Umiejętności
Access
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft Outlook
Podstawy SQL
podstawy VBA
usprawnianie procesów, poprawa efektywności pracy
Doświadczenie zawodowe
Lider Zespołu ds Zleconych
Kancelaria Prawna Getback Mariusz Brysik
• Zarządzanie zespołem, określanie, kontrolowanie i egzekwowanie celów zespołu
oraz nadzór nad wykonywaniem zadań
• Rozwój narzędzi windykacyjnych
• Obsługa spraw zleconych na etapie postępowania polubownego i sądowego - organizacja, nadzór i kontrola nad procesem
• Kontrola i dbanie o ciągłość postępowania egzekucyjnego
• Przygotowywanie raportów zgodnie z oczekiwaniami klientów
• Realizacja action planów oraz postanowień umowy z klientem
• Raportowanie przełożonemu realizacji działań podległego zespołu w cyklach tygodniowych i miesięcznych
• Opracowywanie procedur postępowania
• Współpraca z pozostałymi działami
• Kontakt z klientem
• Monitorowanie skuteczności na projektach i dostosowywanie działań windykacyjnych
• Rozliczanie wpłat na etapie postępowania sądowego i egzekucyjnego
oraz nadzór nad wykonywaniem zadań
• Rozwój narzędzi windykacyjnych
• Obsługa spraw zleconych na etapie postępowania polubownego i sądowego - organizacja, nadzór i kontrola nad procesem
• Kontrola i dbanie o ciągłość postępowania egzekucyjnego
• Przygotowywanie raportów zgodnie z oczekiwaniami klientów
• Realizacja action planów oraz postanowień umowy z klientem
• Raportowanie przełożonemu realizacji działań podległego zespołu w cyklach tygodniowych i miesięcznych
• Opracowywanie procedur postępowania
• Współpraca z pozostałymi działami
• Kontakt z klientem
• Monitorowanie skuteczności na projektach i dostosowywanie działań windykacyjnych
• Rozliczanie wpłat na etapie postępowania sądowego i egzekucyjnego
Kierownik Pionu Obsługi Klienta Strategicznego
• Zarządzanie zespołem oraz nadzór nad wykonywaniem zadań
• Rozwój narzędzi windykacyjnych
• Przygotowywanie systemu i ustalanie zasad współpracy przy wdrażanych projektach
• Przygotowywanie dokumentacji umożliwiającej rozpoczęcie współpracy
• Pomoc i doradztwo przy projektach działom operacyjnym
• Rozwój współpracy z Klientami, budowanie relacji, monitorowanie zadowolenia
• Importy, aktualizacje, raportowanie
• Realizacja action planów oraz postanowień umowy z klientem
• Współpraca z działami operacyjnymi
• Rozliczanie projektów, tworzenie załączników do not i faktur
W trakcie zmiana stanowiska na „Kierownik Działu B2C w Pionie Prawnym”, dodatkowe obowiązki:
• Obsługa spraw zleconych na etapie postępowania sądowego i egzekucyjnego - organizacja, nadzór i kontrola nad procesem
• Raportowanie przełożonemu realizacji działań podległego zespołu
• Rozwój narzędzi windykacyjnych
• Przygotowywanie systemu i ustalanie zasad współpracy przy wdrażanych projektach
• Przygotowywanie dokumentacji umożliwiającej rozpoczęcie współpracy
• Pomoc i doradztwo przy projektach działom operacyjnym
• Rozwój współpracy z Klientami, budowanie relacji, monitorowanie zadowolenia
• Importy, aktualizacje, raportowanie
• Realizacja action planów oraz postanowień umowy z klientem
• Współpraca z działami operacyjnymi
• Rozliczanie projektów, tworzenie załączników do not i faktur
W trakcie zmiana stanowiska na „Kierownik Działu B2C w Pionie Prawnym”, dodatkowe obowiązki:
• Obsługa spraw zleconych na etapie postępowania sądowego i egzekucyjnego - organizacja, nadzór i kontrola nad procesem
• Raportowanie przełożonemu realizacji działań podległego zespołu
Specjalista ds. Obsługi Klienta Strategicznego
• Rozwój współpracy z Klientami, budowanie relacji
• Importy, aktualizacje, raportowanie
• Monitorowanie zadowolenia Klientów
• Współpraca z działami operacyjnymi
• Rozliczanie projektów, tworzenie załączników do not i faktur
• Importy, aktualizacje, raportowanie
• Monitorowanie zadowolenia Klientów
• Współpraca z działami operacyjnymi
• Rozliczanie projektów, tworzenie załączników do not i faktur
Specjalista ds. Administracyjno – Prawnych
• Masowa wysyłka pozwów w EPU
• Prowadzenie pomocniczych zbiorów danych związanych z działaniami pionów sądowego i egzekucyjnego
• Przetwarzanie i archiwizacja danych z EPU
• Rozliczanie projektów
• Raporty i analizy z działań sądowych i egzekucyjnych
• Prowadzenie pomocniczych zbiorów danych związanych z działaniami pionów sądowego i egzekucyjnego
• Przetwarzanie i archiwizacja danych z EPU
• Rozliczanie projektów
• Raporty i analizy z działań sądowych i egzekucyjnych
Pracownik Administracji
• Ustalanie wzorów i masowe generowanie wezwań, kontrola nad ich wysyłką i poprawnością
• Archiwizowanie dokumentów
• Archiwizowanie dokumentów
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Prawo
Windykacja
Inne
Szkolenia:
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich” (Grupa Doradczo – Szkoleniowa FALCO)
„Efektywne zarządzanie zespołem” (Instrument Szybkiego Reagowania, PARP)
„Rola lidera w zespole” (Instrument Szybkiego Reagowania, PARP)
„Zarządzanie relacjami z klientami biznesowymi” (Instrument Szybkiego Reagowania, PARP)
„ Profesjonalna windykacja - obrót wierzytelnościami” (Grupa Doradczo – Szkoleniowa FALCO)
„Doskonalenie umiejętności menedżerskich” (Grupa Doradczo – Szkoleniowa FALCO)
„Efektywne zarządzanie zespołem” (Instrument Szybkiego Reagowania, PARP)
„Rola lidera w zespole” (Instrument Szybkiego Reagowania, PARP)
„Zarządzanie relacjami z klientami biznesowymi” (Instrument Szybkiego Reagowania, PARP)
„ Profesjonalna windykacja - obrót wierzytelnościami” (Grupa Doradczo – Szkoleniowa FALCO)
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy