O grupie

Od połowy lat 90. ubiegłego wieku pojawia się w naszym kraju coraz więcej reklam, które nie tylko zachęcają do zakupu kolejnego produktu, lecz próbują przekonać do jakiejś idei, zmiany dotychczasowego zachowania lub przekazywania pieniędzy na cele dobroczynne.
Ten rodzaj perswazji nazwano reklamą społeczną, ponieważ informuje ona o ważnych problemach społecznych poprzez wykorzystanie reklamowych środków oddziaływania.
Niestety, wiedza na temat w Polsce jest nadal bardzo uboga. W tej grupie postaramy się to zmienić...

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
2.04.2007, 21:59
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
social ad, reklama społeczna, public service advertising, marketing społeczny, cause related marketing

Założyciel:

Katarzyna J.

Katarzyna J.

freelancer

Moderatorzy:

Marcin I.

Marcin I.

Koordynator projektów

Katarzyna J.

Katarzyna J.

freelancer

Wyślij zaproszenie do