Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca w zakresie marketingu i promocji.
Uniwersytet Śląski - Instytut Fizyki im. Augusta Chełkowskiego w Katowicach
- budowanie i realizacja strategii marketingowej Uczelni;
- planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych;
- doradztwo w zakresie redakcji strony internetowej;
- współtworzenie tekstów informacyjnych o Instytucie, współtworzenie informatora dla kandydatów na studia;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy;
- analiza konkurencji, opracowanie i zrealizowanie kampanii PR w odniesieniu do konkurencji
- planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych;
- doradztwo w zakresie redakcji strony internetowej;
- współtworzenie tekstów informacyjnych o Instytucie, współtworzenie informatora dla kandydatów na studia;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy;
- analiza konkurencji, opracowanie i zrealizowanie kampanii PR w odniesieniu do konkurencji
Specjalista ds. marketingu i promocji.
- budowanie i realizacja strategii marketingowej Uczelni, planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych;
- organizacja imprez targowych – m.in.: przygotowywanie ekspozycji stoisk Uczelni – dbałość o szczegóły, estetyka ekspozycji na najwyższym poziomie;
- organizacja spotkań, kontakt z mediami, reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji, opracowanie i realizacja kampanii PR w odniesieniu do konkurencji;
- negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami materiałów promocyjnych i reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami;
- organizowanie imprez o charakterze promocyjnym, naukowym, rozrywkowym, organizacja Inauguracji Roku Akademickiego.
- organizacja imprez targowych – m.in.: przygotowywanie ekspozycji stoisk Uczelni – dbałość o szczegóły, estetyka ekspozycji na najwyższym poziomie;
- organizacja spotkań, kontakt z mediami, reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji, opracowanie i realizacja kampanii PR w odniesieniu do konkurencji;
- negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami materiałów promocyjnych i reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami;
- organizowanie imprez o charakterze promocyjnym, naukowym, rozrywkowym, organizacja Inauguracji Roku Akademickiego.
Specjalista ds. marketingu i promocji.
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
- budowanie i realizacja strategii marketingowej Uczelni, planowanie, tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych;
- organizacja imprez targowych – m.in.: przygotowywanie ekspozycji stoisk Uczelni – dbałość o szczegóły, estetyka ekspozycji na najwyższym poziomie;
- organizacja spotkań, kontakt z mediami, reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji, opracowanie i realizacja kampanii PR w odniesieniu do konkurencji;
- negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami materiałów promocyjnych i reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami;
- organizowanie imprez o charakterze promocyjnym, naukowym, rozrywkowym, organizacja Inauguracji Roku Akademickiego.
- organizacja imprez targowych – m.in.: przygotowywanie ekspozycji stoisk Uczelni – dbałość o szczegóły, estetyka ekspozycji na najwyższym poziomie;
- organizacja spotkań, kontakt z mediami, reprezentowanie Uczelni w kontaktach zewnętrznych;
- tworzenie informacji prasowych, redakcja strony www;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji;
- prowadzenie badań marketingowych, monitoring prasowy, analiza konkurencji, opracowanie i realizacja kampanii PR w odniesieniu do konkurencji;
- negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami materiałów promocyjnych i reklamowych - współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami;
- organizowanie imprez o charakterze promocyjnym, naukowym, rozrywkowym, organizacja Inauguracji Roku Akademickiego.
Doradca klienta indywidualnego jak i korporacji a także specjalista ds. marketingu
- budowanie pozytywnego wizerunku Firmy DEMO;
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji;
- prowadzenie badań marketingowych;
- kontakt z kluczowymi klientami;
- obsługa bieżących klientów;
- doradztwo w zakresie usług internetowych;
- tworzenie ofert handlowych;
- redakcja strony www.
- współpraca z agencjami reklamowymi przy tworzeniu kreacji;
- prowadzenie badań marketingowych;
- kontakt z kluczowymi klientami;
- obsługa bieżących klientów;
- doradztwo w zakresie usług internetowych;
- tworzenie ofert handlowych;
- redakcja strony www.
Doradca d/s reklamy internetowej
Pozyskiwanie i obsługa klientów;
- prezentacja oraz dostosowanie oferty do potrzeb klienta,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
- prezentacja oraz dostosowanie oferty do potrzeb klienta,
- budowanie długotrwałych relacji z klientami
Szkolenia i kursy
- Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
- od 10.2010 r - Kierunek roczny: Grafika Komputerowa
- od 10.2010 r - Kierunek roczny: Grafika Komputerowa
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Inne
Praktyki:
- Praktyka w firmie informatycznej Info – Coig
- Praktyka przy rzeczniku prasowym w ING Bank Śląski oraz w Departamencie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Współpraca z wortalem www.mediatop.pl
- Praktyka w firmie informatycznej Info – Coig
- Praktyka przy rzeczniku prasowym w ING Bank Śląski oraz w Departamencie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Współpraca z wortalem www.mediatop.pl
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
ORGANIZACJA IMPREZ
Pomysły na imprezę, atrakcje, kontakt do organizatorów innych. porady i dysksje na temat organizacji imprez
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!
Sosnowiec
Grupa skupiająca wszystkich, którzy w jakikolwiek sposób czuja się związani z naszym miastem.
WIZAŻ I STYLIZACJA
Tutaj dyskutujemy o wszystkim co uwodzi, szokuje, intryguje zarówno w dziedzinie makijaży jak stylowości .
Wizaż osób w różnych branżach . online
Grupa ma za zadanie pomóc w dostosowaniu się "fizycznym" wybranej osoby do pracy w danej branży.
Proponuje zamieszczenie zdjęcia i krótką charakterystykę branży w której chce się dana osoba ...
Wycieczki LAST MINUTE. NOWE OFERTY KAżDEGO DNIA
Dla wszystkich spragnionych wakacji :) dokąd się wybrać, za ile, gdzie szybko wszystko załatwić :)