O grupie

Lejek to nie słynny naukowiec, a zwykły przyrząd w kuchni każdej gospodyni domowej.

Jak to się ma do sukcesu w sprzedaży??

Zasada jest prosta:
im większy będzie lejek na górze, tym większa jego objętość na dole - czyli im większa liczba kontaktów z klientami, tym większa liczba umówionych spotkań, tym większa liczba sprzedanych produktów / usług.

Teoria, z którą ide za pan brat od ładnych kilku lat i wiem, że zawsze mogę na nią liczyć - a raczej na siebie;)

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
12.04.2011, 13:54
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
Sprzedaż, lejek, pozyskiwanie, klientów, umawianie, spotkań, telemarketing, lead, generation

Założyciel:

Katarzyna Sitarska

Katarzyna Sitarska

Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Korporacyjnymi

Moderatorzy:

Katarzyna Sitarska

Katarzyna Sitarska

Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientami Korporacyjnymi

Wyślij zaproszenie do