O grupie

Od 10 lat Avon Cosmetics Polska wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum prowadzi Wielką Kampanię Życia Kontra Rak Piersi, której celem jest edukacja społeczna na temat raka piersi oraz pozyskiwanie środków na profilaktykę choroby.

Fundusze pozyskiwane są głównie poprzez sprzedaż produktów z różową wstążką - światowym symbolem walki z rakiem piersi: broszek, kosmetyczek, silikonowych bransoletek, misiów, lusterek, filiżanek, łyżeczek, toreb oraz zestawów zawierających breloczek i przywieszkę do telefonu komórkowego. Konsultantki Avonu, nie czerpiąc z tego żadnego zysku, sprzedały już ponad 2 miliony produktów, z czego przychód dla Kampanii wyniósł ponad 10 milionów złotych.

W ramach Kampanii organizowane są coroczne plenerowe imprezy Różowej Wstążki, podczas których wykonywane są bezpłatne badania piersi. Prowadzony jest także program "Gabinetów z różową wstążką", mający na celu przekonanie lekarzy ginekologów, by kontrolne palpacyjne badanie piersi stało się elementem każdej rutynowej wizyty w gabinecie.

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
19.05.2008, 11:19
Kategoria:
Kobiety, zdrowie, uroda

Założyciel:

Zofia S.

Zofia S.

fotografia/PR

Moderatorzy:

Zofia S.

Zofia S.

fotografia/PR

Wyślij zaproszenie do