Gerard Wnorowski

IT Administrator

Wypowiedzi

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    25.02.2017, 19:08

    Grzegorz D.:
    Gerard W.:
    Grzegorz D.:
    Potrzebuję Klientów na terminale :)

    Preferowane branże : restauracje, hotele, apteki.

    Potencjalnych Klientów proszę o podanie :

    - NIP
    - nr. telefonu
    - branża , lokalizacja punktu lub punktów
    - śr wys. transakcji, miesięczne obroty ( u obecnego operatora lub prognozowane )
    - ilość terminali, rodzaj. ( GPRS/ internetowe / przenośne / stacjonarne )
    - dodatkowe informacje / wymagania

    Zainteresowanych ofertą proszę kontakt :

    Grzegorz.debiec@elavon.com
    600-391-301

    ELAVON ma bardzo słabą ofertę z wieloma zawiłościami typu :

    - limit obrotu
    - opłata za certyfikat
    - itp.

    dlatego zachęcam, aby zapytania wysyłać do kilku firm i wybrać ofertę najlepszą,
    Pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020

    Skoro oferta Elavon jest taka słaba a Paytel lepsza :) to czemu Elavon pod względem ilości. KLIENTÓW należy w Polsce do czołówki, Paytel z tego co wiem obsługuje zaledwie kilka tys. terminali.

    Witam,

    jakieś słabe argumenty, czy Klienci, którzy poszukują najkorzystniejszej, najtańszej oferty, będą wybierać ofertę ELAVON, która jest droższa, aby płacić za te same usługi więcej, tylko dlatego, że firma jest dłużej na rynku i jest bardziej znana ??? chyba nie,

    Pozdrawiam Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.02.2017, 10:10

    Witam,

    Wszystkich zainteresowanych, jasną przejrzystą ofertą zachęcam do współpracy z firmą PayTel,
    Nnasze stawki prowizyjne w większości oscylują w przedziale 0,52% - 0,58% i co ważne stawki te zawierają opłatę IF !!!

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    12.02.2017, 16:28

    Grzegorz D.:
    Potrzebuję Klientów na terminale :)

    Preferowane branże : restauracje, hotele, apteki.

    Potencjalnych Klientów proszę o podanie :

    - NIP
    - nr. telefonu
    - branża , lokalizacja punktu lub punktów
    - śr wys. transakcji, miesięczne obroty ( u obecnego operatora lub prognozowane )
    - ilość terminali, rodzaj. ( GPRS/ internetowe / przenośne / stacjonarne )
    - dodatkowe informacje / wymagania

    Zainteresowanych ofertą proszę kontakt :

    Grzegorz.debiec@elavon.com
    600-391-301

    ELAVON ma bardzo słabą ofertę z wieloma zawiłościami typu :

    - limit obrotu
    - opłata za certyfikat
    - itp.

    dlatego zachęcam, aby zapytania wysyłać do kilku firm i wybrać ofertę najlepszą,
    Pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.02.17 o godzinie 16:29

