Gerard Wnorowski

IT Administrator

Wypowiedzi

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.09.2015, 11:32

    Grzegorz D.:

    Panie Grzegorzu,

    chyba za długo pracuję "w branży" pamiętając jeszcze CardPoint'a i dlatego za dużo wiem, to co Pan napisał to jest CZYSTA TEORIA, w praktyce jest jednak inaczej, przykłady mogę podać z tzw. "własnego podwórka".

    Jeżeli chodzi o Pana firmę ELAVON, to w większości przypadków dopiero w momencie wysłania wypowiedzeń Klienci dowiadywali się, że mają w ogóle opiekuna.

    Niektórzy Klienci to nawet nie wiedzą z usług jakiej firmy korzystają :) , jakie płacą prowizje od transakcji itp. Z tego co wiem każdy Klient otrzymuje "Welcome call " czyli dzwonią do Klienta, przedstawiają się i mówią że jakby był jakiś problem to można się z nimi kontaktować. Pewnie są sytuacje że np. Klient zmieni nr tel i dlatego nie ma możliwości kontaktu. Nie zmienia to faktu że w niektórych firmach w ogóle nie ma czegoś takiego jak opiekun Klienta, jest PH na działalności który po podpisaniu umowy ma Klienta w głębokim poważaniu i infolinia na którą trudno się dodzwonić a po dodzwonieniu się za każdym razem rozmawia się z inną osobą.

    Panie Grzegorzu,

    tym razem będzie krótko,
    różnica w naszych wypowiedziach polega na tym, że Pan opiera się na założeniach, a ja na faktach.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.09.2015, 03:01

    Grzegorz D.:
    Gerard W.:
    Marcin P.:
    Totalne bzury, nigdy nie zapłaciłem za serwis, proponuję dokladnie przeczytać umowę z eService ze zrozumienuem i dopiero szkalowac konkurencję.
    Zawsze negocjowalem warunki oodczas trwania umowy i nigdy eService mi nie odmówił.
    Terminal jak chcialem zawsze miałem wyminiony jak zaszła potrzeba i tez mam ingenico i jesli klient chce taki sam dostanie i to z niższą ceną.
    Wierzyć zadowolonemu klientowi czy pozal się Boże przedstawicieli firmy nic nie znaczacej na polskim rynku.
    Wybór pozostawiam....

    Panie Marcinie,

    jak Pan to wytłumaczy, że klient eService mający 10 punktów sprzedaży przechodzi do PayTel, ponieważ jest zadowolonym klientem ???
    31 sierpnia 2015 roku zakończył współpracę z e Service.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

    Jedna jaskółka wiosny nie czyni :) Może właściciel tych punktów to Pana kolega np :).

    Panie Grzegorzu,

    widzę, że jest Pan bardzo kreatywny, akurat tak się składa, że to przedstawiciel eService jest z Nowej Soli i Klient właśnie tam ma większość swoich sklepów; "pudło".

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.09.2015, 02:56

    Grzegorz D.:
    Gerard W.:
    Grzegorz D.:
    Gerard W.:
    Marcin P.:
    Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
    Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

    Panie Marcinie,

    używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
    Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

    Z moich obserwacji wynika że eService radzi sobie dobrze z pozyskiwaniem nowych Klientów,
    Polcard faktycznie się stacza, kiedyś byli liderem pod względem ilości Klientów dzisiaj z tego co wiem mają jakieś 18 % udziału w rynku :) Paytel i inne małe firmy raczej nie są zagrożeniem dla Polcardu czy eService, są w stanie odebrać tym firmom Klientów typu "Sklep Spożywczy Wujka Heńka " :) . Żadna duża sieć nie przejdzie do Paytel-a czy Paysquare , jeśli się mylę to podajcie jakie duże firmy korzystają z usług tych Operatorów :).

