Grażyna Kostka

Kierownik działu handlowego, Nowe SA (Polska/Eksport CEE) FMCG
Piaseczno, mazowieckie

Umiejętności

B2B B2C Strategia biznesowa Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie Sprzedażą SAP Safo Biz Zoho CRM

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nowe Sp. z o.o.
Kierownik działu handlowego
Zarządzanie Zespołem KAM, PH, KAM Export oraz DOZ.
Rozwój kompetencji podległego zespołu.
Rozwój sprzedaży krajowej oraz eksportu - CEE
Współpraca z kluczowymi klientami Spółki, min. Carrefour, Rossmann, Aucham, Super Pharm, JMP.
Projekty Private Label (koordynowanie całego procesu wdrożenia)
Tworzenie planów sprzedaży i budżetów rocznych.
Realizacja celów Spółki.
Raportowanie do Zarządu i Akcjonariuszy.
Monitorowanie rynku.
Rekrutacja.
Certyfikacja IFS/BRC.
Nowe Sp. z o.o.
Key Account Manager
Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w branży chemicznej - odświeżacze powietrza.
Kluczowi klienci - Rossmann, Super Pharm, Makro, Carrefour, Eurocash, sieci lokalne.
Projekty B2B - JMP, Tchibo, H&Y

Negocjacje.
Pozyskiwanie nowych odbiorców.
Przygotowanie umów oraz koordynacja ich realizacji.
Aktywna praca w zespołach projektowych wewnątrz organizacji.
Corex sp. z o.o.
Key Account Manager
Modern Trade, Traditional Trade

Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami w tym TESCO umowa CEE, Selgros, Makro, Carrefour.

Negocjacje.
Pozyskiwanie nowych odbiorców.
Corex sp. z o.o.
Junior Key Account Manager
Modern Trade, Traditional Trade

Rozwijanie współpracy z kluczowymi klientami.
Negocjacje.
Pozyskiwanie nowych odbiorców.
Corex sp. z o.o.
Commercial Sales Specialist/Sales Representatives
Aktywne wsparcie sprzedaży.
Pozyskiwanie i obsługa odbiorców.
Prowadzenie negocjacji handlowych.
Przygotowywanie ofert handlowych zgodnie z potrzebami odbiorców.
Utrzymywanie trwałych relacji biznesowych z odbiorcami.
Aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
Udział w targach branżowych.
Analiza działań marketingowych.
Tworzenie raportów.
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Aktywne wsparcie wewnętrznych projektów.
Organizowanie promocji B2B
Znajomość środowiska SAP Business One oraz Asseco Safo.
Corex sp. z o.o.
Customer Service Specialist
Udzielania informacji o produktach i dystrybuowanych markach.
Realizacji dyspozycji Klientów.
Sprzedaży produktów - realizacja wyzwań.
Przygotowywanie ofert handlowych.
Likwidacja reklamacji.
Wsparacie klientów w pracy na platformie B2B.
Monitorowanie odsprzedaży.
Budowanie i utrzymywanie stałych relacji handlowych z klientami.

Szkolenia i kursy

Studium skutecznej komunikacji.
The John Maxwell Team

Smart Calling: Skuteczna sprzedaż przez telefon.
Art Sobczak

Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności.
David Allen

Sekrety Skutecznej Negocjacji - Roger Dawson

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Psychologia Menedzerska, studia podyplomowe
SWPS
Logo
Turystyka i rekreacja. Zarządzanie biznesem turystycznym i rekreacyjnym., licencjackie
Uczelnia Warszawska im. Marii Skłodowskiej-Curie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Inne

Moim celem jest rozwój. Zmieniam myśli w działanie.

Interesują mnie różnice między ludźmi, niepowtarzalność każdej osoby. W każdym człowieku staram się dostrzec charakterystyczne cechy.

Wierzę w moc z jaką sport oddziałuje na nasze charaktery. Na treningu osiągamy więcej niż podpowiadał nam nasz umysł.
Dzięki wysiłkowi i dyscyplinie możemy kształtować swoją rzeczywistość.

Moja praca wspierana jest przez pięć talentów (Gallup's StrengthsFinder)

Focus
Strategic
Individualization
Achiever
Activator

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.