Gerard Wnorowski

IT Administrator

Wypowiedzi

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    17.07.2015, 00:56

    Tomasz R.:
    Witam
    Wszystkich zainteresowanych współpracą w zakresie obsługi terminali do kart płatniczych z firmą FIRSTDATA/POLCARD zapraszam do kontaktu tomasz.rakowski@firstdata.pl tel. 664902581 lub odwiedzenia strony http://www.terminalepoznan.natop.pl/

    Pozdrawiam
    Tomasz Rakowski

    Witam ponownie,

    nie chciałbym być źle zrozumiany, ale FirstData (dawniej: PolCard) jest to firma na pewno ostatniego wyboru, oferta tej firmy wygląda dobrze tylko dla niezorientowanych, jeżeli klient jest bardziej wnikliwy, a takich klientów jest coraz więcej, to okazuje się, że przedstawiona pierwotna oferta to dopiero "baza" do której doliczane są wszelkie opłaty. Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić, zrobimy tzw. "wyliczankę"

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    7.07.2015, 19:07

    Dominika A.:
    Na moje nieszczęście otrzymuje powiadomienia z tego wątku. Rozumiem , że ten typ pracy (czyt. przedstawiciela handlowego) nie jest prostym fachem. Sama pracowałam jako konsultant sprzedaży w salonie telekomunikacyjnym, jednak to co robi Pan , Panie Gerardzie jest wręcz niesmaczne.
    Jest Pan bardzo agresywnie podchodzący do tematu, łapiący się każdego wątku oraz zaniżający poziom w tego typu pracy.

    Jeżeli ma Pan taki sposób na klienta - bardzo współczuję. Jako klient nigdy nie podobało mi się i podobać nie będzie pozysk klienta wytykając błędy firmy konkurencyjnej - to jest wręcz nieetyczne . Pan Dawid odpowiada tylko na Pana niskich lotów zaczepki.
    Dlatego radzę i proszę o zaprzestanie podwórkowej kłótni którą wszczyna Pan.

    Prosiłabym Panie Dawidzie o ofertę na e-maila : biuro@zdrowie-jesz.pl (swoją drogą napisałam do Pana wczoraj)
    Dziękuję za uwagę. Tyle ode mnie. Pozdrawiam obu Panów. Dominika

    Pani Dominiko,

    nie zamierzam się wywodzić na tematy filozoficzne, bo to nie jest te forum, jeżeli ma Pani coś personalnie do mnie to proszę pisać na mail' a, natomiast mało jest takich osób jak Pani, że nie są zainteresowani ofertą konkurencji, a już w ogóle, kiedy przedstawiciel firmy konkurencyjnej przedstawia zafałszowane warunki, tylko po to aby zrealizować swój "target", a tak niestety często się dzieje.
    Po tym co Pani pisze mam pewne wątpliwości, czy w ogóle kiedykolwiek się Pani nad tym zastanawiała.

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    7.07.2015, 17:13

    Panie Dawidzie,

    proszę mi wierzyć, że również z trudem znajduję czas pomiędzy podpisaniem jednej umowy, a instalacją terminali, ale dzięki naszej konwersacji przybliżyliśmy klientom nasze firmy oraz to co możemy zaoferować.

    Przy okazji pragnę podziękować za udostępnienie linku, gdzie klienci mogą się z konsultować, że przedstawiane oferty są jak najbardziej prawdziwe, że podane ceny i stawki nie zostały "wyssane z palca", natomiast która ostatecznie oferta zostanie wybrana, to i tak zdecyduje klient.

    Ok, możemy z passować, natomiast jeżeli chodzi o mnie, to ja dopiero lekko się rozgrzałem, ale jak ma to się przekładać na pozyskanie nowych klientów, to jestem jak najbardziej - za.

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    7.07.2015, 02:34

    Panie Dawidzie,

    proszę nie udowadniać, że oddział firmy jest zarejestrowany w Polsce bo to wynika z wpisu KRS. Pisałem, że siedziba firmy wpisanej w umowie z PaySquare mieści się w Holandii, może to świadczyć o tym, że w każdej chwili może z tej lokalizacji zrezygnować np. z powodu redukcji kosztów , a umowa NADAL BĘDZIE OBOWIĄZYWAĆ, jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    6.07.2015, 17:12

    Dawid B.:
    Witam,

    Pokażę forumowiczom prawdziwe oblicze PayTel posługując się instrukcją dla handlowców z oficjalnej strony PayTel - w ogóle tego nie ukrywają, że nastawieni są na agresywny zysk z osób, które podpiszą umowę i uwierzą w "tanią ofertę", którą lansuje Pan Gerard.

    Link do tego cytatu - http://www.paytel.pl/2014

    Wiesław Klimek
    Dyrektor Sprzedaży w Sieci Dealerskiej
    Departament Sprzedaży
    PayTel S.A.

    Cytat:
    "W wynagrodzeniach miesięcznych premiować będziemy tych Partnerów którzy będą podpisywać umowy na terminale min. z wysokim czynszem, na długoterminowych umowach na czas określonych."

    Co do PaySquare, oczywiście że wystawiamy standardowe polskie FV - jest ustawowe zwolnienie z VAT dla prowizji.

    Polski NIP: 1080016391
    Polski REGON: 14705390400000
    Polski KRS: 0000493206

    Dawid też jest z Polski, cała obsługa infolinii, techników - sami Polacy a jeśli było by inaczej - jakie to ma znaczenie?

    Proponuję zakończyć wątek potyczki handlowców na forum - wszelkie pytania proponuję kierować jako wiadomości prywatne. Chwalmy swoje ale nie stosujmy przekłamań jako argumentów bo jest to po prostu nie fair.

    Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

    Pan Dawid nie odpuszcza

    Warunki, które przedstawiam są z tzw. grupy pierwszej tj. najkorzystniejszej dla klienta, nie mogę odpowiadać za innych, natomiast na pewno nie jest to tajemnicą, że prawie wszyscy tak funkcjonują, nie tylko w dziedzinie terminali, ale i w dziedzinie telefonów czy telewizji satelitarnej, im dłużej rozmawiasz tym lepsze warunki otrzymujesz..

    Natomiast jeżeli opłata za terminal INGENICO ICT-220 (GPRS) przy umowie na 24 m-ce w PayTel wynosi 45,- zł i wg p. Dawida jest drogo, a w PaySQUARE przy takiej samej umowie jest więcej, to śmiało mogę napisać, że tam jest BARDZO DROGO !!!

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    4.07.2015, 17:59

    Witam wszystkich uczestników forum,

    zarówno klientów, jak i przedstawicieli firm konkurencyjnych, którzy w ostatnim czasie wykazali się dużą aktywnością.

    Chciał bym wyrazić tutaj swoją opinię dotyczącą zawierania umów.
    Przed podpisaniem zawsze staram się wczytać w treść umowy, aby zorientować się "co autor ma na myśli", natomiast zawsze u mnie "zapala się czerwona lampka", gdy w określeniu strony umowy znajduje się zapis, że główna siedziba firmy znajduje się POZA GRANICAMI PAŃSTWA POLSKIEGO, i w ogóle się nie zastanawiam, jeżeli chodzi o moje pieniądze, które mają być przekazywane na moje konto. Aby to sprawdzić wystarczy "wejść" na stronę Ministerstwa Sprawiedliwości www.ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu, wpisać NIP lub KRS i mamy najbardziej aktualny wypis z rejestru spółek prawa handlowego.

    Natomiast mam pytanie do pana Dawida ?

    aby odpowiedział na forum, iż mimo tego, że stawki prowizji w PaySquare są wyższe niż w PayTel, czy od pobieranej prowizji wystawiana jest faktura VAT, PayTel nie ma z tym żadnego problemu.

    Natomiast pragnę dodać, iż konkurencja nie próbuje postępować w sposób uczciwy, dla przykładu:

    firma PayTel proponuje prowizję od 0,55% to konkurencja powinna zaproponować prowizję niższą np. 045%, ale nie tylko "zaczyna się jazda, - "a bo PayTel, to, a bo PayTel tam to", wystarczy poczytać kilka wcześniejszych postów.

    Myślę, że klienci to widzą, i potrafią czytać między wierszami.

    Wszystkich zainteresowanych ofertą zapraszam do kontaktu.

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    27.06.2015, 23:38

    Marcin P.:
    Prawda jesr brytalna ingenico sa o 30% tańsze od verifone ot cała prawda.

    Tak to prawda terminale Ingenico są o około 30% tańsze od VeriFone, ale na pewno nie można postawić znaku równości, że ponieważ są o 30% tańsze to na pewno o 30% bardziej awaryjne.

    W przypadku terminali właśnie ich cena zadecydowała, że rynek płatności kartami zwrócił się w kierunku Ingenico, oczywiście stosując tę samą proporcję, ąle w zupełnie innym spojrzeniu.

    Jeżeli można mieć za te same pieniądze terminale o 30% lepsze, to dlaczego nie wybrać Ingenico, wystarczy porównać funkcjonalność terminali Verifone Vx 520 i Ingenico ICT-220, ICT-250 mają już kolorowy wyświetlacz, a i tak są tańsze od VeriFone, porównywalne cenowo są dopiero z Ingenico IWL-250, ale funkcjonalność tych terminali nie jest porównywalna z VeriFone Vx 520, do Vx 510 nie porównywał bym żadnego z wymienionych terminali..

    Tak więc to "rynek" zadecyduje jakich terminali będzie więcej, jeżeli firma VeriFone nie zmieni swojej polityki cenowej, to za parę lat w ogóle liczyć się nie będzie.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel.

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    27.06.2015, 20:57

    Marcin P.:
    Panie Grzegorzu jakich klientów znane marki ma paytel???
    Proszę sie nie chwalic ze te czy inne firmy pracują na terminalach ingenico tulko napisac nazwy firm.

    Jak już to Gerardzie, lepiej brzmi :)

    Myślę, że tym nie zaskoczę, ale do czerwca 2014 w większości były instalowane przez firmę PayTel terminale VeriFone i tych terminali jak na razie mamy najwięcej Ale jak wiadomo, że jeżeli ktoś stoi w miejscu to w zasadzie się cofa dlatego PayTel zdecydował, że od lipca 2014 zaprzestaje instalacji terminali Verifone i będzie instalował tylko terminale firmy Ingenico, natomiast zanim wprowadził te terminale do instalacji u klientów to 500 punktów brało udział w tzw. programie pilotażowym, myślę, że dalej o tym nie muszę pisać.

    Z większych firm, które PayTel obsługuje już od wielu lat, jak pisałem wcześniej jest ORANGE Polska S.A.,
    natomiast pomysł o umieszczaniu informacji o punktach obsługiwanych przez firmę PaTel nie jest nowy. Taka informacja znajdowała się na naszych stronach, ale firma zaprzestała aktualizacji, przyczyn na pewno jest wiele, natomiast żaden inny operator na swojej stronie nie wskazywał, ani nie wskazuje punktów instalacji terminali z nazwy i adresu. Operatorzy zamieszczają jedynie informacje ogólne, że obsługują np. Castorama, Auchan, Tesco itp., dlatego ja też nie zamierzam na forum podawać takich szczegółowych informacji, że np. nasz terminal Ingenico IWL-250 właśnie został zainstalowany w sklepie spożywczym na ul. Wiejskiej 4 w Warszawie.

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    27.06.2015, 14:58

    Marcin P.:
    Pracując i na verifon i ingenico ten drugi ma o 30 % wiecej awarii przy tej sa,ej aplikacji firmy. Jak to wytlumaczysz.

