Umiejętności
Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint
Wprowadzanie danych do systemu CRM
Przetwarzanie danych osobowych
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Kompletna obsługa reklamacji pisemnych, telefonicznych oraz e-mail
Rozpatrywanie próśb o przyznanie niestandardowych warunków umowy
Prowadzenie rejestru rozpatrywanych spraw
Realizacja rozliczeń/ przeksięgowań / zwrotu środków
Bezpośrednia obsługa klientów (sprzedażowa i posprzedażowa)
Przyjmowanie i rejestracja dyspozycji klientów dotyczących obsługi
Budowanie długofalowych relacji z klientem
Przygotowywanie ofert, kalkulacji, prezentacji, raportów dla klientów
Kontakt z Punktami Dystrybucyjnymi i przedstawicielami D2D
Obsługa systemu nadań pakietów
Redagowanie/korekta tekstów
Raportowanie do Prezesa Zarządu
Zapoznawanie się z nieustająco zmieniającą się ofertą Cyfrowego Polsatu
Rozpatrywanie zgłoszeń/reklamacji składanych przez Instytucje Konsumenckie
Pomoc w obsłudze pozwów sądowych (przygotowywanie historii Klienta
Języki
rosyjski
biegły
angielski
podstawowy
Edukacja
Filologia rosyjska, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Filologia rosyjska, magisterskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
siatkówka, literatura, film
Grupy
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
zanim się urodzi...
Dzieci potrafią dostarczyć mnóstwa emocji jeszcze zanim się urodzą ;) Wiesz coś o tym? Czekasz na swojego maluszka? Dołącz do nas :)