O grupie
Social Impact to cykl spotkań związanych z branżą social media.
Formuła spotkania to krótkie prezentacje( 20 minut +10 na pytania) pozwalające zorientować się w trendach dotyczących social media
Kluczową częścią spotkania jest umożliwienie dyskusji w kuluarach w nieskrępowanej atmosferze .
Osoby do których kierowana jest konferencja-spotkanie to wszyscy zainteresowani social media, prowadzeniem kampanii marketingowych w tym kanale i badaniami social media. W szczególności zaproszenia kierujemy do Marketing i Brand Managerów oraz Specjalistów w dziedzinie badań marketingowych
Aby otrzymać imienne i numerowane zaproszenie (Uwaga! Udział w Social Impact jest DARMOWY aczkolwiek Ilość zaproszeń ze względów organizacyjnych jest ograniczona!) zarejestruj się używając formularza.
Najbliższe spotkanie “Social Impact -Badania społeczne w Internecie: Nauka i Biznes” to unikalny mashup nauki i biznesu ( tym razem gościnnie w miejscu typowym dla badaczy) z jednej strony przedstawienie najnowszych osiągnięć badań akademickich dedykowanych rozwiązaniom biznesowym związanym z branżą social media z drugiej przedstawienie konkretnych problemów i ich rozwiązań prezentowanych przez najwyższej klasy Praktyków z branży Social Media.
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 7.04.2010, 17:58
- Kategoria:
- Przedsiębiorcy/biznesmeni
- Tagi:
- impact, konferencja, social
Założyciel:
|
Moderatorzy:
|