Umiejętności
Rekrutacje IT
Selekcja CV
Rekrutacja przez Internet
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Service Delivery Manager (od lipca 2015), Dyrektor oddziału w B-B (listopd 2005 - czerwiec 2015
Service Delivery Manager:
- Udział w przygotowywaniu strategii w obszarze Service Delivery i jej wdrożenie
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym, Dyrektorami Regionów, Kierownikami Biur oraz HQ w zakresie budowania polityki realizacji usług na najwyższym poziomie
- Przygotowanie i wdrożenie strategii rekrutacyjnych w dużych projektach
- Przygotowanie oraz wdrożenie procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych dla biur
- Finalne zatwierdzanie osób do Zespołu Specjalistów ds. Rekrutacji
- Monitorowanie postępów pracy oraz KPIs Rekruterów zarówno od strony ilościowej jak i jakościowej (service excellence)
- Szkolenia wprowadzające dla Rekruterów (Induction)
- Szkolenia cykliczne z tematyki rekrutacyjnej (szkolenia, OPS)
- Zarządzanie portalami płatnymi - monitoring kredytów
- Wspieranie osób sprzedażowych w obszarze rekrutacji - udział w spotkaniach sprzedażowych i prezentacjach nowych usług i projektów
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie:
zarządzanie oddziałem w Bielsku-Białej (dodatkowo koordynacja oddziałów: w Żywcu, Czechowicach-Dziedzicach), przewodzenie 8 - 12 osobowemu Zespołowi Specjalistów HR w codziennej pracy (specjaliści ds. rekrutacji oraz administracji i kadr, koordynatorzy), efektywne zarządzanie budżetem, kontrola kosztów i rentowności podległych oddziałów, skuteczne rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z funkcjonowaniem biur, opracowywanie różnorodnych raportów, odpowiedzialność za kwestie kadrowo-administracyjne i zatrudnienia pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
- HR:
przeprowadzanie rekrutacji na specjalistyczne stanowiska w ramach struktur wewnętrznych, udział w przeprowadzaniu AC na stanowiska wewnętrzne (sprzedaż), motywowanie zespołu, dbałość o wysoką jakość pracy, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz aktywny wpływ na rozwój Zespołu, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych (couching – sprzedaż i zarządzanie), opracowywanie i wdrażanie szkoleń zewnętrznych w zakresie doradztwa personalnego i pośrednictwa pracy, przygotowywanie i przeprowadzanie warsztatów szkoleniowych, inicjowanie i wprowadzanie różnorodnych akcji mających na celu poszerzanie bazy kandydatów na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne (alternatywne źródła pozyskania pracowników), koordynowanie i realizacja projektów rekrutacyjnych dla Klientów (np.: 80–200 osób).
- Sprzedaż i Marketing:
opracowywanie i wdrażanie działań wspierających realizację najważniejszych celów firmy, zdobywanie nowych Klientów oraz rozwój współpracy ze strategicznymi Klientami w regionie, planowanie i wyznaczanie celów sprzedażowych oraz ich realizacja, negocjowanie warunków współpracy, dostosowanie rozwiązań do oczekiwań i wymagań Klientów, inicjowanie i wprowadzanie różnego rodzaju działań w zakresie promowania oddziału w regionie wśród Klientów i Kandydatów, prowadzenie prezentacji, kreatywne tworzenie planów i działań marketingowych oraz ich wdrażanie, współpraca z mediami, szkołami, uczelniami, Urzędami Miast, Urzędami Gmin i innymi organizacjami, reprezentowanie firmy na targach i konferencjach.