    Panie Grzegorzu,

    w pewnym sensie mam Pan rację, na chwilę obecną PayTel raczej nie celuje w tych największych; nie bierze udziału w przetargach, rzeczywiście nastawiony jest na mniejsze firmy, na segment małych i średnich przedsiębiorstw, na takich zależy mu najbardziej, dlatego w Pana wypowiedzi nie widzę nic dziwnego. Jak to się mówi trzeba nauczyć się jeść małymi łyżeczkami, a nie od razu łopatą, przyjdzie czas i na te duże firmy. Może na dzień dzisiejszy duża firma jeszcze do nas nie przejdzie, ale na pewno firmy PayTel nie można zaliczać do tych firm, które nie obsługują żadnego dużego klienta. PayTel oprócz obsługi małych i średnich przedsiębiorstw, obsługuje jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych firmę ORANGE S.A. zarówno pod względem akceptacji kart jak i doładowań, jest to kilkaset punktów w całej Polsce !!!

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

    Paytel należał kiedyś do Telekomunikacji Polskiej, którą przejął ORANGE.
    i to cała tajemnica jak udało się pozyskać taką firmę :) ,

    Panie Grzegorzu,

    proszę uważniej czytać posty, ponieważ sam o tym pisałem:

    >> Nawiasem mówiąc przejścia z Telekomunikacji do Comp S.A. nawet nie zauważyłem.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.09.2015, 02:49

    Grzegorz D.:
    Co do Pana sugestii, to ja też się zastanawiałem, ale w drugą
    stronę, jak to możliwe, że taka duża firma nie może dać tak dobrych warunków jak firma mniejsza, jak klientom tłumaczy się, że przedstawiciel, który ma pod sobą ponad 1500 klientów, może zapewnić opiekę na takim samym poziomie jak przedstawiciel, który ma 500 klientów; przyzna Pan, że nie jest to możliwe ?

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel


    Jest to różnie rozwiązane w różnych firmach. Generalnie w większych firmach jest Dział Utrzymania Klienta który albo wspiera PH w opiece nad Klientami albo po pewnym początkowym okresie przejmuje Klientów. Dzięki takiemu systemowi jest wręcz odwrotnie, na każdego "Opiekuna Klienta" przypada mniej Klientów niż w mniejszych firmach. Większe z pozoru droższe firmy po prostu stać na zatrudnienie większej ilości pracowników, dzięki czemu szybciej i sprawniej obsługują swoich Klientów.

    Panie Grzegorzu,

    chyba za długo pracuję "w branży" pamiętając jeszcze CardPoint'a i dlatego za dużo wiem, to co Pan napisał to jest CZYSTA TEORIA, w praktyce jest jednak inaczej, przykłady mogę podać z tzw. "własnego podwórka".

    Jeżeli chodzi o Pana firmę ELAVON, to w większości przypadków dopiero w momencie wysłania wypowiedzeń Klienci dowiadywali się, że mają w ogóle opiekuna.

    W firmie FirstData jeden opiekun obsługuje 3 województwa:
    - wielkopolskie,
    - lubuskie,
    - dolnośląskie,
    znaczna część Klientów FirstData nawet nie wie jak ich opiekun się nazywa chociaż w tej samej firmie (dawniej PolCard) pracuje już ze 20 lat.

    W eService opiekun ma problemy nie tylko z Klientami, ale pewno i ze samym sobą; cytuję wypowiedzi w sytuacjach kiedy przejmujemy Klientów eService: "a co Pan myśli, że ja tylko Pana mam pod swoją opieką, trzeba było do mnie dzwonić, a nie podpisywać umowy z jakąś inną firmą itp."

    Nie przypuszczam, że w innych częściach Polski wygląda inaczej.

    Przedstawione przykłady raczej nie wskazują, żeby opieka nad Klientem w "większych droższych firmach" była świadczona na wyższym poziomie niż w "mniejszej, tańszej firmie" PayTel, wręcz jest przeciwnie, mogę przytoczyć konkretne przykłady.

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    15.09.2015, 20:26

    Wojtek M.:
    Planuje wprowadzić płatność kartą oraz doładowania tel w sklepie spożywczym ,
    czy mogę prosić o jakąś ofertę.

