Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Komunikatywność
Copywriting
Komunikacja kryzysowa
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Radzenie sobie w stresie
Zarządzanie zespołem
komunikaty prasowe
Prawo jazdy kat B
office 2013
Organizacja pracy mediów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Agencja Sport Up
Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla klubu sportowego Motor Lublin - zmiana szaty graficznej; komunikacja medialna: otworzenie Klubu Biznesu Motoru Lublin; początek akcji "Motor w szkole"; organizacja sesji zdjęciowej; organizacja prezentacji drużyny; organizacja meczów domowych na stadionie przy Zygmuntowskich 5 oraz na Arenie Lublin (7 500 widzów na meczu III ligi).
Organizacja zgrupowań i szkoleń sportowych.
Organizacja imprez masowych - Puchar Kresów (www.fb.com/pucharkresow), IX SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, 02.08.2014 r. - Gdynia.
Organizacja zgrupowań i szkoleń sportowych.
Organizacja imprez masowych - Puchar Kresów (www.fb.com/pucharkresow), IX SuperFinał Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego, 02.08.2014 r. - Gdynia.
"Operational Staff - Head of Team"
Danone Nations Cup Polska
Szkolenie i koordynacja zespołem składającym się z 18 wolontariuszy i 3 hostess.
Zespół był odpowiedzialny za prawidłowe przyjęcie i kierowanie mediów i VIP-ów w odpowiednie miejsca podczas turnieju Danone Nations Cup na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Zespół był odpowiedzialny za prawidłowe przyjęcie i kierowanie mediów i VIP-ów w odpowiednie miejsca podczas turnieju Danone Nations Cup na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Menadżer ds. Promocji i Relacji Publicznych.
- Organizacja VIII SuperFinału na Stadionie Narodowym 14.07.2013 r. (akredytacje, kontakty z mediami, tworzenie i realizacja planu promocji wydarzenia, pozyskiwanie sponsorów, organizacja konferencji prasowych i "after party"), organizacja akcji promocyjnych (m. in. Dzień Futbolu Amerykańskiego na Stadionie Narodowym 09.04.2013 r.
- Organizacja meczu Reprezentacji Polski: Wydarzenie SuperArena, Polska - Szwecja; 02.02.2013 r., Atlas Arena Łódź. (akredytacje, kontakty z mediami, tworzenie i realizacja planu promocji wydarzenia, pozyskiwanie sponsorów, organizacja konferencji prasowych i "after party")
- Organizacja NAC VII SuperFinału na Stadionie Narodowym, 15.07.2012 r. (akredytacje, kontakty z mediami, tworzenie i realizacja planu promocji wydarzenia, pozyskiwanie sponsorów, organizacja konferencji prasowych i "after party")
- Biuro Prasowe PLFA;
- Organizacja meczu Reprezentacji Polski: Wydarzenie SuperArena, Polska - Szwecja; 02.02.2013 r., Atlas Arena Łódź. (akredytacje, kontakty z mediami, tworzenie i realizacja planu promocji wydarzenia, pozyskiwanie sponsorów, organizacja konferencji prasowych i "after party")
- Organizacja NAC VII SuperFinału na Stadionie Narodowym, 15.07.2012 r. (akredytacje, kontakty z mediami, tworzenie i realizacja planu promocji wydarzenia, pozyskiwanie sponsorów, organizacja konferencji prasowych i "after party")
- Biuro Prasowe PLFA;
Asystent/Praktykant
- Obsługa wejścia na rynek firmy PolskiBus.com,
- Przygotowanie materiałów promocyjnych,
- Przygotowanie zaproszeń na konferencję prasową, oraz tzw. Road Show dla mediów i VIP,
- Follow Up media, follow up VIP,
- Krótkie tłumaczenia informacji prasowych,
- Przygotowanie scenariusza do prowadzenia profili na Facebook'u (Ziggy i PolskiBus.com)
- Przygotowanie materiałów promocyjnych,
- Przygotowanie zaproszeń na konferencję prasową, oraz tzw. Road Show dla mediów i VIP,
- Follow Up media, follow up VIP,
- Krótkie tłumaczenia informacji prasowych,
- Przygotowanie scenariusza do prowadzenia profili na Facebook'u (Ziggy i PolskiBus.com)
Specjalista ds. Marketingu
- Zdobywanie nowych punktów partnerskich Klubu,
- Tworzenie umów o współpracę z punktami partnerskimi i Samorządami Studenckimi,
- Pomysły na nowe akcje marketingowe i gadżety, oraz przygotowania do ich realizacji,
- Poszukiwania potencjalnych sponsorów i negocjowanie z nimi warunków współpracy,
- Prowadzenie korespondencji, oraz rozmów telefonicznych z kibicami i menadżerami piłkarzy,
- Kontrola ekspozycji reklamowej podczas meczów Ekstraklasy oraz meczu międzypaństwowego Polska – Bułgaria,
- Koordynacja współpracy z rozgłośnią radiową RMFMaxxx.
- Tworzenie umów o współpracę z punktami partnerskimi i Samorządami Studenckimi,
- Pomysły na nowe akcje marketingowe i gadżety, oraz przygotowania do ich realizacji,
- Poszukiwania potencjalnych sponsorów i negocjowanie z nimi warunków współpracy,
- Prowadzenie korespondencji, oraz rozmów telefonicznych z kibicami i menadżerami piłkarzy,
- Kontrola ekspozycji reklamowej podczas meczów Ekstraklasy oraz meczu międzypaństwowego Polska – Bułgaria,
- Koordynacja współpracy z rozgłośnią radiową RMFMaxxx.
Szkolenia i kursy
- European Computer Drive Licence,
- Kurs prawa jazdy kategorii B,
- Kurs Telemarketingu w PCM.
- Kurs prawa jazdy kategorii B,
- Kurs Telemarketingu w PCM.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Piłka nożna, Architektura, Muzyka (od R&B po poezję śpiewaną), Kino Hiszpańskie i Francuskie, Teatr.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
DOTACJE UNIJNE
grupa zrzesza osoby zajmujące się profesjonalnie doradztwem w sprawch pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz osób zainteresowanych pozyskaniem tychże środków na rozwój przedsiębiors
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
SPORT
Grupa dla wszystkich, którzy uprawiają i interesują się sportem.
W grupie jest możliwość do:
dyskusji, wymiany opinii oraz np: na wspólne umówienie się na piłkę nożną, tenis, koszykówkę, siatkówkę
Sport Polem Marketingu
Grupa ludzi zainteresowanych uczestnictwem w pierwszej i później - kolejnych konferencjach dot marketingu sportowego.