O grupie
Zarządzanie projektowaniem usług stanowi kompilację takich zasad jak skoncentrowanie się na użytkownikach oraz umożliwienie im uczestniczenia w procesie projektowania usług. Ponadto dana usługa powinna być wizualizowana jako sekwencja powiązanych działań. Przyjmuje się, iż usługi niematerialne również powinny być wizualizowane w postaci fizycznych artefaktów. W procesie zarządzania projektowaniem usług niezbędne jest wzięcie pod uwagę całego otoczenia usługi. W tym obszarze powinna zajść daleko idąca synergia między czynnikami zwiększającymi efektywność procesu rozwoju usługi jako produktu wzorniczego. Systematycznie zwiększa się udział sektora usług w tworzeniu wartości dodanej. W krajach rozwiniętych udział przekracza 70%. W Polsce wynosi ok. 65%. Przeniesienie działalności firm w obszar usług, szczególnie usług świadczonych drogą elektroniczną, stanowi ogromną szansę rozwojową dla firm małych, wysoce innowacyjnych, działających w dziedzinach o podwyższonym ryzyku, nowopowstających, dysponujących ograniczonymi zasobami inwestycyjnymi.
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 7.07.2011, 09:43
- Kategoria:
- Pozostałe
- Tagi:
- projektowanie, usług, wzornictwo, e-usług
Założyciel:
|
Moderatorzy:
|