    Witam,

    proszę o podanie adresu mail

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    13.09.2015, 01:30

    Daniel M.:
    Witam,
    Czy spotkaliście się z terminalem mobilnym zintegrowanym z kasą fiskalną ?

    pozdrawiam
    Daniel Majewski
    http://ekspertfirmowy.pl

    Witam Panie Danielu,

    po co integrować z kasą terminale mobilne, jak integruje się przynajmniej w PayTel już od dawna terminale stacjonarne, w jaki sposób kelner podchodząc do stolika ma drukować paragon, ma zabrać ze sobą jeszcze kasę, to absurd, podobna sytuacja jest z cateringiem.
    Terminale mobilne są specyficzne, rzadko kiedy klienci decydują się na nie, jeżeli miałyby pracować tylko w jednym miejscu, po co płacić więcej za funkcjonalność z której nie będzie się korzystać ???

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    10.09.2015, 23:59

    Anna W.:
    Witam. Otwieram sklep spożywczy i planuje załozyć terminal. Planowane obroty to około 200 000 zł z czego podejrzewam ze większość to płatności kartą. Oferty proszę przesyłać na maila: anna.walaszek.16@gmail.com

    Witam Pani Anno,

    proszę o trochę więcej informacji, abyśmy mogli przygotować oferty bardziej precyzyjnie, a w szczególności:

    - jeden czy więcej terminali,
    - terminale stacjonarne czy mobilne,
    - jeżeli stacjonarne to czy internetowe czy z kartą SIM, czy z zewnętrznym Pin-Padem czy bez.

    dodatkowe pytania na pewno się pojawią, ale dotyczyć będą już innych kwestii.

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    2.09.2015, 15:13

    Marcin P.:
    Trafiło sie jak ślepej kurze ziarno...
    Nie napisałem ze wszyscy kliencji w 100% sa zadowoleni z eService.
    Widzę ze jestem tu jedynym przedstaeicielem ze strony klienta, reszta to przedstawiciele firm, chociaz nie tylko paytel zdominowal forum na tyle ze przestanę tu z a gadać bo mam dosc czytania wyłącznie Gerarda, czy nid masz co robić ze siedzisz na tym forum i brednie piszesz.

    Panie Marcinie,

    proszę nie trolować !!!

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    1.09.2015, 23:27

    Marcin P.:
    Totalne bzury, nigdy nie zapłaciłem za serwis, proponuję dokladnie przeczytać umowę z eService ze zrozumienuem i dopiero szkalowac konkurencję.
    Zawsze negocjowalem warunki oodczas trwania umowy i nigdy eService mi nie odmówił.
    Terminal jak chcialem zawsze miałem wyminiony jak zaszła potrzeba i tez mam ingenico i jesli klient chce taki sam dostanie i to z niższą ceną.
    Wierzyć zadowolonemu klientowi czy pozal się Boże przedstawicieli firmy nic nie znaczacej na polskim rynku.
    Wybór pozostawiam....

    Panie Marcinie,

    jak Pan to wytłumaczy, że klient eService mający 10 punktów sprzedaży przechodzi do PayTel, ponieważ jest zadowolonym klientem ???
    31 sierpnia 2015 roku zakończył współpracę z e Service.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    1.09.2015, 22:07

    Dawid N.:
    Zastanawiam się pomiędzy wyborem e-service i PayTel. Ktoś , coś podpowie? Czym się sugerować? Na co szczególnie zwrócić uwagę?

    Panie Dawidzie,
    nie chciałbym się powtarzać i przepisywać tego co inni napisali na temat eService, proszę poczytać kilka czy kilka naście postów wstecz, tylko posumuję:
    1. SERWIS
    - w eService zgłasza Pan awarię i w ciągu 8 godzin ktoś oddzwania i świadczy serwis przez telefon, no chyba że ma Pan wykupioną usługę za 250,- zł,
    - w PayTel zgłaszając awarię na TELESERWIS interwencja podejmowana jest natychmiast podczas tego samego połączenia, jeżeli nie ma możliwości naprawy przygotowywany jest nowy terminal i wysyłany kurierem bezpośrednio do klienta,
    2. STAWKI PROWIZJI, NAJMU
    - w eService warunki są nie zmienne przez cały okres umowy,
    - w PayTel stawki prowizji oraz najmu terminala średnio raz do roku ulegają obniżeniu, niezależnie na jaki czas została podpisana umowa, dysponuję długą listą takich klientów,
    3. TERMINALE
    - w eService można liczyć na stosunkowo niski koszt najmu terminala tylko ze starym terminalem typy Verifone Vx510, Vx520, dużo mają "spadków" i coś z tym muszą robić,
    - w PayTel niskie stawki są dostępne z nowoczesnymi terminalami INGENICO ICT-220, IWL-250,

