Gosia Sobolewska

Starszy Specjalista ds Relacji z Partnerami
Legionowo, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds Relacji z Klientami
kreatywna księgowość :)
Orange Polska S.A.
administrator/opiekun klienta
- organizowanie i koordynacja logistyki wewnętrznej w ramach przemieszczeń zasobów i pracowników
- monitorowanie prowadzenia dokumentacji obiektu
- przygotowywanie zestawień dotyczących alokacji pracowników w poszczególnych lokalizacjach Regionu Centralnego PA
- koordynowanie czynności związanych z ruchem majątku, kwalifikowanie przydatności składników majątku
- współpracowanie w Wydziałem Zasobów w zakresie planowania i przygotowywania wynajmu, najmu, zbywania i nabywania nieruchomości (m.in. prezentowanie potencjalnym nabywcom nieruchomości)
- przekazywanie Zapotrzebowań Klientów PA na usługi administracyjne do właściwych komórek PA w celu ich realizacji,
- wstępna weryfikacja, opiniowanie i przekazywanie do właściwych komórek PA Zapotrzebowań Klientów PA w zakresie obsługi administracyjnej nieruchomości, ruchomości oraz usług administracyjnych
- współpracowanie z Serwisem PA w zakresie informowanie Klientów PA o Ofercie PA, w szczególności sposobie jej realizacji oraz czynności Klientów PA w jej ramach, informowanie Klientów PA o statusie realizacji ich zgłoszeń,
- przyjmowanie i obsługa reklamacji Klientów PA
- wsparcie w zakresie tworzenia strategii, polityk i standardów oraz innych zasad świadczenia obsługi administracyjnej
Orange Polska S.A.
koordynator recepcji
- opracowywanie miesięcznego planu pracy recepcjonistek, jak również wprowadzanie zmian w grafiku
- koordynowanie zastępstw pracowników recepcji, w czasie ich niezdolności do pracy z powodu urlopu wypoczynkowego lub choroby
- prowadzenie i kontrola statystyk wydawanych identyfikatorów
- współpraca z pracownikami Ochrony i Pionu Administracji
- organizowanie list z nazwiskami gości zaproszonych na narady i inne spotkania organizowane w budynku TPSA oraz weryfikowanie ich poprawności
Orange Polska S.A.
recepcjonistka
- Odbieranie rozmów telefonicznych przychodzących z zewnątrz i wewnątrz firmy
- Rejestracja gości w systemie elektronicznym GuestLog
- Wydawanie identyfikatorów
- Zastępowanie pracownika kancelaryjnego w zakresie: przyjmowanie wydawanie i rejestrowanie przesyłek kurierskich oraz sortowanie poczty dostarczonej do Recepcji i dystrybucja prasy

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Akademia Finansów w Warszawie
Logo
stosunki międzynarodowe, licencjackie
Akademia Finansów w Warszawie
Logo
Filologia Litewska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Benefi.pl Finanse osobiste online
Benefi.pl Finanse osobiste online
Co się dzieje w startupie [url=http://benefi.pl]benefi.pl[/url]. Nowe funkcjonalności i inna zacna aktywność.
Legionowo
Legionowo
Grupa zrzesza mieszkańców Legionowa.
PODWIEŹ
PODWIEŹ
Taki miejski autostop czyli strona dla ludzi którzy jeżdżą z tego samego punku w podobne i mógłby kogoś podrzucać samochodem na przykład do pracy codziennie rano dzieląc koszta.
WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE
WSPÓŁPRACA W WARSZAWIE
Dla wszystkich ludzi związanych z Warszawą i okolicami, którzy szukają kontaktów, usług...