O grupie
Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.
Performance marketing jest mierzalnym sposobem reklamy internetowej. Często mówimy o reklamie rozliczanej w modelu "plać za efekt" (cost per action). Noł shit, just performance!
Efekt: np. unikalny użytkownik, sprzedaż czy pozyskanie danych osobowych za pomocą formularza online.
Dlaczego: tylko w ten sposob mozemy z łatwością dokladnie okreslic efekt naszej reklamy w relacji do jej kosztu.
Kto: sieci partnerskie lub sieci afiliacyjne, platformy demand side platforms (DSP) przy wykorzystaniu technologii real-time bidding (RTB), wyszukiwarki internetowe, sieci reklamowe, portale, agencje internetowe, wydawcy i reklamodawcy.
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 4.07.2010, 12:32
- Kategoria:
- Reklama, marketing, wizerunek
- Tagi:
- adwords, affiliate, afiliacja, afiliacyjny, biznes, cpa, cpm, cpo, digital, domy, e-commerce, efektywnosciowy, facebook, google, interia, internet, linki, marketing, mediowe, nasza-klasa, netsprint, o2, onet, partnerska, partnerskie, performance, portal, portale, ppc, ppl, pps, sem, seo, siec, sieci, spolczenosciowe, sponsorowane, twitter, wp, yahoo, rtb, realtimebidding, real-time, bidding, demand-side, platform, dsp, supply, side, ssp, retargeting, remarketing
Założyciel:
|
Moderatorzy:
|