Wypowiedzi
-
Witam Wszystkich,
informację kieruję przede wszystkim do Klientów nowych,
PayTel jest firmą polską, na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT, umowy podpisujemy bez pośredników zarówno w zakresie akceptacji kart jak i doładowań, posiadamy w swojej ofercie również tzw. umowy sezonowe na 3 lub 6 miesięcy, Standardowe umowy, a w szczególności warunki mamy najkorzystniejsze na rynku terminali, po szczegółowej analizie przynajmniej połowa Klientów z forum trafia do nas, dlatego zawsze warto zapoznać się z ofertą PayTel.
Wszystkich zainteresowanych zachęcam do kontaktu.
Mail: isknet@op.pl
Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 12.04.16 o godzinie 20:54 -
Elżbieta M.:
Witam!
Proszę o oferty na terminal płatniczy +płatności zbliżeniowe do sklepu z wyrobami garmażeryjnymi i bio żywnością w Warszawie .Oferta ma zawierać :rodzaj terminala(brak internetu) , czas oczekiwania na przelew, calkowity koszt miesięczny ,wysokość prowizji, minimalna wartość prowizji od transakcji, czas trwania umowy , koszt ,czas instalacji i szkolenia, opłata za faktury itp.Terminal potrzebny jak najszybciej(oferty proszę na elkamisiak@gmail.com)
pozdrawiam
Witam Pani Elżbieto,
podany mail zwraca pocztę, dlatego podam proponowane warunki:
- najem terminala INGENICO ICT-220 GPRS (karta SIM) 39,- zł
- prowizja równa dla wszystkich kart 0,59% + 0gr
w PayTel są to wszystkie koszty, w razie pytań proszę o bezpośredni kontakt,
Mail: isknet@op.pl
Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 11.03.16 o godzinie 18:21 -
Witam p. Justyno,
w tym zapytaniu zabrakło informacji, jaki jest to punkt handlowy (branża), czy terminal ma być stacjonarny GPRS, czy internetowy, czy z Pin-Padem zewnętrznym, czy też nie, czy jednak przydałby się terminal mobilny. Mając te informację będę mógł przygotować ofertę spełniającą wszystkie wymagania, natomiast aby ją przesłać, prosiłbym w imieniu wszystkich przedstawicieli o podanie adresu mail.
Mail: isknet@op.pl
Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 11.03.16 o godzinie 18:20 -
Witam,
Dobry Punkt nie zaproponuje dobrej oferty, gdyż JEST POŚREDNIKIEM i nie ma licencji na rozliczanie Agentów. Przy wyborze operatora zawsze warto oto dopytać,
Mail: isknet@op.pl
Mail: Gerard.Wnorowski@paytel.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 23.02.16 o godzinie 20:19 -
Witam Wszystkich,
Na pewno w tym co Dawid napisał wiele informacji jest naprawdę ważnych, ale wszystko trzeba czytać z pewnym zrozumieniem, czy w tej wypowiedzi nie ma jakiegoś przekazu, który coś by sugerował, ja to dojrzałem, a Wy ?
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Witam Panie Łukaszu,
w pewnym sensie ma Pan rację, jeżeli firma ma jedną ofertę taką samą dla wszystkich, to mogłaby umieszczać ją na stronie, natomiast jeżeli oferta jest pewną wypadkową uwzględniającą indywidualną specyfikę przedsiębiorstwa, to się nie da, chyba że jest Pan innego zdania ?