    30% awarii terminali INGENICO to może jest w eService, w innych firmach wygląda zupełnie to inaczej, dla przykładu:

    Firma ELAVON na tych terminalach pracuje od lat i ja nie słyszałem, żeby klienci zmieniali operatora dlatego, że ich terminale są awaryjne, zmieniają dlatego, ze tam jest DROGO !!!

    Sieci marketów budowlanych Castorama, LeroyMerlin pracują na systemach INGENICO i nie mają problemów.

    Problem tkwi w oprogramowaniu operatora (eService) dla tych terminali i nad tym powinien się pochylić.

    Porównanie, że na terminalach VeriFone i Ingenico pracują takie same aplikacje, to tak jak by napisać, że przeglądarka Fire Fox jest taka sama zarówno pracująca pod systemem LINUX jak i pod systemem WINDOWS - różnica może dla niektórych jest subtelna, ale dla programistów istotna, ponieważ zawiera zupełnie inne kody źródłowe i może zupełnie inaczej się zachowywać na takie same sytuacje awaryjne.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    26.06.2015, 21:33

    Marcin P.:
    Jakie ma znaczenie jaki terminal, chyba ważne żeby byl nizawodny, działał bez problemu.
    Mam verifon 520 i nie ma problemu, z ingenico bywa różnie, chinski badziewie.

    Jasne każdy ma prawo wyboru,

    ale jeżeli mamy do wyboru w podobnej cenie STARĄ NOKIE i NOWEGO SAMSUNGA

    to ja wybieram NOWEGO SAMSUNGA

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    26.06.2015, 13:04

    Damian D.:
    W e-service zaproponowano ostatnio takie warunki:

    Karty VISA wydane w Polsce 0.62% Brak opłat płaskich
    Karty MasterCard wydane w Polsce 0.72% Brak opłat płaskich
    Płatności mobilne Blik 0.39% Brak opłat płaskich

    Karty zagraniczne realizowane w funkcji DCC – prowizja 0%, bez żadnych opłat płaskich
    Karty zagraniczne bez funkcji DCC – doliczany 1%

    najem terminala stacjonarnego o łączu SSL (Internet) -€“ 35 zł netto

    najem terminala stacjonarnego o łączu GPRS (GPRS) -€“ 39 zł netto / cena zawiera koszty karty SIM i połączeń/

    Witam

    przedstawione warunki prowizyjne są tylko przeciętne, pytanie dodatkowe:

    Jakiego typu terminali dotyczy oferta najmu ? Czy są to terminale nowe INGENICO czy stare VeriFone ?

    Pozdrawiam - Gerard z Paytel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    25.06.2015, 22:05

    Dawid B.:
    @ Damian

    Normą w PaySquare jest słuchanie Klienta i dobranie modelu według jego potrzeb. Tak więc każdy terminal ma pinpad, bo inaczej nie dało by się wprowadzić PINu ale nie każdy ma zewnętrzny pinpad. Np model przenośny IWL250 z samej zasady nie ma zewnętrznego pinpada tylko wbudowany. Model ICT 250 ma tak samo i świetnie się sprawdza w sytuacji braku miejsca na ladzie (kto ma go za dużo :-). Jest też model ICT220 który ma dodatkowy pinpad zewnętrzny z wbudowanym czytnikiem kart zbliżeniowych. Taki model świetnie sprawdzi się w aptece, tam gdzie jest wysoka lub szeroka lada i miejscach gdzie jest sporo miejsca i ułatwia to wprowadzanie kodu PIN przez klienta.

    @ Gerard ( będzie dłużej)

    Pokażę różnicę Klientom w ofercie których Pan Gerard z PayTel nie widzi, opieram się na warunkach i umowie więc wszystko jestem w stanie zacytować i udowodnić:

    Umowa nawet na 36 miesięcy (by uzyskać ceny podane przez handlowca PayTel) wiąże się z tym by pamiętać, że jak się nie wypowie na końcu (przegapi) 36 miesiąca takiej umowy automatycznie przedłuża się ona na taki sam okres czyli następne 36 miesięcy ! – u mnie w PaySquare 3 miesiące wypowiedzenia i można bezkosztowo zakończyć taka umowę.

    Koszty zerwania umowy w trakcie jej trwania – w PayTel 0,5% obrotu średniego liczonego na każdy miesiąc na który byłaby jeszcze umowa czyli zakładając obrót 10 000 zł / mc w PayTel zerwanie umowy w 1 miesiącu przy umowie na 36 m = 1750 zł kary. U mnie jest okres testowy 30 dni i koszt = 0 zł – w drugim miesiącu u Gerarda 1700 zł u Dawida 500 zł. Dalej nie widać różnicy? Przy zakończeniu działalności u mnie Klient nic nie płaci a w PayTel nie widzę takiego przyjaznego zapisu w warunkach, więc płaci proporcjonalnie do miesięcy pozostałych do końca umowy.

    Sposób rozliczenia: w PayTel obowiązkowe bankowe polecenie zapłaty bo umowa jest 3-stronna – Akceptant – mBank – PayTel, u mnie jedna umowa 2-stronna Akceptant – PaySquare i wygodny system kompensaty z obrotu z terminala. Jakie koszty mogą wystąpić przez polecenie zapłaty? Już podaję: koszt samego polecania w banku – np. 5 zł, koszt niezrealizowanego polecania w PayTel 10 zł opłaty windykacyjnej + 30 zł opłaty manipulacyjnej – eeee cztery dychy dodatkowo co to jest...

    Dodatkowe usługi na terminalu – zacytuję zapis z warunków PayTel - “ 5 Obowiązki najemcy pkt. B) Najemca zobowiązuje się do rozszerzenia funkcjonalności Urządzenia w oparciu o co najmniej jedną usługę na podstawie odrębnej umowy z Wynajmującym lub dostawcą wskazanym przez Wynajmującego.” U Dawida w PaySquare nie ma przymuszania, wskazywania i podpisywania obowiązkowo jakichkolwiek umów na jakiekolwiek usługi – jak w ogóle można coś takiego zapisać w umowie?!?