    Argumentacja taka, że terminal mają Kowalscy i Nowakowie w chwili obecnej już do nikogo nie trafia, ponieważ mniejsze firmy bardziej dbają o takiego małego klienta niż duży operator. Dla eService klienci, którzy robią obroty na poziomie kilku tysięcy są "masą spadkową", przy przejęciu takich klientów od eService nawet nie przygotowuje jakiejkolwiek oferty konkurencyjnej.
    - w eService liczą się tylko klienci, którzy wykonują obroty na terminalu na poziomie od kilkunastu tysięcy w wzyż,
    - w PayTel dbamy o każdego klienta.

    Na koniec dodam jeszcze jeden argument na podobnym poziomie jak Pan Marcin:
    "jeżeli terminal z eService mają Kowalscy, Nowakowie i Krawczyki to ja muszę wziąć z PayTel ;)"

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    1.09.2015, 17:03

    Panie Dawidzie,

    proszę nie wmawiać potencjalnym klientom, że opłata instalacyjna 99,- zł jest standardem, ponieważ jest to nie prawda.

    Klient ma prawo otrzymywać rzetelne informacje, zgodne ze stanem faktycznym, a PaySquare celowo wprowadza błąd narażając potencjalnych klientów na dodatkowe koszty, koszty które u innych operatorów NIE WYSTĘPUJĄ !!!

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    28.08.2015, 23:53

    Emil W.:
    Panie Gerardzie,
    jeśli oferta jest dobra to broni się sama, nie trzeba na siłę nikogo przekonywać i wykłucać się z każdym kto stwierdzi inaczej. Świadczy to o braku profesjonalizmu. Lidzie są inteligentni i umieją liczyć tak by dopasować najlepszą ofertę do siebie. Co do kruczków w umowach to wystarczy wspomnieć na co zwrócić uwagę i tyle. Jak ktoś nie czyta umowy to jego wina.

    E.

    Panie Emilu.

    Czy chce się Pan zapoznać z umową firmy PayTel, przynajmniej my nie robimy z tego tajemnic ?

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    26.08.2015, 01:07

    Emil W.:
    Witam,
    Potrzebuję ofertę na terminal do szkoły językowej. Płatności w granicach 200-800zł obroty w zasadzie 2x w roku plus jakieś niedobitki w ciągu roku. Możliwe również jakieś płatności drobiazgowe.
    Panu Gerardowi dziękuję za ofertę ponieważ z mojego punktu widzenia jest tak uper...wy na forum reklamując swoją firmę, że raczej nie chciałbym z nim współpracować.
    Oferty poproszę na email: emilus at wpi dot net dot pl

    Pozdrawiam,
    Emil Wilmański

    Panie Emilu,

    mimo wszystko mógłbym zaproponować następujące warunki:

    - średnia prowizja 0,60% + 0gr
    - terminal (internetowy) INGENICO ICT-220 najem 33,- zł netto
    - brak jakichkolwiek limitów, nie ma sprzedaży to jest tylko opłata za najem terminala
    - brak jakichkolwiek innych kosztów

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    26.08.2015, 00:43

    Emil W.:
    Witam,
    Potrzebuję ofertę na terminal do szkoły językowej. Płatności w granicach 200-800zł obroty w zasadzie 2x w roku plus jakieś niedobitki w ciągu roku. Możliwe również jakieś płatności drobiazgowe.
    Panu Gerardowi dziękuję za ofertę ponieważ z mojego punktu widzenia jest tak uper...wy na forum reklamując swoją firmę, że raczej nie chciałbym z nim współpracować.
    Oferty poproszę na email: emilus at wpi dot net dot pl

