Wypowiedzi
-
Poszukuję osoby na stanowisko Analityka Sprzedaży - zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu!
- 3.07.2012, 12:22
-
Poszukuję HR Managera, zapraszam do kontaktu osoby z dośw na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej w branży FMCG na adres: malgorzata.dobek@hudson.com
- 15.05.2012, 11:12
-
Poszukuję osoby na stanowisko HR Director (Poznań) , zainteresowane takim stanowiskiem osoby zapraszam do kontaktu.
- 20.04.2012, 16:04
-
jak w temacie, zapraszam do kontaktu. !
-
Poszukuję Product Managera (Bancassurance) !
- 13.04.2012, 15:47
-
Poszukuję Samodzilnego Księgowego na terenie Warszawy!
- 12.04.2012, 10:02
-
poszukuję głównego księgowego z firmy handlowej i produkcyjnej z językiem angielskim! zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu!
- 26.03.2012, 11:34
-
Poszukuję osoby na stanowisko Analityka Biznesowego z firmy z branży ubezpieczeń (warunek konieczny), zainteresowane osoby proszę o kontakt na adres: malgorzata.dobek@hudson.com
- 9.02.2012, 16:11
-
Poszukuję Direct Marketing Managera z branży finansowej lub telekomunikacyjnej zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu.
- 2.02.2012, 15:53
-
Szanowni Państwo,
Kuźnia Kompetencji - prężnie rozwijająca się firma szkoleniowa ma zaszczyt zaprosić do uczestnictwa w szkoleniu:
PSYCHOLOGIA PERSWAZJI W SPRZEDAŻY
Prowadzący: Stanisław Leśniak – psycholog, absolwent KUL, wykładowca Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, konsultant ds. rekrutacji w firmie Legend HR Advisors, twórca programów szkoleniowych i trener Kuźni Kompetencji
Celem szkolenia jest przekazanie zasad trwałego oddziaływania na postawy klientów oraz praktyczne ćwiczenie i rozwój sprzyjającego temu zachowania. Dzięki zastosowanym metodom uczestnicy zapoznają się z psychologicznymi technikami perswazji i zostaną przygotowani do wykorzystania tych technik na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
Sekwencja kolejnych modułów szkolenia jest zbieżna z elementami klasycznego modelu handlowego. Elementy te będą ćwiczone i rozwijane w oparciu o metody perswazji narracyjnej, wyobrażeniowej i ELM (Elaboration Likelihood Model).
• Poznawanie potrzeb klientów i przygotowanie oferty
Skuteczny handlowiec powinien pamiętać, że tym co przekonuje klientów do wyboru właśnie jego oferty są odpowiednio dobrane i dobrze użyte argumenty. Stosowanie odpowiedniej, dostosowanej do potrzeb konkretnej grupy klientów, argumentacji już na etapie budowania oferty jest źródłem konkurencyjnej przewagi. Dlatego najważniejszymi umiejętnościami ćwiczonymi na tym etapie są: poznanie partnera, rozpoznawanie jego potrzeb, argumentacja, tworzenie oferty, identyfikacja i wykorzystanie kanałów dotarcia do klientów.
• Umówienie spotkania
Bezpośrednie spotkanie jest kluczowym momentem procesu sprzedaży. Z tego względu efektywność w doprowadzaniu do spotkań sprzedażowych jest podstawową umiejętnością dobrego handlowca. Umawiania spotkań można się nauczyć – służą do tego odpowiednie nastawienie, podejmowanie działań w odpowiedniej kolejności, scenariusze rozmowy, aktywne słuchanie i odpowiednie – perswazyjne – słownictwo.
• Przedstawianie oferty i negocjacje
Bezpośredni kontakt z klientem jest początkiem wspólnej historii, która może obfitować w wiele udanych transakcji. Dlatego na tym etapie sprzedaży zawartość oferty jest tak samo istotna jak sposób jej prezentacji i odbiór naszej osoby. Każdy z wymienionych elementów wart jest szczególnej uwagi i dopracowania. W tym module uczestnicy będą rozwijali umiejętność prezentacji i autoprezentacji oraz dowiedzą się w jaki sposób odbierany jest ich styl i co warto w nim zmienić aby osiągać lepsze wyniki. Przećwiczą też między innymi jak wzbudzać pozytywne zainteresowania klienta i świadomie kształtować wspólną narrację handlową.
• Budowanie trwałej relacji
Zastępowanie straconych klientów nowymi nie prowadzi do niczego innego jak wyczerpania finansowego firmy i demotywacji u jej handlowców, dlatego tak ważne jest budowanie trwałych relacji u klientów już pozyskanych. Znacznie ważniejsze od doszukiwania się przyczyn dlaczego klienci u nas nie kupują jest więc odwrotnie – zastanowienie się nad tym dlaczego u nas kupują lub czemu mieliby kupować. Ten moduł szkolenia będzie poświęcony między innymi technice badania satysfakcji klientów i budowania lojalności.
Koszt szkolenia – 246 zł (cena uwzględnia podatek VAT)
Termin szkolenia: 25.02.2012
Miejsce: Warszawa
Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu!
Pozdrawiam,
Małgorzata Dobek
Manager ds. Sprzedaży I Marketingu
Kuźnia Kompetencji (http://kompetencje.biz)
tel. 790 392 412
malgorzata.dobek@kompetencje.biz -
Poszukuję osoby na stanowiska Ekspert ds ryzyka ze znajomościa tematyki Solvency II w branzy ubezpieczeń, zapraszam do kontaktu, rekomendacji!
- 19.01.2012, 10:30
-
Poszukuję osoby na stanowisko Asystentki Zarządu, zainteresowane osoby proszę o kontakt na adres: malgorzata.dobek@hudson.com
- 21.11.2011, 15:04
-
Poszukuję osoby na stanowisko Direct Marketing Managera, branża finansowa, osoby o takim profilu zapraszam do kontaktu.
- 14.10.2011, 16:54
-
Poszukuję osoby na stanowisko Direct Marketing Manager do międzynarodowej instytucji finansowej, zapraszam do kontaktu osoby z banków oraz TU.
- 23.09.2011, 15:44
-
Poszukuję osoby na stanowisko audytora wewnętrznego do międzynarodowej instytucji finansowej. Zapraszam do kontaktu.
- 22.09.2011, 10:07
-
poszukuję osoby na stanowisko Asystentki Wiceprezesa Zarządu, min 5 lat doświadczenia na stanowisku asystenckim, bdb znajomośc języka angielskiego. Zapraszam do kontaktu: malgorzata.dobek@hudson.com
- 9.09.2011, 14:59
-
słownik nieużywany, cena 45 zł. wydawnictwo wiedza powszechna.
wygląda tak:
http://www.lideria.pl/Maly-slownik-niderlandzko-polski...
kontakt na grejpiatka@gmail.com
Pozdrawiam :) -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Warszawa przyjezdna