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    9.12.2016, 09:57

    Stanisław W.:
    Tak właśnie wychodzi korpo-gangsteryzm. Poprosi się o pełną ofertę na terminal. W odpowiedzi otrzyma się fragment warunków z opłatą miesięczną za terminal i stawkami głównie za dwa rodzaje kart i zachętą że niektórzy do kart zagranicznych dopłacają i dają prowizję 20 groszy od wypłat bankomatowych. I jakie to dobrodziejstwo. Potem dopiero obiawja się cały gangsteryzm. Wychodzą kary za zerwanie, opłaty deinstalacyjne, i prowizje od utraconych zysków. I co najbardziej żałosne to tłumaczenia że te wszystkie lichwy mają uzasadnienie w poniesionych kosztach przez korpo-mafie. Gdy prowizja za płatność oscylowała w okolicach 2%, a w innych krajach kilka razy mniej, też słyszałem zapewnienia że w Polsce są wysokie koszty. Gdy ustawa ograniczyła prowizję też jakoś jest ta działalność opłacalna. Ręce opadają jak ma się do czynienia z takim pazerstwem wyłażącym z buciorów. Mało znaczące fragmenty które "mogą" frajerowi dać zarobić parę dosłownie groszy, pokoloruje się i wyeksponuje do niebotycznych rozmiarów. A znaczące koszty ukryje, albo wspomni mimochodem drobnym druczkiem. Dopiero gdy frajer podpisze umowę niech spróbuje wcześniej rozwiązać to zapłaci z nawiązką na ośmiorniczki dla prezesa i polędwiczkę przedstawiciela, a on niech się cieszy gdy będzie miał na chleb i wodę.
    Najlepsze że tacy mają się za świetnych biznesmenów, a wychodzi pazerstwo i kompletne bagno.
    Wiem że i w tej branży są uczciwi lecz jest to niewielki ułamek, i ich proszę by nie brali tego do siebie.

    Panie Stanisławie widzę, że ma Pan b.dużo wolnego czasu, to nie jest jedyne forum o podobnym charakterze

    Pozdrawiam Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    8.12.2016, 21:33

    Dawid B.:
    Gerardzie, wyjaśnij nam zatem zapisy z umowy PayTel:

    A)
    7) W przypadku rozwiązania Umowy z winy Najemcy przed terminem lub bez zachowania
    okresu wypowiedzenia Najemca zobowiązuje się do zapłacenia czynszu za taką ilość
    okresów rozliczeniowych, jaka pozostałaby do końca trwania umowy, gdyby była ona
    rozwiązywana w sposób zgodny z zapisami niniejszej Umowy.

    B)
    8) W przypadku rozwiązania Umowy podpisanej na czas określony, przed terminem
    określonym w Umowie z przyczyn leżących po stronie Akceptanta, Akceptant
    zobowiązuje się do uiszczenia na rzecz Agenta Rozliczeniowego kwoty stanowiącej
    0,5 % przewidywanej wartości Transakcji, liczonych, jako iloczyn średnich
    miesięcznych wartości Transakcji z czasu trwania umowy i liczby miesięcy
    pozostających do zakończenia trwania umowy.

    C)
    Opłata deinstalacyjna : 300 zł

    D) Zacytuj proszę zapis o zwolnieniu z opłat z przyczyn losowych za porozumieniem stron

    Pozdrawiam - Dawid

    Witam,

    Dawidzie ciężko jest mi się odnieść do zapisów jakieś starej umowy, której znalazłeś się w posiadaniu, mogę tylko pokrótce odpowiedzieć, że :

    - warunek A - występuje w umowach na czas określony zawieranych najczęściej na okres 12 m-cy, na okresy dłuższe takich umów nie podpisuję, jak klient zrezygnuje np. po 6 miesiącach to nie zapłaci nawet 300 zł;
    - warunek B - w obecnych umowach nie występuje;
    - warunek C opłata de instalacyjna występuje tylko w umowach zawieranych na czas nieokreślony przy jej rozwiązaniu przed upływem 24 m-cy;

    oczywiście żadne z tych warunków nie występują łącznie,

    - warunek D - mały ZUS, przepisanie firmy np. na inną osobę.

    Natomiast jeżeli posiadasz umowę nie wypełnioną, czego mogę się domyślać, to stąd Twój niepokój, ja nie wypełnionych umów klientom nie wysyłam właśnie dlatego aby uniknąć takich sytuacji,

    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020, 505 464 129

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    8.12.2016, 12:49

    Witam

    za zerwanie umowy 500 zł to dużo w PayTel opłata wynosi zdecydowanie mniej 300 zł, natomiast z przyczyn losowych rozwiązujemy umowy za porozumieniem stron, przy wyborze oferty warto brać to pod uwagę,

    Tylko u nas otrzymasz umowę do przeczytania w dokładnie takiej samej treści jaką podpisujesz,

    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020, 505 464 129Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.12.16 o godzinie 12:55

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    6.12.2016, 20:30

    Witam ponownie,

    nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi pragnę zauważyć, że firma PayTel jest chyba jedną firmą w branży terminalowej, która jest w stanie przesłać na maila umowę, która nie będzie się różnić od tej podpisywanej nawet jednym przecinkiem - jeżeli jest inaczej to proszę mnie poprawić.

