O grupie
Od 10 lat Avon Cosmetics Polska wraz ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum prowadzi Wielką Kampanię Życia Kontra Rak Piersi, której celem jest edukacja społeczna na temat raka piersi oraz pozyskiwanie środków na profilaktykę choroby.
Fundusze pozyskiwane są głównie poprzez sprzedaż produktów z różową wstążką - światowym symbolem walki z rakiem piersi: broszek, kosmetyczek, silikonowych bransoletek, misiów, lusterek, filiżanek, łyżeczek, toreb oraz zestawów zawierających breloczek i przywieszkę do telefonu komórkowego. Konsultantki Avonu, nie czerpiąc z tego żadnego zysku, sprzedały już ponad 2 miliony produktów, z czego przychód dla Kampanii wyniósł ponad 10 milionów złotych.
W ramach Kampanii organizowane są coroczne plenerowe imprezy Różowej Wstążki, podczas których wykonywane są bezpłatne badania piersi. Prowadzony jest także program "Gabinetów z różową wstążką", mający na celu przekonanie lekarzy ginekologów, by kontrolne palpacyjne badanie piersi stało się elementem każdej rutynowej wizyty w gabinecie.
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 19.05.2008, 11:19
- Kategoria:
- Kobiety, zdrowie, uroda