    System pobierania opłat – w PayTel oczywiście z góry a za pierwszy miesiąc, w którym jest instalacja nawet za ilość dni która pozostała do końca miesiąca. Sytuacja gdzie Klient instaluje terminal w czerwcu spowoduje naliczenie FV za końcówkę czerwca, lipiec, sierpień, wrzesień itd. a u mnie w PaySquare czerwiec 0 zł, lipiec 0 zł, sierpień 0 zł, wrzesień pierwsze naliczenie, ale płatne dopiero w październiku. Gdy PaySquare wygeneruje pierwszą FV za najem, Klient PayTel będzie miał już ich sztuk trzy.

    Ocenę standardowo pozostawiam Klientom – czytać warunki umów bo naszpikowane są one ukrytymi opłatami dodatkowymi lub drakońskimi karami za zerwanie umowy.

    Pozdrawiam - Dawid - PaySquare

    Panie Dawidzie
    tyle Pan napisał, że muszę się do tego ustosunkować.

    Przede wszystkim z umów nie robimy tajemnic, jak widać udostępniamy je na każde życzenie klienta. Umowy podpisujemy na różny okres i doceniamy to jak klient umowę podpisuje na dłużej, staramy się w sposób realny wyliczać amortyzację, a nie tak jak to robi konkurencja. Dla przykładu w takiej samej umowie jaką Pan podpisuje opłata za terminal w PayTel wynosi tylko 4 zł więcej to jest 37,- zł a nie 49,- zł !!!. Co do miesięcy bez opłat, u Pana są 3 miesiące - nie mylić z gratisem, ponieważ porównać należy cały okres obowiązywania umowy tj. 24 m-ce. w PayTel opłata wyniesie 37 x 24 = 888,- zł, w PaySquare 3 x 0 + 21 x 49 = 1.029,- zł !!! Trzy miesiące bez opłaty, a mimo wszystko o 141 zł więcej, czyli, ja nie wiem w którym momencie klientowi to się opłaca !!!
    W PayTel instalacja i szkolenie wliczona jest w cenę w PaySquare klient musi za tę przyjemność zapłacić EXTRA 90,- zł,. Czyli już na tym etapie taka sama oferta PayTel obejmująca ten sam zakres jest o 231,- zł TAŃSZA.

    Sprawdziłem, że jesteśmy jedyną firmą, która stosuje ten sam zapis zarówno w umowach z mBank i Pekao S.A., który mówi, że w przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy klient zapłaci 0,5 % od średniego obrotu na kartach za każdy miesiąc pozostający do końca obowiązywania umowy. Uważam, że jest to uczciwy zapis, który znalazł już zastosowanie w innych dziedzinach (Telekomunikacja, Telewizja) i się sprawdził.

    Dla przykładu: klient ma mały punkt i nie wie jaki będzie miał obrót na kartach. Taka umowa w żaden sposób klienta nie blokuje jeżeli z powodu małego obrotu będzie chciał zrezygnować, ponieważ od obrotu 1.000,- zł 0,5% to tylko 5,- zł. Jeżeli będzie chciał zrezygnować na pół roku przed końcem umowy to zapłaci 60,- zł, w PaySquare 500,- zł. WIDAĆ RÓŻNICE ???

    Natomiast o klienta, który wykonuje obroty powyżej 10.000,- zł każdy zawalczy i każda firma będzie starała się takiego klienta zatrzymać u siebie. Zapis ten nie służy po to aby klienta jak najdłużej przetrzymać na wysokich stawkach, tylko dać możliwość rezygnacji w sytuacji, gdy klient tych obrotów nie wykonuje.

    Nie ma sensu utrzymywać klienta na wysokich stawkach przez cały okres obowiązywania umowy, ponieważ taki klient będzie tylko czekał na ten moment, kiedy będzie mógł "rzucić" wypowiedzenie, a zatrzymanie takiego klienta, który tak by został potraktowany, na pewno łatwe nie jest, nawet jeżeli zaproponuje się takiemu klientowi warunki takie same jakie daje konkurencja.
    PayTel do takich sytuacji nie dopuszczamy, staramy się, oczywiście w miarę naszych możliwości obniżać prowizję w trakcie obowiązywania umowy, u nas klient nie musi czekać do końca, aby otrzymać propozycję niższych stawek.

    Co do polecenia zapłaty w większości firm jest to w standardzie, dla przykładu jak rozliczyć zwrot na kartę w sklepie jubilerskim, w którym dziennie pojawiają się pojedyncze transakcje operator musi mieć "furtkę" jeżeli w dany dzień np. klient zwróci kolię za 2.500,- zł, ciekawe co robi PaySquare; klientowi zwraca "swoje" środki i czeka na środki jubilera, który przyjmie płatność ???

    W tym, że umowa uwzględnia w umowie bank, ja nie widzę niczego dziwnego, na końcu umowy podpisują się tylko 2 strony, ponieważ PayTel ma wszelkie pełnomocnictwa mBank.

    Natomiast na prawdę nie wiem co autor miał na myśli w zapisie, że: "Najemca zobowiązuje się do rozszerzenia funkcjonalności Urządzenia w oparciu o co najmniej jedną usługę na podstawie odrębnej umowy z Wynajmujący itd." tyle lat pracuję i nie zauważyłem, żeby ten zapis w jakkolwiek był przestrzegany, doładowania do telefonu klient otrzymuje wtedy, kiedy wyrazi taką wolę, a nie na odwrót. Tak więc w tym zapisie jest jakieś "nie halo".

    A propos dodatkowej umowy, jeżeli nawet jest zawierana, to jest zawierana z firmą PayTel nie z POŚREDNIKIEM i nie generuje ŻADNYCH DODATKOWYCH KOSZTÓW, nawet jeżeli klient z tej aplikacji w ogóle nie korzysta.