    Większość firm niestety przesyła jakieś wzory umów czy drafty, które zazwyczaj nie są kompletne i akurat brakuje tych zapisów, które później generują nie przewidziane koszty, dlatego na pewno zawsze warto zapytać przedstawiciela, czy jest w stanie przesłać umowę w treści, która nie różni się niczym od tej która będzie podpisywana, jeżeli nie to może to znaczyć, że firma prawdopodobnie ma coś do ukrycia, treści które chce "przemycić" mogące mieć istotny wpływ na podwyższenie kosztów wybranych usług.

    Natomiast Panie Stanisławie, proszę chociaż spróbować podążać za szybko zmieniającą się rzeczywistością, stojąc z boku i tylko narzekając tzw. "kijem Wisły" Pan nie zawrócisz,

    Wszystkich zainteresowanych ofertą PayTel zapraszam na priv,

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.12.16 o godzinie 01:04

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    6.12.2016, 12:38

    Stanisław W.:
    Gerard W.:
    Witam,
    Panie Stanisławie może inne firmy takie zasady stosują, ja na pewno nie. Każdy Klient, który zdecyduje się na moją ofertę PayTel ma możliwość zapoznania się z KOMPLETNĄ TREŚCIĄ UMOWY i ma na to tyle czasu ile potrzebuje. Umowa zawierana jest dokładnie w takiej samej treści z jaką Klient się zapoznał, dlatego nie może być takich niespodzianek o jakich Pan pisze, Proszę nie generalizować, nawet jeżeli większość firm tak postępuje, to nie wszystkie, proszę przy swoich wypowiedziach brać to pod uwagę,
    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020

    Ja nie generalizuje, wymieniłem tylko dwie firmy. Pan jako przedstawiciel jednej z nich złożył ofertę. Teraz się oburza. Czy nie jest faktem że nie podał Pan wysokości kar za wcześniejsze rozwiązanie umowy? Jaką mam pewność że nie zataił Pan jeszcze istotnego elementu.
    Czy takie postępowanie jest w porządku i jak Pan to będzie tłumaczył niech w przyszłości każdy czytający sam oceni i wyciągnie wnioski, czy to ja czepiam się drobiazgów czy Pan postępuje nie fair zatajając istotny składnik oferty.

    Czy uważa Pan, że Klienci zawierają umowy tylko w oparciu o to co powie czy napisze im Przedstawiciel, nie czytając treści umów ?Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.12.16 o godzinie 12:41

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    6.12.2016, 11:52

    Witam,
    Panie Stanisławie może inne firmy takie zasady stosują, ja na pewno nie. Każdy Klient, który zdecyduje się na moją ofertę PayTel ma możliwość zapoznania się z KOMPLETNĄ TREŚCIĄ UMOWY i ma na to tyle czasu ile potrzebuje. Umowa zawierana jest dokładnie w takiej samej treści z jaką Klient się zapoznał, dlatego nie może być takich niespodzianek o jakich Pan pisze, Proszę nie generalizować, nawet jeżeli większość firm tak postępuje, to nie wszystkie, proszę przy swoich wypowiedziach brać to pod uwagę,
    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    5.12.2016, 22:01

