O grupie
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) zrzesza organizatorów, przedstawicieli miejsc eventowych i podwykonawców eventów. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń.
Wiemy, że event to ważne narzędzie komunikacji marketingowej – trzeba o nim pamiętać, planując strategię marketingową każdej firmy. Chcemy przekonać o tym innych.
Dążymy do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania (poprzez ujednolicenie procedur, dokumentacji, terminologii, zasad etyki zawodowej), dzięki czemu nasza praca będzie łatwiejsza i przyjemniejsza.
Zależy nam na ustaleniu jasnych i stałych zasad współpracy branży eventowej z instytucjami i organizacjami takimi jak ZAIKS, ZAKR, ZASP, SAWP, STOART, ZPAF...
Członkom naszego Stowarzyszenia udostępniamy platformę wymiany doświadczeń, bazę kontaktów, dajemy dostęp do narzędzi pomocnych w codziennych działaniach (specjalistycznych programów komputerowych, „checklist”, publikacji). Organizujemy dla nich targi branżowe i warsztaty.
Wszystkich zainteresowanych sektorem wydarzeń, przyszłych zleceniodawców i przyszłych event managerów zachęcamy do korzystania z ogólnodostępnych informacji na naszej stronie internetowej i zapraszamy na organizowane przez nas wydarzenia: szkolenia, spotkania networkingowe, panele dyskusyjne, itp.