O grupie

Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.

Performance marketing jest mierzalnym sposobem reklamy internetowej. Często mówimy o reklamie rozliczanej w modelu "plać za efekt" (cost per action). Noł shit, just performance!

Efekt: np. unikalny użytkownik, sprzedaż czy pozyskanie danych osobowych za pomocą formularza online.
Dlaczego: tylko w ten sposob mozemy z łatwością dokladnie okreslic efekt naszej reklamy w relacji do jej kosztu.
Kto: sieci partnerskie lub sieci afiliacyjne, platformy demand side platforms (DSP) przy wykorzystaniu technologii real-time bidding (RTB), wyszukiwarki internetowe, sieci reklamowe, portale, agencje internetowe, wydawcy i reklamodawcy.

Założyciel:

Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński

Managing Director CEE - sociomantic labs Sp. z o.o.

Moderatorzy:

Maciej Wyszyński

Maciej Wyszyński

Managing Director CEE - sociomantic labs Sp. z o.o.

Wyślij zaproszenie do