O grupie

___________________________________________________________

- Kiedy PR produktu jest skuteczniejszy od reklamy?

- Jak zbudować efektywną strategię Public Relations dla produktu?

- Jak wprowadzić produkt na rynek wykorzystując narzędzia PR?

- Jak mierzyć skuteczność kampanii PR?
___________________________________________________________

Tutaj odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące Public Relations,
które budują markę i sprzedają produkt.


Dołącz!

___________________________________________________________

Założyciel:

Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk

dyrektor zarządzający Grupa Adweb; inwestor, wykładowca, ekspert mediów, manager, podróżnik

Moderatorzy:

Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk

dyrektor zarządzający Grupa Adweb; inwestor, wykładowca, ekspert mediów, manager, podróżnik

Krystian Pluciak

Krystian Pluciak

♛CO MOGĘ DLA CIEBIE UDOSKONALIĆ?☛JAKIE BARIERY, BŁĘDY I PROBLEMY PRZESZKADZAJĄ TWOJEJ ORGANIZACJI?

Wyślij zaproszenie do