- Udział w przygotowywaniu strategii w obszarze Service Delivery i jej wdrożenie
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym, Dyrektorami Regionów, Kierownikami Biur oraz HQ w zakresie budowania polityki realizacji usług na najwyższym poziomie
- Przygotowanie i wdrożenie strategii rekrutacyjnych w dużych projektach
- Przygotowanie oraz wdrożenie procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych dla biur
- Finalne zatwierdzanie osób do Zespołu Specjalistów ds. Rekrutacji
- Monitorowanie postępów pracy oraz KPIs Rekruterów zarówno od strony ilościowej jak i jakościowej (service excellence)
- Szkolenia wprowadzające dla Rekruterów (Induction)
- Szkolenia cykliczne z tematyki rekrutacyjnej (szkolenia, OPS)
- Zarządzanie portalami płatnymi - monitoring kredytów
- Wspieranie osób sprzedażowych w obszarze rekrutacji - udział w spotkaniach sprzedażowych i prezentacjach nowych usług i projektów
Dyrektor Oddziału
- Zarządzanie:
zarządzanie oddziałem w Bielsku-Białej (dodatkowo koordynacja oddziałów: w Żywcu, Czechowicach-Dziedzicach), przewodzenie 8 - 12 osobowemu Zespołowi Specjalistów HR w codziennej pracy (specjaliści ds. rekrutacji oraz administracji i kadr, koordynatorzy), efektywne zarządzanie budżetem, kontrola kosztów i rentowności podległych oddziałów, skuteczne rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z funkcjonowaniem biur, opracowywanie różnorodnych raportów, odpowiedzialność za kwestie kadrowo-administracyjne i zatrudnienia pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy
- HR:
przeprowadzanie rekrutacji na specjalistyczne stanowiska w ramach struktur wewnętrznych, udział w przeprowadzaniu AC na stanowiska wewnętrzne (sprzedaż), motywowanie zespołu, dbałość o wysoką jakość pracy, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, przeprowadzanie ocen pracowniczych oraz aktywny wpływ na rozwój Zespołu, przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych (couching – sprzedaż i zarządzanie), opracowywanie i wdrażanie szkoleń zewnętrznych w zakresie doradztwa personalnego i pośrednictwa pracy, przygotowywanie i przeprowadzanie warsztatów szkoleniowych, inicjowanie i wprowadzanie różnorodnych akcji mających na celu poszerzanie bazy kandydatów na stanowiska produkcyjne i specjalistyczne (alternatywne źródła pozyskania pracowników), koordynowanie i realizacja projektów rekrutacyjnych dla Klientów (np.: 80–200 osób).
- Sprzedaż i Marketing:
opracowywanie i wdrażanie działań wspierających realizację najważniejszych celów firmy, zdobywanie nowych Klientów oraz rozwój współpracy ze strategicznymi Klientami w regionie, planowanie i wyznaczanie celów sprzedażowych oraz ich realizacja, negocjowanie warunków współpracy, dostosowanie rozwiązań do oczekiwań i wymagań Klientów, inicjowanie i wprowadzanie różnego rodzaju działań w zakresie promowania oddziału w regionie wśród Klientów i Kandydatów, prowadzenie prezentacji, kreatywne tworzenie planów i działań marketingowych oraz ich wdrażanie, współpraca z mediami, szkołami, uczelniami, Urzędami Miast, Urzędami Gmin i innymi organizacjami, reprezentowanie firmy na targach i konferencjach.
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne prowadzone przez trenerów z Adecco: rekrutacyjne, sprzedażowe, negocjacyjne
Szkoła języków obcych „Ars Lingua”
Kierunek –język angielski – poziom średnio zaawansowany
Zdany egzamin TELC – poziom B1
Szkoła języków obcych „Ars Lingua”
Kierunek –język angielski – poziom średnio zaawansowany
Zdany egzamin TELC – poziom B1
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Zainteresowania
Sport, muzyka, książki, tematyka związana z HR
Inne
Ambitna, obowiązkowa, uczciwa, dyspozycyjna, otwarta na nowe wyzwania, wytrwała, odpowiedzialna
Grupy
Rekruter
Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekturę kierujemy do specjalistów, kierowników i dyrektorów, na co dzień związanych z obszarem ZZL.