O grupie

Dobra komunikacja w ochronie zdrowia to sztuka i wiedza

Zapraszamy przedstawicieli rynku ochrony zdrowia, lekarzy, menedżerów placówek medycznych, pracowników działów administracyjnych odpowiedzialnych za szeroko pojęty PR w przychodni oraz szpitalu, rzeczników prasowych oraz osoby, które chcą pogłębiać fachową wiedzę z zakresu komunikacji i PR w ochronie zdrowia.

Marketing i PR medyczny jest dziedziną, która już teraz dynamicznie rozwija się w Polsce i odgrywa strategiczną rolę w kreowaniu wizerunku oraz jakości obsługi pacjenta zarówno w publicznych jak i niepublicznych placówkach ochrony zdrowia.

Tematyka, którą zajmujemy się w tej Grupie:

- kreowanie polityki wizerunkowej szpitala lub przychodni,
- podwyższanie standardów obsługi pacjenta,
- organizacja wydarzeń dla lokalnej społeczności,
- pozyskiwanie środków od sponsorów,
- współpraca z fundacjami,
- radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi,
- komunikacja z pacjentem w Internecie oraz mediach,
- tworzenie i zarządzanie profilem w mediach społecznościowych,
- relacje wewnętrzne w szpitalu oraz przychodni,
- współpraca z mediami,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pacjentów,
- pisanie notatek prasowych,
- udoskonalanie metod komunikacji na linii lekarz-pacjent,
- badania satysfakcji pacjenta,
- umacnianie marki na rynku,
- tworzenie oferty dopasowanej do potrzeb pacjenta,
- system identyfikacji zewnętrznej,
- standardy pracy rejestracji,
- PRM czyli Patient Relationship Management,
- zarządzanie i organizacja działu komunikacji,
- prawne aspekty marketingu usług medycznych w Polsce.

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
23.10.2011, 12:49
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
PR, marketing, komunikacja, wizerunek, reklama, lekarz, przychodnia, szpital, medycyna, rynek, zdrowia, ochrona, lekarze, szpitale, świadczeniodawcy

Założyciel:

Artur Olesch

Artur Olesch

Specjalista ds. PR i marketingu w branży medycznej / Redaktor, dziennikarz

Moderatorzy:

Artur Olesch

Artur Olesch

Specjalista ds. PR i marketingu w branży medycznej / Redaktor, dziennikarz

Wyślij zaproszenie do