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Witam Panie Michale,
zauważyłem, że szablon zapytań bardzo się spodobał, dlatego już za chwilę postaram się odpowiedzieć na wszystkie nurtujące pytania, w razie innych dodatkowych pytań jestem dostępny pod mail'em i telefonami,
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020, 505 464 129
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Łukasz K.:
Poproszę o ofertę do sklepu chemiczno-kosmetycznego, obrót na kartach 6 000 - 15 000 /mc
Wymagania:
1.Pełna integracja z programem kasowym FIS-POS, kasjer wybiera płatność karta, klient wkłada/zbliża kartę, resztą zajmuje się program i terminal płatniczy wydruk potwierdzenia transakcji na drukarce fiskalnej,
2. Możliwość współpracy z BillBird, klient ma możliwość opłacić rachunki lub doładować telefon/kartę energetyczną kartą płatniczą wprost z terminala,
3.Łączność Ethernet/WiFi, łączność z terminalem kasowym USB,
4. Konto mam w Mbank
Oferta powinna zawierać:
1. Stawki prowizji zarówno % i gr (jeśli występuje)
2. Koszt opłat stałych oraz koszt najmu terminala
3. Czas księgowania i przelewu na moje konto
4. Długość umowy
5. Czas realizacji, od zamówienia do uruchomienia terminala
6. Zakres i czas serwisu lub ew. opłaty serwisowe
7. Brak minimalnego obrotu na kartach
8. Wystawienie Faktury VAT dla mnie
Oferty proszę kierować na pestka.ostrow@gmail.com
Witam,
mogli byśmy przygotować ofertę na terminal wraz z doładowaniami, ale z programem FIS POS niestety nie, chociaż nasze terminale współpracują z większością kas fiskalnych,
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Panie Marcinie
gratuluje wspaniałych wyników, biorąc pod uwagę, że od jednego terminala pozysk to kilkaset złotych, to pewno z pieniądzem już nie ma Pan co robić, uzyskując miesięczny dochód na poziomie kilkudziesięciu
tysięcy złotych . Jakbym zarabiał takie pieniądze, to pewno w zimie bym nie pracował, a wolny czas spędzałbym w ciepłych krajach.
Natomiast nie wiem jak Pan znajduje na to czas, proszę mi wierzyć, że ja mam co robić z 15 - 20 terminalami w miesiącu, może podrzuciłby Pan nam swój sposób :)
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 10.12.15 o godzinie 20:35 -
Panie Krzysztofie,
jednak większość Klientów patrzy na to inaczej niż Pan, nie co na tym można stracić, ale co można zyskać. W PayTel jak i w innych firmach pracują różni ludzie, są tacy co podpisują umowy i tacy, którzy umów nie podpisują, ja raczej zaliczam się do tej grupy pierwszej, a Pan ze swoim podejściem, zapewne kwalifikowałby się do tej grupy drugiej. Dlaczego ???
... proszę sobie zadać takie pytanie,
natomiast przy okazji pragnę poinformować, że nie mamy w swojej ofercie terminali, które byłyby "za darmo" :)
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 26.11.15 o godzinie 00:09 -
Krzysztof B.:
Czyli pojawia się sztuczne zamieszanie.
W miejscowości małej mało kiedy trafi sie karta wydana w UE. A to, że eservice doliczy Sobie opłatę 1 % do transakcji kartą zagraniczną jeżeli nie będzie użyte DCC to chyba normalna praktyka bo miałem okazję przeglądać inne oferty i widziałem, że tam zasada działania jest podobna.
Witam Panie Krzysztofie
jeżeli w taki sposób Pan pisze to proszę również napisać, że nie dotyczy to firmy PayTel, ponieważ PayTel proponując "płaską stawkę" np. 0,58% - to stawka ta dotyczy bezwzględnie wszystkich kart, zarówno kart polskich, jak i kart zagranicznych wydanych w Unii, jak i kart wydanych poza Unią, dlatego Pana wypowiedzi są NIEPRAWDZIWE i mogą wprowadzać w błąd !!!
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 26.11.15 o godzinie 01:12 -
Witam Wszystkich ponownie,
nie mamy się co spierać, i tak Klienci nie podejmują decyzji na podstawie przedstawianych ofert na forum, tylko na podstawie ofert indywidualnych wysyłanych na maila, dlatego zaprzestajemy na tym, a zachęcamy do bezpośrednich kontaktów,
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Marcin C.:
Szanowni Państwo,
pisanie prowizji od.... jest nie na miejscu. Jeśli już piszecie na forum Swoje propozycję proszę podać wszystkie stawki dla wszystkich kart a nie wyłącznie dla Visa debetowej.
Tym samym w eService prowizja zaczyna się już od 0,39%.
