O grupie

Zarządzanie projektowaniem usług stanowi kompilację takich zasad jak skoncentrowanie się na użytkownikach oraz umożliwienie im uczestniczenia w procesie projektowania usług. Ponadto dana usługa powinna być wizualizowana jako sekwencja powiązanych działań. Przyjmuje się, iż usługi niematerialne również powinny być wizualizowane w postaci fizycznych artefaktów. W procesie zarządzania projektowaniem usług niezbędne jest wzięcie pod uwagę całego otoczenia usługi. W tym obszarze powinna zajść daleko idąca synergia między czynnikami zwiększającymi efektywność procesu rozwoju usługi jako produktu wzorniczego. Systematycznie zwiększa się udział sektora usług w tworzeniu wartości dodanej. W krajach rozwiniętych udział przekracza 70%. W Polsce wynosi ok. 65%. Przeniesienie działalności firm w obszar usług, szczególnie usług świadczonych drogą elektroniczną, stanowi ogromną szansę rozwojową dla firm małych, wysoce innowacyjnych, działających w dziedzinach o podwyższonym ryzyku, nowopowstających, dysponujących ograniczonymi zasobami inwestycyjnymi.

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
7.07.2011, 09:43
Kategoria:
Pozostałe
Tagi:
projektowanie, usług, wzornictwo, e-usług

Założyciel:

Ewa Modzelewska

Ewa Modzelewska

Kierownik Projektów

Moderatorzy:

Ewa Modzelewska

Ewa Modzelewska

Kierownik Projektów

Wyślij zaproszenie do