    Pozdrawiam,
    Emil Wilmański

    Panie Emilu,

    mam rozumieć, że nie zależy Panu na dobrej, taniej ofercie i profesjonalnej obsłudze, natomiast to co mogę napisać na forum, to napewno, że moi klienci bardzo sobie cenią mój upór w załatwianiu wszelkich spraw, jeżeli przedstawiam swoje warunki to tak jest, później nie ma żadnych niespodzianek, a przynajmniej w PayTel tak jest - kto podpisuje umowę, staje się opiekunem klienta i wtedy ten upór też się przydaje,
    proszę to rozważyć,

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    21.08.2015, 23:27

    Arkadiusz D.:
    Ok, prostuję, Pan Gerard wysłał na GL tego samego dnia natomiast z adresu firmy nic nie dostałem.

    Panie Arkadiuszu

    Oto Oferta PayTel :

    Najem terminala INGENICO ICT-220 (internetowy) - 33,- zł netto,
    Średnia prowizja 0,61% + 0gr,

    brak jakichkolwiek limitów sprzedaży,
    brak jakichkolwiek innych opłat,

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    21.08.2015, 21:25

    Arkadiusz D.:
    Poszykuję usługi do sklepu małego odzieżowego. Trudno powiedzieć co wybrać wysłałem 20 zapytań do różnych firm. parę maili dostałem, otrzymałem parę telefonów, byłem na paru spotkaniach. Zrobiłem również schemat na arkuszu kalkulacyjnym do moich warunków (1500 zł/m-c obrotu na terminalu, sr. wartość artykułu to 30zł). Mam wyniki z 10 firm. Najtańszy okazał się POLCARD. Nie wiem jak tam Pay Tel. Wysłałem mail na marketing@PayTel.pl i tutaj, również na p. Gerarda, ale nikt się nie skontaktował i nie przysłał oferty (czas ok 5 dni). Jak teraz nie reagują to strach pomyśleć co by było gdy bym np. wysyłał maila ze zgłoszeniem awarii terminala?

    Witam Panie Arkadiuszu,

    wysłałem mail'a do Pana jeszcze w ten sam dzień, z prośbą o podanie informacji potrzebnych do przygotowania oferty, która przynajmniej dla mnie była by wiążąca, ale niestety odpowiedzi nie było, ogólną ofertę to ja przedstawiałem na forum, ale chyba nie oto chodzi. W praktyce zanim podpiszemy umowę to wymieniamy się z klientem mail' ami. Nie miałem takiej sytuacji, aby po przedstawieniu oferty przez internet od razu ktoś podpisywał umoawę, zawsze pojawiają się pytania. Tak więc nie wiem jakie są Pana oczekiwania. Natomiast powołując się na ofertę PolCard, że jest najlepsza, to przypuszczalnie nie zna Pan szczegółów umowy, przy takim obrocie o który Pan podaje zapłaci Pan w PolCard dodatkową opłatę w wysokości 30,- zł, za nie wykonanie tzw. minimalnego obrotu.
    W umowie z PolCard takich pułapek jest więcej !!!

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    21.08.2015, 00:07

    Grzegorz D.:
    Gerard W.:
    Marcin P.:
    Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
    Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

    Panie Marcinie,

    używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
    Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

    Z moich obserwacji wynika że eService radzi sobie dobrze z pozyskiwaniem nowych Klientów,
    Polcard faktycznie się stacza, kiedyś byli liderem pod względem ilości Klientów dzisiaj z tego co wiem mają jakieś 18 % udziału w rynku :) Paytel i inne małe firmy raczej nie są zagrożeniem dla Polcardu czy eService, są w stanie odebrać tym firmom Klientów typu "Sklep Spożywczy Wujka Heńka " :) . Żadna duża sieć nie przejdzie do Paytel-a czy Paysquare , jeśli się mylę to podajcie jakie duże firmy korzystają z usług tych Operatorów :).