    Co do umów z PaySquare czy też są tak ogólnie dostępne ???

    Czy pisał Pan kiedyś, że w sytuacji jakiegoś konfliktu "nie daj Boże' firma podlega rozpatrywaniu wg zapisów PRAWA HOLENDERSKIEGO uważam, że jest to ważna informacja, którą klient powinien wiedzieć.

    Myślę, że pokrótce opisałem istotne różnice, które mimo wszystko wskazują, że jednak propozycja PayTel jest zdecydowanie lepsza, z resztą klienci ocenią to sami :)

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    18.06.2015, 18:35

    Dawid B.:
    @ Marcin

    Nie mogę dopisać, że warunki upustu są zależne od obrotu na sprzedaży pre-paid bo bym skłamał.

    Przykład: Sprzedaje Pan jedno doładowanie miesięcznie dajmy na to Orange za 100 zł i otrzymuje 5 zł rabatu czyli 5 %. W kolejnym miesiącu jest też tylko jedna sprzedaż i sytuacja jest identyczna 5%, wiem że trudno w to uwierzyć ale rozumiem, że w eService ma Pan szybką reakcję i obniżenie prowizji - tak tam jest niestety...

    @ Gerard

    Nie rozumiem tych tekstów o pośrednictwie, PayTel sprzedaje doładowania na własnej aplikacji i Euronet robi to samo też na własnej aplikacji. Różnica jest taka że mój klient PaySquare otrzyma lepszy terminal bo serii 250 Ingenico - seria 220 oferowana przez PayTel to uboższa, tańsza wersja - my nie oszczędzamy na jakości po prostu.
    Osobiście wolę lepszą jakość a nie taniość bo tanio autostrady w Polsce budowano z opłakanym skutkiem...

    Co do upustów u mnie - napiszę dokładnie Orange, Plus, Paly, T-mobile itp 5% teletanio, telegrosik, itp - 8 %

    W Pana 10% na pre- paid bez limitów w PayTel wierzę tak jak w 500 terminali...

    Ale gdyby nawet to była prawda - znów zmartwię - ponad 1200 terminali płatniczych Dawid osobiście dostarczył polskim Klientom i liczba ta rośnie.

    Konkrety Panie i Panowie - szanować każdego Klienta i małego i dużego to jest droga do rozwoju a nie niska jakość, niska cena i mail na onecie.

    Pozdrawiam i dobrych wyników życzę - Dawid - PaySquare

    Panie Dawidzie

    oprócz tego, że ma Pan trudności ze zrozumieniem, to oprócz tego nie ma Pan pojęcia o różnicy pomiędzy terminalami ICT-220 i ICT-250, proszę zapoznać się ze specyfikacją techniczną i podać wtedy jakie są różnice pomiędzy terminalami oprócz kolorowego wyświetlacza ekranu, natomiast zapomniał Pan napisać, że PayTel w swojej ofercie ma również terminale IWL-250, gdzie różnic pomiędzy terminalem ICT-250 jest więcej oczywiście na korzyść IWL-250. Każdy klient otrzymuje FABRYCZNIE NOWE terminale, tak więc na pewno nie chodzi tutaj o jakiekolwiek oszczędności z naszej strony,
    Stare terminale to są VeriFone Vx510 lub Vx520, których już od ponad roku nie instalujemy !!!
    Spotkałem się już z różnymi komentarzami konkurencji dot. terminali, że podobno PayTel proponuje tak niskie stawki za najem terminali, ponieważ zakupił całą partię produkcji z Chin, że są to terminale które wyglądają tak samo, ale dużo gorszej jakości z którymi są tylko same problemy.

    Panie Dawidzie mogę Pana zapewnić i wszystkich "forowiczów", że terminale są zakupywane z tych samych źródeł i szukanie tutaj "drugiego dna" pozbawione jest sensu.

    W PayTel doładowania do telefonów nie musimy traktować jako usługa "extra" u nas jest to "towar komplementarny" który każdy klient może otrzymać jeśli tylko potwierdzi, że chce, natomiast podane stawki są jak najbardziej prawdziwe, przecież u nas klient dostaje tę usługę BEZ POŚREDNIKÓW, więc chyba jest to normalne, że stawki mogą być wyższe, a u Pana Panie Dawidzie zarabia na sprzedaży doładowań nie tylko Euronet, ale także PaySquare.

    Co do ilości wdrożeń, to tylko szkoda mi tych Pana klientów, że wybierając Pana ofertę zostali narażeni na ponoszenie dużo wyższych kosztów de facto za taką samą usługę, ponieważ w PayTel na takich samych zasadach rozlicza mBank.

    Natomiast, jeżeli chodzi o mojego maila to uważam, że to jest zwykłe czepialstwo, jak już nie ma argumentów, równie dobrze można pisać, że nie wybieram oferty PayTel, ponieważ logo mi się nie podoba, natomiast na szczęście klienci podchodzą rozsądnie, bez emocji i wybierają ofertę lepszą tzn. jeżeli usługi świadczone są na takim samym poziomie to wybierają ofertę TAŃSZĄ !!!

    Mail: isknet@op.pl

    Kom: 605 325 020

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    17.06.2015, 19:22

    Dawid B.:
    @ Gerard

    Atakowanie mnie czy innych handlowców nie przyniesie Panu nowych klientów - z przykrością przyznam, że nie traktuję PayTel jako konkurencji... Życzę wielu sukcesów i kolejnych 500 nowych klientów ale z czasem proszę rozważyć zmianę skrzynki z op.pl - niezbyt poważnie wygląda to u doświadczonego handlowca a tak się Pan przedstawia...

    Podtrzymuję opinię o pośrednikach - w naszym przypadku na doładowania pre-paid aplikację dostarcza Euronet i umowę podpisuje się bezpośrednio z Euronet.

