O grupie

W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać właściwości przestrzeni wirtualnej. Czy promocja i reklama internetowa to coś więcej niż standardowe formy prezentowania się potencjalnym klientom. Internauci są wymagający, reklama w Internecie nie może kojarzyć im się z mediami, od których odchodzą na rzecz sieci, a więc być nudna i nachalna. Marketing internetowy ma szansę stać się po raz pierwszy w historii prawdziwą nauką o reagowaniu na życzenia klienta. Czy jest lepsza droga do kieszeni internauty, niż reklama internetowa, która pojawia się na jego wyraźne żądanie?

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
9.10.2008, 11:04
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
SEO, marketing, Sieci, Internecie, reklama, internetowa, copywriting

Założyciel:

Małgorzata Kucharska

Małgorzata Kucharska

Prokurent - Dyrektor ds. zasobów ludzkich, Sunrise System sp. z o.o

Moderatorzy:

Małgorzata Kucharska

Małgorzata Kucharska

Prokurent - Dyrektor ds. zasobów ludzkich, Sunrise System sp. z o.o

Wyślij zaproszenie do