O grupie
___________________________________________________________
- Kiedy PR produktu jest skuteczniejszy od reklamy?
- Jak zbudować efektywną strategię Public Relations dla produktu?
- Jak wprowadzić produkt na rynek wykorzystując narzędzia PR?
- Jak mierzyć skuteczność kampanii PR?
___________________________________________________________
Tutaj odpowiadamy na wszystkie pytania dotyczące Public Relations,
które budują markę i sprzedają produkt.
Dołącz!
___________________________________________________________
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 29.06.2007, 19:04
- Kategoria:
- Reklama, marketing, wizerunek
- Tagi:
- account, agencja PR, agencja reklamowa, ATL, audytorium, badania, brand, branding, BTL, business, copywriter, dziennikarz, erystyka, etyka w biznesie, język, Kampania reklamowa, komunikacja, konferencja prasowa, konsument, kreacja, lider, lobbing, mailing, manager, manipulacja, marka, marketing, media, opinia, PR, praca, prasa, product, produkt, promocja, Public Relations, publicity, publiczność, publikacja, reklama, retoryka, rynek, słowo, specjalista, sponsoring, sprzedaż, strategia, usługi, wizerunek, współpraca
Założyciel:
|
Moderatorzy:
|
||
|