    Kosztów dodatkowych nie ma bo mają bardzo dobre warunki na pre-paid już je przedstawiam konkretnie a nie "od":

    - Aplikacja 0 zł
    - Aktywacja i szkolenie 0 zł
    - Kara za zerwanie umowy 0 zł
    - Kara za monit przy braku płatności 0 zł
    - Limity sprzedaży do wypracowania - brak
    - Wszystkie wiodące sieci komórkowe w ofercie + VoIP + Paysafecard
    - Wynagrodzenie na komórki i VoiP 5% - 8%
    - Brak zagrożenia zmiany wynagrodzenia na niższe

    Osobiście polecam dla branż spożywczych, saloników prasowych itp.

    Terminal można zamienić w źródło dochodu, klienci doładowujący telefony kupują także towary więc same korzyści.

    Po ofertę standardowo:

    d.brzozowski@pay-square.pl

    Tel: 691 894 788

    Panie Dawidzie

    proszę nie pisać sformułowań, których sam Pan nie rozumie, tak jak :
    Kosztów dodatkowych nie ma bo mają bardzo dobre warunki na pre-paid już je przedstawiam konkretnie a nie "od"
    a za chwilę pisze Pan :
    Wynagrodzenie na komórki i VoiP 5% - 8%
    chyba, że nie zna Pan znaczenia przedstawianych zapisów.

    W PayTel wynagrodzenie za doładowania wynosi 5,5% - 10,0% tak więc już na pierwszy rzut oka wygląda to lepiej i co ważne, że umowę na doładowania podpisuje się z TYM SAMYM OPERATOREM, a nie jak u konkurencji z POŚREDNIKIEM dla przykładu z firmą Euronet.

    A co konkurencja może pisać jak nie może zaproponować lepszych warunków, że PayTel to żadna konkurencja, że przedstawiciel ma adres w domenie onet 'u, że przedstawiciel nie ma służbowego samochodu oklejonego reklamą itd.

    Natomiast to my możemy powiedzieć jaka to dla nas konkurencja, która proponuje terminale prawie o 20 zł drożej, co z tego, że 2 miesiące daje gratis, przecież umowy nie zawiera na 3 miesiące, klient nie jest głupi; potrafi liczyć.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.06.2015, 00:09

    Dawid B.:
    Witam,

    Generalnie gotówka stała się droższa i mniej wygodna niż terminal płatniczy więc pozostaje wybrać tylko centrum rozliczeniowe, które dobrze wykona swoją pracę.

    Najlepiej takie z najmniejszą liczbą i wysokością opłat ale nie kosztem jakości sprzętu czy szybkości serwisu i tak się składa, że PaySquare ma właśnie taką ofertę na terminale.

    Przytoczę znów kilka dobrych rad o - co pytać handlowców aby mieć świadomość dobrego wyboru?

    1. Zapytaj o system naliczania opłat - kiedy powstaje naliczenie oraz jaki jest system rozliczeń.
    - Czy koszty są naliczane od razu - cześć pazernych firm potrafi nawet naliczyć miesiąc w którym jest instalacja terminale ale są firmy, które dają zwolnienie z najmu na spory okres - u nas w PaySquare instalacja w maju spowoduje pierwsze naliczenie za sierpień ale płatne dopiero we wrześniu. Przez 4 miesiące JEDYNYM kosztem jest prowizja od transakcji o ile są oczywiście transakcje. Najprzyjaźniejszy Klientowi jest system naliczania "z dołu" czyli po przepracowanym miesiącu - dostarcz usługę i dopiero pobierz czynsz a nie najpierw czynsz a później usługa.

    2. Zapytaj o system rozliczania najmu lub prowizji - najwygodniejszy system i dla Akceptanta i dla dostawcy terminala to kompensata czyli automatycznie pomniejszanie prowizji i najmu po wystawieniu FV. Jeden warunek by coś takiego mogło mieć miejsce to podpisanie umowy z centrum rozliczeniowym a nie z pośrednikiem. Wytłumaczę dlaczego - centrum rozliczeniowe takie jak PaySquare posiadające licencję ma dostęp do kwot z płatności i może je po prostu pobrać - pośrednik nie ma dostępu do pieniędzy z obrotu z kart więc nie ma takiej możliwości - podsunie np polecenie zapłaty do podpisania wraz z umową ale zaręczam, że polecenia zapłaty mogą generować dodatkowe koszty - często firmy te naliczają karę za niezrealizowane polecenie zapłaty np 10 czy 20 zł. Dopytaj pośrednika czy w przypadku braku realizacji polecenia zapłaty nie nalicza opłaty karnej a jak tak to ile taka opłata wynosi. Co więcej polecenie zapłaty jako usługa w banku może tez kosztować - są banki które pobierają 2 - 5 zł za taką usługę. Wniosek - unikać pośredników bo może to wygenerować dodatkowe koszty naliczane przez inne instytucje. Jak dobrze, że PaySquare nie jest pośrednikiem - jest taniej.