    Panie Grzegorzu,

    w pewnym sensie mam Pan rację, na chwilę obecną PayTel raczej nie celuje w tych największych; nie bierze udziału w przetargach, rzeczywiście nastawiony jest na mniejsze firmy, na segment małych i średnich przedsiębiorstw, na takich zależy mu najbardziej, dlatego w Pana wypowiedzi nie widzę nic dziwnego. Jak to się mówi trzeba nauczyć się jeść małymi łyżeczkami, a nie od razu łopatą, przyjdzie czas i na te duże firmy. Może na dzień dzisiejszy duża firma jeszcze do nas nie przejdzie, ale na pewno firmy PayTel nie można zaliczać do tych firm, które nie obsługują żadnego dużego klienta. PayTel oprócz obsługi małych i średnich przedsiębiorstw, obsługuje jednego z największych operatorów telekomunikacyjnych firmę ORANGE S.A. zarówno pod względem akceptacji kart jak i doładowań, jest to kilkaset punktów w całej Polsce !!!

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    19.08.2015, 22:02

    Marcin P.:
    Proszę wskazać klienta eService który zapłacił za serwis 250 zł oraz takiego który czekał na naprawę dłużej niż 24 h.
    Nie bijmy piany bo to i tak klient decyduje i wybierze partnera sprawdzonego, znanego i z ogromną listą referencyjną, proszę się rozejrzeć co 2 terminal to eService, myśli Pan ze Ci wszyscy ludzie nie umieją liczyć, czy raczej są zadowoleni ze świadczonych usług przez eService i chętnie z tą firmą współpracują (zresztą tak jak ja).

    Panie Marcinie,

    używa Pan argumentacji, która pasuje tylko z tzw. zaszłości, przecież nie było takiej sytuacji, że wystartowało aby konkurować ze sobą 50 firm i zostało tylko 5 najlepszych z których prym wiedzie eSerwis, akurat było odwrotnie; kiedyś były tylko 3 firmy PolCard i eSerwis, był jeszcze CardPoint jak i 2 banki PKO BP i Pekao SA. To właśnie dzisiaj jest około 50 różnych firm czy banków, które oferują obsługę na takim samym a nawet wyższym poziomie, ale niestety w związku z tą sytuacją, że przez wiele lat byli sami, zdobyli trochę rynku i dlatego tych punktów mają więcej, Jeżeli spojrzymy na strukturę pod względem przyrostu klientów, to eSerwis ciągle traci na rzecz tych firm pozostałych. Rynek jak naczynia połączone dąży do równowagi, !!!
    Dlatego eSerwis jak i PolCard w najbliższych latach zapewnią pracę między innymi dla takich firm jak PayTel.

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    19.08.2015, 01:19

    Krzysztof B.:
    Mimo wszystko Błędy się zdarzają.
    Mam wrażenie, że wszystko co piszą tutaj osoby nie po Pana myśli odbiera Pan jako atak na firmę PAYTEL i na własną osobę.
    Ja ze Swojej perspektywy płacąc firmie która mi dostarcza terminale dzierżawę i mając problem z terminalem mam wyczekiwać kuriera, który mi przywiezie terminal, a ja mam sam go Sobie instalować, odłączać stary , przerzucać kable i podłączać nowy jest dla mnie wyższym poziomem abstrakcji. Jednak wolę dopłacić te kilka złotych i wiedzieć, że przyjedzie do mnie osoba i wymieni mi zabawki na sprawne.
    Kurierzy różnie traktują przesyłki i może się okazać, że na dzień dobry terminal jest do odesłania.
    Z tego co mi wiadomo to sprawny serwis mają w eServisce , Polskich ePłatnościach i Elavonie.
    I uwierzy mi Pan , jedna z tych firm w moim punkcie wymieniła mi terminal w przeciągu 2h.
    Jednak bardziej mi się opłaca zapłacić 5 zł więcej i nie stracić tysiąca niż zapłacić 5 zł mniej
    a być w plecy o wiele więcej.
    Jednego się nauczyłem, w tym kraju nie ma nic za darmo.
    Dalej mnie zastanawia fakt, jak to jest , że firmy małe , mające większe koszty obsługi dają dużo korzystniejsze oferty od dużych firm ? Gdzie tu jest zarobek? Chyba, że są to jakieś instytucje charytatywne.
    Pozdrawiam

    Panie Krzysztofie,

    nie zamierzam się z Panem spierać, tylko dodam, że na pewno nie jest to 5 zł. Dla 5 zł, a nawet dla 20 zł miesięcznych oszczędności, raczej nikt operatora nie zmienia, zazwyczaj jest to zdecydowanie więcej. Różnica 5 zł czasami ma znaczenie przy wyborze usługi dla nowego klienta.