Witam Panie Marcinie,
jeżeli podaję prowizję 0,55%+0gr to jest tzw. "płaska stawka" zawierająca wszystkie 3 składowe; taka sama dla wszystkich grup kart zarówno VISA jak i MasterCard czy Maestro; na pewno nie jest tak jak Pan sugeruje,
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 19.11.15 o godzinie 23:23 -
Witam Pani Małgorzato,
proszę nie "łapać mnie za słówka", jest dokładnie tak samo, a może nawet i lepiej, ponieważ wszystkie warunki ustalane są przed podpisaniem umowy, po jej podpisaniu jakiekolwiek zmiany wymagają podpisania aneksu przez obie strony - tak więc gdzie Pani widzi różnicę ???
Natomiast w PayTel w trakcie obowiązywania umowy (nawet w połowie okresu na który umowa została zawarta) Klienci mogą liczyć na obniżenie prowizji jaki opłaty za najem terminala, a tego Pani w swojej propozycji nie podała.
Jeżeli jeszcze zauważa Pani jakieś różnice na korzyść czy nie korzyść to proszę je podać,
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Małgorzata W.:
Firma Hilltech jest otwarta na negocjacje. W naszej firmie Klient nie jest zobowiązany do wykonywania konkretnego obrotu, aby utrzymać kwotę 30 zł. Prowizja również jest stała, nie wzrasta, gdy obrót na terminalu jest mały. W czasie współpracy Klient nie jest zaskakiwany podwyższeniem warunków współpracy. Dodatkowo nie pobieramy od Klienta żadnych opłat za dodatkowe usługi. Serwis również jest bezpłatny.
Brak uwarunkowań oraz ukrytych kosztów.
... to tak jak w PayTel - tylko taniej :)
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Witam Pani Małgorzato,
jeżeli tak jest to oferta jest dobra, ale PayTel jest w stanie zaproponować warunki lepsze, przede wszystkim prowizja od 0,55% bez tych dodatkowych 19gr, terminale możemy zaproponować nawet od 16,- zł netto, jeżeli Klient będzie sprzedawał doładowania, a bez doładowań od 26,- zł netto, warunki ustalamy dla każdego Klienta indywidualnie.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
Mail: isknet@op.pl
Kom: 605 325 020
Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 19.11.15 o godzinie 15:15 -
Witam Pani Małgorzato
Bardzo wykretnie odpowiada Pani na zadane pytanie, proszę odpowiedzieć czy Klient otrzyma takie same warunki podane powyżej jeżeli nie będzie posiadał konta w Raiffeisen Polbank ?
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Małgorzata W.:
Witam serdecznie,
jako przedstawiciel firmy Hilltech przedstawiam Państwu naszą promocyjna ofertę:
Terminal w kwocie 30 zł netto miesięcznie, niezależnie od modelu. Do wyboru ICT220 ETH, ICT 220 GPRS, IWL220
Prowizja od transakcji 0,65% lub 0,55+19gr- do wyboru
Umowa na 12 miesięcy
Zapraszam do kontaktu pod numer 022 380 90 02
Witam Pani Małgorzato,
proszę podać, jakie warunki otrzyma Klient, jeżeli nie będzie chciał zakładać konta bankowego, a przelewy będą realizowane na konto, które Klient posiada w dowolnym banku ?
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Witam Wszystkich
PAYMENTO S.A 43-100 Tychy, ul. Szkolna 43
oto co pokazuje google maps :
https://www.google.pl/maps/place/Szkolna+43,+43-100+Tyc...
???
Pozdrawiam - Gerard z PayTel -
Panie Marcinie,
proszę nie rozpowszechniać nieprawdziwych informacji mogących wprowadzać w błąd !!!
w umowie PayTel jest wyraźny zapis:
§ 6. Rozliczenia
1) Środki należne Akceptantowi z tytułu przeprowadzonych Transakcji będą
przekazywane przelewem bankowym wykonanym w terminie 2 (słownie: dwóch) dni
roboczych od dnia rozliczenia Terminala opisanego w § 8 Załącznika nr 1 do Umowy
na rachunek bankowy Akceptanta o numerze: ...
gdyby tak było jak Pan twierdzi, Klienci mogliby rezygnować z naszych usług, a jednak nie rezygnują.
Pozdrawiam - Gerard z PayTel