Gracjan Kieszkowski

Doradca klienta, Lubelska Fundacja Rozwoju
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Reklama Strategia biznesowa Zaangażowanie Komunikacja Kreatywność Customer Service Systems Pracowitość Sprzedaż bezpośrednia Odpowiedzialność Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Public Relations Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Łatwość nawiązywania kontaktów Umiejętność pracy pod presją czasu Zdolność analitycznego myślenia Samodzielność w działaniu czynne prawo jazdy kat. B wysokie zdolności komunikacyjne Negotiation skills umiejętność wystąpień publicznych i prezentacji, zdolność rozwiązywania problemów i sporów, umiejętność delegowania i egzekwowania obowiązków, znajomość merytorycznych zagadnień dotyczących sprzedaży w oparciu o praktykę, a także rozmaite kursy i szkolenia, umiejętność organizacji pracy własnej i innych, lekkość w przyswajaniu nowej wiedzy,

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Lubelska Fundacja Rozwoju
Doradca klienta
Obsługa klienta i analiza kredytowa wniosków mikro, małych i średnich przedsiębiorstw o obrotach do 222 mln zł. przychodu.
Bank BNP Paribas
doradca klienta SME
- pozyskiwanie nowych klientów segmentu MSP Agro i Non Agro

- kompleksowa obsługa klientów będących w portfelu Banku (MSP),

- kompleksowa obsługa klientów będących w portfelu Banku (Agro).
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta Firmowego
- pozyskiwanie i obsługa nowych klientów firmowych,

- obsługa klientów będących w portfelu Banku,

- kompleksowa obsługa klientów (od pozyskania wniosku do

podpisania umowy kredytowej),

- obsługa firm w sektorze do 10 mln obrotu rocznego,

- szkolenia dla Partnerów Handlowych w ramach sieci: Expander, Open Finanse, Taxcare,

- tworzenie sieci aktywnych biur rachunkowych.
Logo
Doradca Klienta Biznesowego
FM Bank PBP SA
- pozyskiwanie i obsługa nowych klientów firmowych,

- spotkania w oddziale i poza oddziałem,

- kompleksowa obsługa klientów (od pozyskania wniosku do

podpisania umowy kredytowej),

- tworzenie własnego portfela klientów,

- tworzenie własnej sieci aktywnych biur rachunkowych i partnerów handlowych.

Szkolenia i kursy

1. Podstawy Analizy Finansowej:

­- obowiązki sprawozdawcze oraz elementy sprawozdania finansowego,

­- bilans – zawartość informacyjna, zasady wyceny,

-­ wprowadzenie do sprawozdawczości finansowej oraz dodatkowe informacje i objaśnienia,

­- znaczenie poznawcze zestawienia zmian w kapitale (funduszu) własnym,

­- ćwiczenia z wykorzystaniem przedstawionych metod analizy bilansu — studium przypadku,

-­ rachunek zysków i strat,

­- wstępna analiza efektywności gospodarowania przedsiębiorstwa,

-­ badanie kondycji finansowej firmy przy wykorzystaniu analizy wskaźnikowej,

-­ wykorzystanie rachunku przepływów pieniężnych do określenia dynamicznej płynności tj. zdolności płatniczej klienta,

­- wartość poznawcza rachunku przepływów pieniężnych służąca ocenie ryzyka kredytowego, na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.

2. Kurs kasjera walutowo-złotowego

3. GMD Szkoła Liderów:

- trening komunikacji i empatii,

­- narzędzia komunikacji,

­- udzielanie informacji zwrotnych,

­- perswazja i argumentacja,

­- empatia,

­- zachowania asertywne,

­- asertywna odmowa,

­- stawianie granic,

­- perswazja a manipulacja,

­- obrona przed manipulacją,

­- planowanie – przywilej ludzi sukcesu,

­- zasady zarządzania czasem a zarządzania sobą w czasie,

­- role życiowe i wyznaczanie celów,

­- priorytetyzacja celów,

­- matryca Einsenhowera,

­- organizacja pracy własnej,

­- moja marka na rynku,

­- proces sprzedaży, sprzedaż relacyjna – akwizycyjna, strategia budowania relacji,

­- osobisty styl pracy jako sprzedawcy/doradcy klienta,

­- budowanie rynku, pozyskiwanie klientów, rekomendacje,

­- budowanie własnej marki,

­- proces sprzedaży I – etapy procesu,

­- etapy procesu sprzedaży,

­- praca na poszczególnych etapach procesu,

­- etapy procesu sprzedaży II – techniki sprzedaży,

­- techniki sprzedaży,

­- typologia klienta,

­- dostrojenie w sprzedaży,

­- trening negocjacji,

­- natura konfliktu,

­- negocjacje pozycyjne,

­- negocjacje problemowe,

­- budowanie zespołów sprzedażowych,

­- struktury sprzedażowe,

­- zasady budowania zespołu sprzedażowego,

-­ profil członków zespołów,

­- zasady rekrutacji,

­- zarządzanie zespołem sprzedażowym,

­- rola menedżera w zespole,

­- podstawowe funkcje menedżera,

­- zasady pracy z zespołem,

­- systemy motywacji zespołu.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna spec. Reklama i public relations, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzana w Rzeszowie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting