Umiejętności
Falcon
Google Adwords
Google Analytics
HTML
Java
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Wordpress
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Adobe Premiere
Adobe Omniture
Microsoft Dynamics CRM
Sprinkl
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
marketing manager
Saxo Bank
- Planowanie, wdrażanie i koordynacja wszystkich działań marketingowych i PR dla Saxo Banku w Polsce.
- Kontrola budżetu marketingowego.
- Zarżadzanie kampaniami marketingowymi nakierowanymi na pozyskiwanie nowych klientów, z naciskiem na kanał on-line (Adwords, Display, TV, Remarketing, Programmatic Advertising, Social Media, RTB).
- Koordynacja działań agencji zewnętrznych: domów mediowych, agencji kreatywnych i agencji PR.
- Pełnienie funkcji Regionalnego Koordynatora Social Media: planowanie, wdrażanie kampanii marketingowych w social media dla 11 krajów regionu CEE&MENA; testowanie i optymalizacja reklam w social media.
- Kontrola budżetu marketingowego.
- Zarżadzanie kampaniami marketingowymi nakierowanymi na pozyskiwanie nowych klientów, z naciskiem na kanał on-line (Adwords, Display, TV, Remarketing, Programmatic Advertising, Social Media, RTB).
- Koordynacja działań agencji zewnętrznych: domów mediowych, agencji kreatywnych i agencji PR.
- Pełnienie funkcji Regionalnego Koordynatora Social Media: planowanie, wdrażanie kampanii marketingowych w social media dla 11 krajów regionu CEE&MENA; testowanie i optymalizacja reklam w social media.
Specjalista ds. E-Marketingu (od 02-2013 Starszy Specjalista)
- Prowadzenie kampanii e-marketingowych: przygotowanie media planów, kreacji e-marketingowych, wdrażanie kampanii, bieżąca analiza oraz optymalizacja kampanii.
- Projektowanie narzędzi oraz aplikacji internetowych: Przygotowywanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych, kształtowanie architektury informacji, estetyki i użyteczności, testy, wdrażanie i promocja narzędzi.
- Budowanie wizerunku marki ING Życie w social media: przygotowanie strategii obecności marki na Facebooku, zarządzanie profilem we współpracy z agencją zewnętrzną, budowanie zaangażowania fanów poprzez tworzenie konkursów i aplikacji konkursowych.
- Właścicielstwo biznesowe serwisu dla Klientów ING Życie i ING OFE e-serwisING: definiowanie potrzeb biznesowych, kierunku rozwoju narzędzia, ustalanie priorytetów zadań wdrożeniowych, nadzór nad prowadzonymi działaniami, promocja narzędzia.
- Projektowanie narzędzi oraz aplikacji internetowych: Przygotowywanie wymagań biznesowych i funkcjonalnych, kształtowanie architektury informacji, estetyki i użyteczności, testy, wdrażanie i promocja narzędzi.
- Budowanie wizerunku marki ING Życie w social media: przygotowanie strategii obecności marki na Facebooku, zarządzanie profilem we współpracy z agencją zewnętrzną, budowanie zaangażowania fanów poprzez tworzenie konkursów i aplikacji konkursowych.
- Właścicielstwo biznesowe serwisu dla Klientów ING Życie i ING OFE e-serwisING: definiowanie potrzeb biznesowych, kierunku rozwoju narzędzia, ustalanie priorytetów zadań wdrożeniowych, nadzór nad prowadzonymi działaniami, promocja narzędzia.
Młodszy Specjalista ds. Direct Marketingu
- kontrola jakości procesów kurierskich obsługi nowych klientów OFE
- bieżące zmiany na stronach internetowych związanych z ing
- nadzór kampanii google adwords
- wprowadzanie nowych narzędzi i aplikacji internetowych
- przygotowanie baz danych pod akcje marketingowe
- analiza trendów ruchu na witrynach ing
- bieżące zmiany na stronach internetowych związanych z ing
- nadzór kampanii google adwords
- wprowadzanie nowych narzędzi i aplikacji internetowych
- przygotowanie baz danych pod akcje marketingowe
- analiza trendów ruchu na witrynach ing
Analityk
praca w dziale marketingu, w departamencie marketingu bezpośredniego. obowiązki:
-wykonywanie analiz statystycznych związanych z generowaniem Leadów oraz sprzedażą bezpośrednią produktów ubezpieczeniowych
-raportowanie sprzedaży
-współpraca przy generowaniu kampanii marketingowych
-monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii sprzedażowych
-wykonywanie analiz statystycznych związanych z generowaniem Leadów oraz sprzedażą bezpośrednią produktów ubezpieczeniowych
-raportowanie sprzedaży
-współpraca przy generowaniu kampanii marketingowych
-monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii sprzedażowych
Szkolenia i kursy
kurs C++ poziom podstawowy
SPSS kurs podstawowy
Excel zastosowania w biznesie i statystyce
Stata - pakiet ekonometryczno-statystyczny
SPSS kurs podstawowy
Excel zastosowania w biznesie i statystyce
Stata - pakiet ekonometryczno-statystyczny
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
psi behawioryzm, wspinaczka skałkowa
Organizacje
Koło Naukowe Analiz Ekonomicznych i Informatyki Gospodarczej - wiceprezes od 11.2008 do 06.2010
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
ING Nationale-Nederlanden
Grupa zrzeszajaca obecnych i byłych pracowników ING Nationale-Nederlanden.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)
Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów WNE UW