    Co do Pana sugestii, to ja też się zastanawiałem, ale w drugą stronę, jak to możliwe, że taka duża firma nie może dać tak dobrych warunków jak firma mniejsza, jak klientom tłumaczy się, że przedstawiciel, który ma pod sobą ponad 1500 klientów, może zapewnić opiekę na takim samym poziomie jak przedstawiciel, który ma 500 klientów; przyzna Pan, że nie jest to możliwe ?

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    19.08.2015, 00:05

    Krzysztof B.:
    Gerard W.:
    Marcin P.:
    Pogodzę was, w eService instalaja nawet następnego dnia po podpisaniu umowy oraz serwis własny (osoby pracujące w eService a nie ewentualne firma zew.) który bez dodatkowych opłat przyjeżdża do klienta i wymienia terminal, max w 48 h wszystko to w ramach opłaty za terminal.
    Korzystam to wiem, przerabiane różne firmy i lepszej nie znalazłem.
    Zaznaczam nie jestem pracownikiem eService.

    Witam Panie Marcinie,

    ja tam do eService nic nie mam, nawet ostatnio dobrze mi się z nimi współpracuje, ostatnie przejęcie to jeden klient 10 punktów sprzedaży, od klienta dowiedziałem się, że ma zapisane w umowie, że eService w okresie obowiązywania umowy ma wyłączność na usługę akceptacji kart,, u nas takich zapisów nie ma, wytrzymamy i zaczekamy do końca miesiąca. Co do serwisu to tam jest jak w PEKAO BP, ciężko wdrażać tzw. świadomość, wg opisu wynika, że tam są nadal serwisanci. Ogólnie firmy już odeszły od świadczenia serwisu przez osoby na miejscu u klienta, ponieważ szybciej i taniej jest serwisować zdalnie, lub wysyłać terminal na podmianę,

    W PayTel jeżeli nie można terminala naprawić u klienta zdalnie, wysyłamy sprawdzony nowy terminal, czas trwania serwisu od chwili zgłoszenia to 18 do max 48 godzin, w praktyce to 24 godziny !!!

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTela

    Tak co jakiś czas obserwuje ci tutaj jest i zaciekawił mnie ten wpis.
    Jak niby jest lepiej dostać terminal kurierem niż aby przyjechał serwisant?
    A czy nie chodzi o koszty utrzymania sprzętu i naprawy dlatego terminal jest wysyłany przez kuriera?
    Dostajesz paczkę i jak BOB Budowniczy zrób to sam? A co ze starym terminalem?
    I to ma być nowoczesne.
    Myślę, że chyba nie jest to korzystne dla klienta. Serwisant to serwisant.
    Pozdrawiam

    Witam Pana Krzysztofa,

    akurat w PayTel przedstawicielami czy bezpośrednimi czy partnerami są firmy o profilu informatycznym związanym z komputerami i kasami fiskalnymi, jest to mm związane z tym, że jesteśmy w tej samej grupie kapitałowej co OPTIMUS czy InSOFT, a ta grupa kapitałowa to Comp S.A., tak więc każdy z nas z serwisem sobie radzi, ale tutaj chodzi o czas - interwencja zawsze skuteczna w ciągu 24 godzin, oraz o kasę - klient w PayTel za obsługę płaci mniej niż w eSerwis.
    Natomiast proszę nie wmawiać uczestnikom forum, że problemem jest podłączenie terminala do gniazda zasilania, czy wciśnięcie zielonego przycisku na terminalu mobilnym ;)

    Mail: isknet@op.pl
    Kom: 605 325 020
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do