Małgorzata Tworek

Specjalistka ds. projektów

Wypowiedzi

  • Małgorzata Tworek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Oferty szkoleń i konferencji 2011
    10.12.2011, 22:09

    InformacjePrzygotuj się z nami do egzaminu na doradcę inwestycyjnego!
    Opis firmyREVSOLUTION Sp. z o.o.

    Oferujemy rewolucyjne rozwiązana dla rozwoju personalnego i organizacyjnego.
    OpisKurs dla osób przygotowujących się do egzaminu na doradcę inwestycyjnego oraz dla wszystkich, chcących pogłębić swoją wiedzę na temat rynków kapitałowych.
    Informacje ogólneLicencja doradcy inwestycyjnego to gwarancja prestiżowego i dobrze płatnego miejsca pracy. Zarobki doradcy inwestycyjnego wykonującego swój zawód sięgają nieraz kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.
    MisjaKorzyści:
    - wiedza teoretyczna dotyczącą ogółu zagadnień obowiązujących na egzaminie
    - poznanie metod skutecznego przygotowania się do egzaminu
    - omówienie literatury i obowiązujących na egzaminie aktów prawnych
    - cenne wskazówki, co do sposobów rozwiązywania zadań
    - sprawdzane na bieżąco postępy kursantów
    - specjalne spotkania networkingowych dla kursantów, które będą okazją do poznania doświadczonych doradców inwestycyjnych oraz liderów branży finansowej
    NagrodyCałość kursu zakończy się wewnętrznym egzaminem, którego poziom trudności jest jeszcze wyższy od egzaminu organizowanego przez Komisję Nadzoru Finansowego. W przypadku zdania egzaminu wewnętrznego, a niezdaniu egzaminu KNF, przewidziana jest rekompensata dla kursanta.
    ProduktyWszystkich zainteresowanych szczegółową ofertą kursu prosimy o kontakt z naszą firmą pod adresem: biuro@revsolution.pl.
    Strona internetowahttp://revsolution.pl

  • Małgorzata Tworek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Oferty szkoleń i konferencji 2011
    19.11.2011, 00:32

    Zapraszam na szkolenia z fundraisingu:

    "Fundraising 2.0 skuteczny fundraising w sieci"
    Termin: 27.11.2011

    Program szkolenia:

    Wprowadzenie do Web 2.0

    o Komunikacja wertykalna a horyzontalna (dwukierunkowa)
    o Odmienna specyfika mediów społecznościowych (social media)
    o Użytkownik web 2.0: kim jest, czym się różni, dlaczego pomaga?
    o Statystyki i trendy

    Fundraising w sieci: przygotowanie kampanii

    o Case statement w sieci
    o Poszukiwanie insight’ów
    o Strategia: wyznaczanie celów i określenie grupy docelowej
    o Wybór kanału: Facebook, YouTube, Blog, E-mail
    o Jak stworzyć pomysł, czyli big idea kampanii
    o Guerilla marketing

    Prowadzenie kampanii

    o Fanpage na Facebook’u
    o Wykorzystanie płatnych reklam
    o Jak często i jak dużo, czyli wskazówki dotyczące skutecznych komunikatów
    o Tworzenie konkursów i promocji
    o Kampania zintegrowana – wykorzystanie innych serwisów np. YouTube
    o Jak zmienić fanów w darczyńców (problem slacktywizmu)

    Software i pomocne narzędzia do fundraisingu

    o Aplikacje fundraisingowe do Facebooka
    o Dedykowany software

    Mierzenie skuteczności i monitoring

    o Podstawowe wskaźniki CPM, CPC, konwersja
    o Narzędzia do monitoringu
    o Śledzenie i analiza trendów

    Zagrożenia i jak sobie z nimi radzić

    o Zagrożenia
    o Sytuacje kryzysowe i utrata kontroli
    o Jak zarządzać kryzysem i wyjść obronną ręką

    10 przykazań Social Media

    Więcej informacji na stronie: http://www.revsolution.pl/Fundraising_2.0_1.pdf
    ==============================================================================

    "Fundraising i sponsoring-jak pozyskać darczyńcę"
    Termin: 26.11.2011

    Program szkolenia:

    Wprowadzenie

    o Podstawowe pojęcia: fundraising, filantropia, sponsoring.
    o Dlaczego pomagamy, dlaczego sponsorujemy?
    o Corporate Social Responsibility (CSR)
    o 4 podstawowe mity fundraisingu
    o Sprzedaż a fundraising?