    3. Zapytaj o to jakie koszty będą na pierwszej FV - czy poza czynszem zwanym najmem i prowizją od transakcji pojawią się jeszcze inne pozycje. Wymienię je:
    - Opłata za gotowość do rozliczania - może wynosić np + 30 zł miesięcznie - bardzo podwyższa koszt najmu dla mniejszych firm
    - Opłata aktywacyjna, szkoleniowa - najczęściej jednorazowa ale też warto sprawdzić jaka jest jej wysokość
    - Opłata tzw "minimalna suma prowizji" - oznacza to, że w przypadku odprowadzenia prowizji na poziomie 10 zł miesięcznie centrum rozliczeniowe doliczy dodatkowe 20 zł bo minimalnie 30 zł trzeba odprowadzić w każdym miesiącu - niewygodny zapis dla mniejszych firm
    - Opłata za certyfikat PCI - naliczana po 3 miesiącu więc warto zapytać też każdego jak będzie wyglądała np czwarta FV bo sprawdzenie trzech pierwszych może być mylne - to taka "opłata z opóźnionym zapłonem". Wynosi z tego co się orientuję około 8 - 20 zł zależnie od wyniku testu certyfikacyjnego. Nie dość że płatne to jeszcze wymaga od Akceptanta wykonania tej certyfikacji. Czasami dochodzi jeszcze opłata roczna za PCI - kolejne kilkadziesiąt zł.
    - Opłata serwisowa - np 20 zł - (serwis i ich rodzaje opiszę oddzielnie niebawem) ale widziałem FV z pozycją opłata serwisowa oczywiście obowiązkowa oraz obowiązkowy przegląd oczywiście płatny np raz na rok
    - Opłata za aplikację płatniczą - gdzieś to spotkałem sytuację gdzie aplikacja płatna jest oddzielnie. Terminal bez aplikacji jest jak komputer bez systemu operacyjnego - płacić dodatkowo za coś co i tak musi być zainstalowane na terminalu dodatkowo to moim zdaniem przesada.
    - Opłata za LOGO na wydruku - np 1 zł dodatkowo mc. Dzisiejsze terminale to potrafią i płacić za to 12 zł rocznie to lekka przesada.
    - Opłata za kartę SIM przy terminalu GPRS lub za łączność SSL przy terminalu internetowym - część z firm dodatkowo nalicza taka opłatę do najmu - kartę SIM jeszcze potrafię zrozumieć, choć prościej ująć ją w czynszu za to nie potrafię zrozumieć dlaczego jedna z firm nalicza dodatkowo opłatę za SSL - np 10 zł. Szyfrowanie to podstawa bezpieczeństwa i to jest norma. Nie powinno się naliczać opłat za coś co jest standardem i dotyczy bezpieczeństwa według mnie.

    Jak wyżej opisałem same opłaty okołoczynszowe mogą wynieść nawet kilkadziesiąt zł w skali miesiąca.

    I tutaj znów się uśmiechnę i napiszę z premedytacją - .jak dobrze, że takich opłat nie ma w PaySquare!

    Zadzwoń, zamów, przetestuj bezpłatnie !

    d.brzozowski@pay-square.pl

    tel: 691 894 788

    Witam,
    Panie Dawidzie, bardzo obszernie się Pan rozpisuje na temat konkurencji z dużym naciskiem na "aby unikać pośredników bo może to wygenerować dodatkowe koszty naliczane przez inne instytucje", a czy na pewno umowy na doładowania podpisywane są z firmą PaySquare a nie z POŚREDNIKIEM ???

    Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    14.06.2015, 20:29

    Marcin P.:
    Sprawdziłem oferty kazdej z nich, i powiem Ci tak ze 90% przedstawicieli tp zwykli oszuści.
    Ukrywają opłaty, nie mówią wszystkiego, umowy przesyłają szczątkowe, itp.
    a ty skoro jesteś taki och i ach przeslij mi swoje umowy i ofertę zabacze co piszesz a co jest napisane w umowie. Może przejdę do ciebie?

    Z tymi oszustami to nieźle poleciałeś ;)

    Podaj mi swojego mail 'a to wszystko Ci podeślę.

    Pozdrawiam Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    14.06.2015, 20:26

    Damian D.:
    Jutro ostatecznie chce podjąć decyzję.

    W PaySquare zaproponowano mi takie stawki (0.69 zł visa) jak w eService + terminal 49,99 netto (tak samo jak eService) - z tym że nie jest to Verifone tylko Ingenico ict250 (nie wiem czy to lepiej czy gorzej).
    Nie ma opłat groszowych jak w Polcard (7gr od transakcji oprócz prowizji %) - w przypadku sklepu (głównie art. spożywcze) jest to ważne, bo jest dużo transakcji a często nie są to wysokie kwoty.

    Nie dodzwoniłem się to PayTel - jutro spróbuję, było zajęte kilkakrotnie.

    W PaySquare rzeczywiście zaproponowano opłaty z dołu pod koniec miesiąca, dwa miesiące bez opłat (tylko same prowizje ze sprzedaży), nie przyjeżdża serwisant tylko samemu się instaluje urządzenie i info dostaje się przez telefon (szkolenie telefoniczne - co do tego mam obawy, ale może nieuzasadnione).

    Wreszcie ktoś mi wytłumaczył jak działają doładowania (w paysquare) telefoniczne - nie trzeba mieć środków na koncie od razu przy każdym zakupie doładowania przez klienta. Opłata naliczana jest jako suma z całego tygodnia zakupionych doładowań, podobno przychodzi sms o kwocie, która zostanie pobrana z konta przykładowo kolejnego dnia od dostarczenia sms, czyli gdyby były braki na koncie (bo na przykład wszystko zostało wypłacone wcześniej z konta) to przynajmniej można odpowiednią kwotę szybciutko wpłacić, celem uniknięcia jakichś kar. Nie wiem czy tak to działa u wszystkich ....

    Ciekawi mnie jeszcze ten PayTel - mam nadzieję, że się dodzwonię.

    Pozdrawiam

    Ps. Czy są jakieś korzyści z opłat za rachunki wykonywane przez klienta ? Jakieś prowizje tak jak przy doładowaniach ?
    Poza tym - zobaczymy jak wpłyną opłaty za polecenie zapłaty w banku z przychodami ze sprzedaży doładowań - nie wiem czy to nie wyjdzie na 0 :)

    Kolego nie wiem gdzie dzwoniłeś, ale na pewno nie do mnie, w każdej firmie jest podobnie jeżeli dzwonisz bezpośrednio do firmy, czy szukasz oferty na stronie, to nigdy jej nie uzyskasz, zawsze przekazywany jest kontakt do przedstawiciela. Ofertę jaką uzyskasz zależna jest od przedstawiciela, który ofertę przygotowuje, każdy z nas ma jakieś określone "widełki" więc nawet w tej samej firmie możesz uzyskać rożne oferty, nie wiem czy w ogóle o tym wiesz.

