jego tropicieli i przeróżnego autorytamentu prześmiewców dnia codziennego.
Ma także za zadanie promować Festiwal Kultury Absurdalnej odbywający się w listopadz
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
ANTYKARIERA
Antykariera to sposób zarabiania na tym, co się lubi robić, na swojej pasji czy hobby. Staram się znaleźć osoby, z którymi będę mogła rozpocząć moją antykarierę. A może dzięki temu forum powstaną inne
Aromaterapia
aromaterapeutyczne rozważania na pograniczu wiedzy fachowej i subiektywnego doświadczenia