    Stanisław W.:
    Przeglądając podobne tematy zastanawiałem się dlaczego nie ma czytelnych kryteriów i warunków zawieranych umów ogólnie dostępnych. teraz jest jasne że firmy działające w tej dziedzinie mają wiele wspólnego z uczciwymi zasadami prowadzenia biznesu. Liczy się jak złowić frajera i doić kasę.
    Bo jak inaczej nazwać działanie kiedy ukrywa się tak ważny element umowy.
    I oto dwa pierwsze przykłady:
    Przedstawiciel firmy PayTel tak tutaj aktywny złożył ofertę nieśmiało wspominając o okresie lojalnościowym 24 m-ce. Ale już nie zająknął się o kwocie 300 zł za wcześniejszą rezygnację.
    Natomiast przedstawiciel firmy eService ni słowem nie wspomniał o okresie w którym stosują kary finansowe za wcześniejsze rozwiązanie umowy. A są rażąco wysokie
    "Za zerwanie umowy przed upływem 24 m-c jest opłata deinstalacyjna 600 zł 18-12 m-c 400 zł, poniżej 12 m-c 300 zł".
    Czy są może na tym rynku firmy które uczciwie podchodzą do kontrahenta?
    Może znajdzie się taka, i jej przedstawiciel złoży pełną czytelną ofertę na uczciwych zasadach?
    waszkom@gmail.com

    Witam,
    nie sposób się nie ustosunkować do tej wypowiedzi, Panie Stanisławie, jeżeli widzi Pan coś dziwnego, że firmy próbują się zabezpieczać przed "dziwnymi posunięciami" klientów, które mogłyby narażać na straty, no to brawo, ja też bym tak chciał, ale wiem że nie jest to możliwe, nawiasem mówiąc, może ktoś z kolegów czy koleżanek posiada w swojej ofercie terminal za 30 zł/m-c z prowizją 0,55%+0gr na umowie na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia bez żadnych dodatkowych warunków czy lojalek, to niech podrzuci na forum,
    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020Ten post został edytowany przez Autora dnia 05.12.16 o godzinie 22:04

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    28.10.2016, 01:16

    Halszka J.:
    Gerard W.:
    Witam,
    podaj adres mail wszyscy prześlemy oferty a Ty zdecydujesz która jest dla Ciebie najkorzystniejsza, w PayTel możesz otrzymać nawet 4 miesiące bez abonamentu, prostą przejrzystą ofertę z jedna stałą prowizją bez groszowych dopłat, zachęcam do działania,
    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020
    Panie Gerardzie czy od PayTel otrzymuje się tylko terminal po przez firmę Tomasz Feluś TopWork.pl? Oferta PayTel b. fajna skorzystaliśmy z niej ale TopWork żąda teraz opłaty za aktywację terminala o czym w umowie nie ma nawet wzmianki, wprost przeciwnie pisze że PayTel nie pobiera opłat za instalację i aktywację terminala. Nie odpowiadają na żadne zapytania tylko przysyłają ponaglenia do zapłaty.

    Witam,

    nie mogę odpowiadać za pośredników, w umowie PayTel nie ma zapisu, na podstawie którego byłaby naliczana i pobierana opłata za aktywację czy instalację, widocznie firma TopWork opłatę nalicza we własnym zakresie, wszystkie faktury dotyczące terminala wystawiane są przez PayTel a nie przez pośrednika, proszę to sprawdzić !!!
    Klienci, którzy podpisują umowy ze mną nie mają problemu.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.10.16 o godzinie 01:18

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    22.10.2016, 01:18

    Magdalena M.:
    Jak masz terminal z Paymax to nie płacisz w ogóle abonamentu, płacisz 1 raz na początku jak kupujesz terminal i masz go na własność, najlepsze wyjście, do tego Paymax ma terminale bezprzewodowe, dobre rozwiązanie np dla kurierów, cateringu, mobilnych kawiarni etc.

    Witam wszystkich,

    jak ktoś chce się bawić to można wziąć terminal z Paymax, ale jak ktoś chce realizować transakcje to proponował bym wybrać jednak rozwiązanie profesjonalne.

