O grupie
Dobra komunikacja w ochronie zdrowia to sztuka i wiedza
Zapraszamy przedstawicieli rynku ochrony zdrowia, lekarzy, menedżerów placówek medycznych, pracowników działów administracyjnych odpowiedzialnych za szeroko pojęty PR w przychodni oraz szpitalu, rzeczników prasowych oraz osoby, które chcą pogłębiać fachową wiedzę z zakresu komunikacji i PR w ochronie zdrowia.
Marketing i PR medyczny jest dziedziną, która już teraz dynamicznie rozwija się w Polsce i odgrywa strategiczną rolę w kreowaniu wizerunku oraz jakości obsługi pacjenta zarówno w publicznych jak i niepublicznych placówkach ochrony zdrowia.
Tematyka, którą zajmujemy się w tej Grupie:
- kreowanie polityki wizerunkowej szpitala lub przychodni,
- podwyższanie standardów obsługi pacjenta,
- organizacja wydarzeń dla lokalnej społeczności,
- pozyskiwanie środków od sponsorów,
- współpraca z fundacjami,
- radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi,
- komunikacja z pacjentem w Internecie oraz mediach,
- tworzenie i zarządzanie profilem w mediach społecznościowych,
- relacje wewnętrzne w szpitalu oraz przychodni,
- współpraca z mediami,
- przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pacjentów,
- pisanie notatek prasowych,
- udoskonalanie metod komunikacji na linii lekarz-pacjent,
- badania satysfakcji pacjenta,
- umacnianie marki na rynku,
- tworzenie oferty dopasowanej do potrzeb pacjenta,
- system identyfikacji zewnętrznej,
- standardy pracy rejestracji,
- PRM czyli Patient Relationship Management,
- zarządzanie i organizacja działu komunikacji,
- prawne aspekty marketingu usług medycznych w Polsce.
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 23.10.2011, 12:49
- Kategoria:
- Reklama, marketing, wizerunek
- Tagi:
- PR, marketing, komunikacja, wizerunek, reklama, lekarz, przychodnia, szpital, medycyna, rynek, zdrowia, ochrona, lekarze, szpitale, świadczeniodawcy
Założyciel:
|
Artur Olesch
Specjalista ds. PR i marketingu w branży medycznej / Redaktor, dziennikarz
|
|