O grupie

Social Impact to cykl spotkań związanych z branżą social media.

Formuła spotkania to krótkie prezentacje( 20 minut +10 na pytania) pozwalające zorientować się w trendach dotyczących social media
Kluczową częścią spotkania jest umożliwienie dyskusji w kuluarach w nieskrępowanej atmosferze .

Osoby do których kierowana jest konferencja-spotkanie to wszyscy zainteresowani social media, prowadzeniem kampanii marketingowych w tym kanale i badaniami social media. W szczególności zaproszenia kierujemy do Marketing i Brand Managerów oraz Specjalistów w dziedzinie badań marketingowych

Aby otrzymać imienne i numerowane zaproszenie (Uwaga! Udział w Social Impact jest DARMOWY aczkolwiek Ilość zaproszeń ze względów organizacyjnych jest ograniczona!) zarejestruj się używając formularza.

Najbliższe spotkanie “Social Impact -Badania społeczne w Internecie: Nauka i Biznes” to unikalny mashup nauki i biznesu ( tym razem gościnnie w miejscu typowym dla badaczy) z jednej strony przedstawienie najnowszych osiągnięć badań akademickich dedykowanych rozwiązaniom biznesowym związanym z branżą social media z drugiej przedstawienie konkretnych problemów i ich rozwiązań prezentowanych przez najwyższej klasy Praktyków z branży Social Media.

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
7.04.2010, 17:58
Kategoria:
Przedsiębiorcy/biznesmeni
Tagi:
impact, konferencja, social

Założyciel:

Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K.

Social Network Analysis Geek

Moderatorzy:

Mariusz Rafał K.

Mariusz Rafał K.

Social Network Analysis Geek

Wyślij zaproszenie do