    PayTel rozszerzył ofertę o terminal mobilny Verifone Vx675, obecnie w niskiej promocyjnej cenie, natomiast mobilne terminale INGENICO IWL-250 w ofercie są nadal.

    Zapraszamy do składania zapytań o oferty, oferty są proste w pełni przewidywalne i najbardziej konkurencyjne.

    Pozdrawiam - Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.10.16 o godzinie 01:20

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    29.09.2016, 12:55

    Magdalena M.:
    Jak masz terminal z Paymax to nie płacisz w ogóle abonamentu, płacisz 1 raz na początku jak kupujesz terminal i masz go na własność, najlepsze wyjście, do tego Paymax ma terminale bezprzewodowe, dobre rozwiązanie np dla kurierów, cateringu, mobilnych kawiarni etc.

    Proszę podać wysokość prowizji, jest to 1,5% 2% czy więcej ?

    Gerard z.PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    29.09.2016, 12:51

    Monika M.:
    Ja korzystam od dwóch miesięcy z terminali NeoTU a dokładniej http://zamowterminal.pl
    Podoba mi się to, że jaki problem bym nie miała, konsultant mi pomoże, a dzwoniłam już o kilku różnych porach

    Proszę podać jaka jest wysokość opłaty za wcześniejsze rozwiązanie umowy, uwaga nie jest to 300 zł tylko znacznie więcej !!!

    Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    29.09.2016, 12:44

    Witam,
    podaj adres mail wszyscy prześlemy oferty a Ty zdecydujesz która jest dla Ciebie najkorzystniejsza, w PayTel możesz otrzymać nawet 4 miesiące bez abonamentu, prostą przejrzystą ofertę z jedna stałą prowizją bez groszowych dopłat, zachęcam do działania,
    pozdrawiam

    Gerard z PayTel
    mail: gerard.wnorowski@ph.paytel.pl
    kom: 605 325 020

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    29.09.2016, 00:01

    Rafał S.:
    Witam jestem nieszczęśliwym najemcą (od 3 lat) terminala POS od " Polskie epłatności " , moje pytanie jest takie chcę podpisać umowę z kimś innym , czy jest jakieś obejście aby móc zrezygnować ze współpracy - zerwać umowę nie płacąc zdzierczych 300zł kary?Pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc.

    Witam,
    zawsze jest wyjście tylko trzeba wczytać się w umowę,
    pozdrawiam

    Mail: isknet@op.pl
    Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
    Kom: 605 325 020, 505 464 129
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    18.08.2016, 16:08

    Radek L.:
    Witam,

    Czy ktoś z Państwa mógłby mi podać obecnie ile % jest na sprzedaż doładowań telefonów komórkowych PrePaid do takich sieci jak : Orange, Plus, Play, T-mobile. Ponieważ sądzę, iż mój obecny operator trochę oszukuje, a nawet bardzo ponieważ w 05.2015 podpisałem umowę na 6% dla tych operatorów. Sobie to funkcjonowało przychodziły faktury i je drukowałem nawet nie sprawdzałem co jest tam napisane gdyż, ciągle coś i coś człowiek zapracowany. A dziś mam trochę czasu i jestem w szoku co zobaczyłem na fakturze : T-mobile 4%, Plus 4%, Play 3%, Orange 3%.
    Dodam, że od tamtego momentu, żadnego nowego aneksu nie podpisywałem,a umowa na 18m/c. Na pewno będą się tłumaczyli tym, że operatorzy stawki pozaniżali.
    Dlatego chcę się zorientować czy to prawda czy po porostu kłamią.
    Mógłby ktoś takowe stawki udostępnić?