    Przygotowanie: Kim jesteśmy?

    o Elevator pitch – jak przedstawić plan i przekonać do niego w 60 sekund?
    o Co to jest i jak napisać dobry case statement?
    o Mission, Goals, Objectives, czyli Dlaczego, Co i Jak?
    o Porady dotyczące pisania fundrasing planu

    Przygotowanie prezentacji

    o Zasada 6x6
    o Podpora – nie zapora
    o Zasada 2 czcionek – jakich czcionek używać?
    o Identyfikacja graficzna

    Poszukiwanie fundatora: Przygotowanie

    o Research – dlaczego jest tak istotny i jak go przeprowadzić?
    o Do kogo zwracam się o fundusze?
    o Korporacja
    o Analiza marki i sytuacji firmy
    o Analiza działań marketingowych i strategii PR
    o Czego oczekuje korporacja?
    o Co gdy mamy kilku sponsorów?

    Poszukiwanie fundatora: rozmowa i kontakt z fundatorem

    o Rozmowa telefoniczna – techniki i porady dotyczące rozmowy telefonicznej, czyli pierwszego
    kontaktu.
    o Jak zacząć rozmowę telefoniczną?
    o Techniki i pomocne wskazówki
    o Język korzyści
    o co to jest język korzyści?
    o Jak opowiadać o pomyśle?
    o Ty, nie ja – czyli jakich sformułowań należy unikać?
    o Argumentacja i techniki perswazyjne
    o Typy charakterów
    o Aktywne słuchanie i pencil-selling
    o Jak argumentować?
    o Czy można się kłócić, czyli o negocjacji

    Utrzymywanie relacji z fundatorem

    o Strategia utrzymywania relacji
    o Co zrobić by fundatorzy nie zapomnieli o nas?

    Wprowadzenie do fundraising 2.0

    o Specyfika social media
    o Jak wykorzystać Facebooka i social media do fundrasingu?
    o Case studie

    Więcej informacji na stronie: http://www.revsolution.pl/Fundraising_i_sponsoring.pdfMałgorzata Tworek edytował(a) ten post dnia 19.11.11 o godzinie 00:37

  • Małgorzata Tworek
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Oferty szkoleń i konferencji 2011
    19.11.2011, 00:18

    Zapraszam na szkolenie pt." E-sklep od pomysłu do wdrożenia"

    Terminy:
    I 25.11.2011
    II 26.11.2011

    Program szkolenia:

    Wstęp

    o E-commerce ogólnie w liczbach
    o kierunki rozwoju e-commerce

    Aby e-biznes miał sens… i przyniósł pieniądze – od czego zacząć:
    o asortyment
    o analiza rynku oraz konkurencji
    o strategia obecności w sieci i pozycjonowanie marki
    o zasoby własne

    Projektowanie sklepu internetowego:

    o wybór oprogramowania sklepu (porównanie różnych typów oprogramowania: open source, SaaS, dedykowane)
    o projektowanie funkcjonalności sklepu
    o grafika, architektura informacji – projektowanie kluczowych podstron sklepu

    Rozwiązania e-commerce, które warto znać:

    o zewnętrzne systemy do e-mail marketingu
    o zewnętrzne wyszukiwarki
    o system rekomendacji
    o opiniowanie sklepów

    Poza programistyczne aspekty sklepu internetowego:

    o obsługa sklepu
    o operatorzy logistyczni
    o operatorzy płatności
    o integracja z systemem magazynowym
    o bezpieczeństwo danych
    o certyfikaty SSL
    o GIODO
    o uwarunkowania prawne

    Promocja sklepu internetowego:

    o analityka internetowa
    o kampanie PPC
    o pozycjonowanie i optymalizacja
    o porównywarki cen
    o aukcje
    o programy partnerskie, afiliacje
    o współpraca barterowa
    o kampanie reklamowe w internecie
    o budowa contentu
    o ePR
    o Social Media
    o Permission marketing
    o zakupy grupowe

    Sklep internetowy – koniec, czy początek?

    o Przykładowy budżet.



    Więcej informacji na: http://www.revsolution.pl/E-sklep_od_pomyslu_do_wdroze...Małgorzata Tworek edytował(a) ten post dnia 19.11.11 o godzinie 00:34

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do