    Jeżeli chcesz aby oferta dla Ciebie była najlepsza musisz podać trochę więcej informacji, a to już odbywa się zazwyczaj drogą mail 'ową, oczywiście możesz kontaktować się również telefonicznie, ale zawsze każdy chce mieć ofertę potwierdzone na piśmie i ja tak zawsze robię. Kontakt telefoniczny do mnie zawsze jest podany na przedstawianej ofercie, która przynajmniej z mojej strony jest wiążąca.

    Mail do mnie: isknet@op.pl

    Pozdrawiam Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    14.06.2015, 01:34

    Marcin P.:
    Chyba koleś z choinki s7e urwaleś, NIE JESTEM przedstawicielem eservice, mam ich terminale od 2004 r.
    brednie piszesz, zresztą co może napisać koleś co najpierw podaje sie za klienta a później wyskakuje z ofertą współpracy Paycośtam.

    Kolego, przede wszystkim ja w branży nie pracuję od "wczoraj", klienci są bardziej wymagający niż TY myślisz, chcą znać jakie oferty proponuje konkurencja, a ja nie chcę podawać informacji "z kapelusza", jak to może robią inni.
    Podane informacje są jak najbardziej prawdziwe, nie podawał bym na forum czegoś co nie byłoby prawdą, a Ty kolego chyba nie zauważyłeś, że od 2004 roku powstało przynajmniej kilkanaście nowych firm oferujących usługi akceptacji kart ???
    Przemyśl najpierw, zanim cokolwiek napiszesz.

    Pozdrawiam

    GW

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    13.06.2015, 17:57

    Marcin P.:
    Witam
    Zdecydowanie polecam eService, jak nie chcesz mieć kłopotów z serwisem, rozliczeniem, przelewami to nawet się nie zastanawiaj.
    Gdzie widziałeś terminale Paytel?
    Jakich mają klientów? Chyba 1 na 1000 terminali to ich.

    Polecasz swoją firmę, no bo tam pracujesz i tam zarabiasz jest to zrozumiałe, natomiast może jest tylko 1 argument, który może być brany pod uwagę, że terminali jest więcej, ale coś co wg Ciebie jest zaletą to w innym spojrzeniu jest wadą, w szczególności:

    1. Monopolista mając więcej terminali nie musi proponować tak dobrych warunków jak konkurencja, ponieważ "wydaje mu się", że nie musi, poszanowanie i dobre warunki są zarezerwowane dla "sieciówek", klienta który posiada jeden, dwa, lub trzy sklepy to tak naprawdę mają gdzieś. Nie ma poszanowania dla małego klienta, gdyż statystycznie dla nich taki klient nie ma znaczenia;

    2. Ze względu na dużą migrację klientów, wracają terminale do operatora i takie stare terminale np. VeriFone Vx510 trafiają do nowych klientów - tak jest ja to potwierdzam !!!

    3. Nad wielokrotnie większą ilością terminali wcale nie jest łatwiej zapanować - proszę odpowiedzieć ilu przedstawicieli handlowych przypada na jedno województwo, dla przykładu: dolnośląskie, wielkopolskie, lubuskie ???
    Czy zatrudniacie tyle razy więcej pracowników o ile więcej posiadacie terminali. Ja od razu mogę tu odpowiedzieć, że NIE.ZATRUDNIACIE. To o jakim serwisie piszecie jeżeli 1 przedstawiciel ma pod swoją opieką kilka razy więcej terminali !!!

    Terminale PayTel znajdują się w każdej branży, na pewno dużo naszych terminali jest w sopżywce, ponieważ jesteśmy bezpośrednim dostawcą usługi doładowań telefonów na kartę, mamy w swojej ofercie również doładowania PAYSAFECARD, które w sklepach branży spożywczej, tytoniowej, alkoholowej bardzo dobrze się sprzedają, natomiast eService nie ma tego produktu w swojej ofercie !!!

    Rabaty w PayTel na doładowania są dużo wyższe i nie są zależne od wykonywanego obrotu.
    Natomiast mamy wdrożenia w całej Polsce, ja sam wdrożyłem już ponad 500 terminali i 1/4 wdrożeń to przejęcia z eSerwice. Żaden klient, który przeszedł z eService do PayTel nie chce tam wracać.

    Firma PayTel współpracuje z 2 bankami, z mBank i Pekao S.A.

    Proszę napisać na forum ile klient będzie musiał zapłacić, jeżeli z eService będzie chciał zrezygnować !!!

    Przed podpisaniem, proponuję szczegółowo przeczytać umowę !!!

    Nasze umowy są ogólnie dostępne i "draft" zawsze przesyłamy na życzenie klienta.

    Przed dokonaniem wyboru warto wziąć wszystkie argumenty pod uwagę.

    Pozdrawiam Gerard z PayTel.

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    10.06.2015, 23:32

    Damian D.:
    Witam,

    Potrzebuję szybkiej informacji bardziej doświadczonych osób.
    Jaka firma obecnie jest najbardziej godna polecenia (opłacalna)?
    Potrzebuję terminal stacjonarny na kartę SIM z moimi doładowaniami oraz możliwością wypłaty gotówki - sklep spożywczy, duża ilość transakcji niewysokie kwoty.

    Na razie wydaje mi się że E-Service ma najkorzystniejsze warunki. Bez opłat groszowych. Sam % od transakcji - od ok. 0,60 kilka % do 0,70 kilka %. Pod tym względem lepiej niż Polcard. Polcard wyższe stawki procentowe + dodatkowo 7 groszy od każdej transakcji, choć nieco tańszy terminal.

    Oferta PayTel S.A. z naszymi doładowaniami, bez wypłat, to spokojnie możemy powalczyć,

    pozdr.

    GW

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do