    Witam

    W PayTel każdy Klient, korzystający z usługi akceptacji kart może otrzymać, jeśli tylko chce doładowania do telefonów pre-paid z rabatem 5,5% do najbardziej popularnych sieci operatorów (Plus, Play, Orange, T-Mobile) i nawet do 9% dla operatorów międzystrefowych. Wysokość rabatu nie jest zależna od wolumenu sprzedaży, hipotetycznie nawet gdyby Klient w ogóle nie sprzedawał doładowań procent ten nie ulega zmianie. Dlatego uważam, że jeżeli operator prowadzi "nieczystą grę" to należałoby z niego zrezygnować.

    pozdrawiam

    Mail: isknet@op.pl
    Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
    Kom: 605 325 020, 505 464 129
    Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 18.08.16 o godzinie 16:10

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    20.07.2016, 12:06

    Witam ponownie,

    jestem świadomy, że nie każdy Klient chce zakładać konta firmowe ze względu na procedury - informowania UM, US itp. natomiast osoby prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze do rozliczeń z PayTel mogą podawać konta osobiste, niekoniecznie firmowe, a kont osobistych Klienci mogą mieć wiele, tym bardziej jeżeli na tym można jeszcze zarobić.
    Osobiście jestem zwolennikiem dywersyfikacji, posiadam wtedy większą niezależność, mogę dokonywać zmian bez straty innej zależnej usługi, dlatego warto wziąć to pod uwagę przed założeniem kolejnego konta firmowego,
    pozdrawiam

    Mail: isknet@op.pl
    Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
    Kom: 605 325 020, 505 464 129
    Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 20.07.16 o godzinie 12:07

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    20.07.2016, 00:25

    Witam Wszystkich w wakacyjnej aurze,

    oferty mBank nie ograniczałbym tylko do jednej firmy, w zasadzie KAŻDY nowy Klient, który wykona obrót na koncie, włącznie z obrotem z terminala może liczyć na extra 50,- zł raz w miesiącu, ale nie więcej niż 500,- zł w całej promocji, szczegóły poniżej:

    https://www.mbank.pl/lp/konto-500/reka/?utm_source=prem...

    PayTel również jest firmą współpracującą z mBank S.A.

    więc jeżeli odejmiemy koszt najmu terminala, to przy terminalu internetowym wyjdzie nam opłata ujemna tj. INGENICO ICT-220 kosz najmu po odliczeniu zwrotu wyniesie - 11,87 zł, czyli nie będzie to naszym wydatkiem, ale nawet zyskiem !!!
    Proponowane prowizje przez PayTel zależne są od profilu prowadzonej działalności, nadal należą do najniższych w Polsce, firma rozwija się nadal promując nową markę jak i nowe usługi, zachęcam do lektury, link poniżej:

    https://www.mplatform.com.pl/

    Wszystkich zainteresowanych ofertą terminali zachęcam do bezpośredniego kontaktu.

    Mail: isknet@op.pl
    Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
    Kom: 605 325 020, 505 464 129
    Pozdrawiam - Gerard z PayTel

  • Gerard Wnorowski
    Wpis na grupie Terminale karty płatnicze doładowania GSM w temacie Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
    16.06.2016, 16:09

    Witam Wszystkich ponownie

    informację kieruję przede wszystkim do Klientów nowych,
    PayTel jest firmą polską, na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT, umowy podpisujemy bez pośredników zarówno w zakresie akceptacji kart jak i doładowań, posiadamy w swojej ofercie również tzw. umowy sezonowe na 3 lub 6 miesięcy, Umowy, a posiadamy ich wiele wariantów, możemy dopasować dla każdego Klienta, po szczegółowej analizie ofert naszych i konkurencji wybierana jest oferta firmy PayTel, ze względu na to, że większość operatorów w pierwotnej wersji nie podaje wszystkich kosztów, aby to sprawdzić zawsze zachęcam do zapoznania się z aktualną ofertą firmy PayTel.

    Wszystkich zainteresowanych proszę o kontakt.

    Mail: isknet@op.pl
    Mail: Gerard.Wnorowski@ph.paytel.pl
    Kom: 605 325 020, 505 464 129
    Pozdrawiam - Gerard z PayTelTen post został edytowany przez Autora dnia 16.06.16 o godzinie 16:10

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do