O grupie
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
European Global Finance Company Ltd.
- informacje ogólne -
Program lojalnościowy European Global Finance Limited (EGF Ltd.) oparty jest na budowie sieci marketingu wielopoziomowego (MLM)
Absolutnym atutem i nowością jest wykorzystanie do tego celu środków pochodzących z dofinansowania z UE. Dotyczy to produktów z zakresu artykułów spożywczych, chemii gospodarczej, środków czystości, sprzętu RTV i AGD i wielu innych. Dzięki temu programowi bez konieczności zmiany stylu życia, diety czy wydawania pieniędzy na niepotrzebne produkty możemy uzyskać wysoki rabat. Być może się zdziwimy ale wiele z tych produktów kupujemy już teraz, nie zdając sobie sprawy, że już za chwilę dzięki Członkostwu w Klubie - możemy nabywać je znacznie taniej, zaoszczędzając przy tym znaczne środki. Szczegółowa lista produktów znajduje się w załączniku do niniejszego systemu wynagrodzeń.
Dzięki dofinansowaniu z UE, osoby przystępujące do Programu Lojalnościowego tworzą elitarny Klub. O członkostwie świadczy specjalna karta Klubowa oraz wydana przez współpracujący z EGF Ltd. Bank karta debetowa.
Dzięki temu wszyscy Członkowie mają niepowtarzalną okazję dokonywać zakupów wielu towarów codziennego użytku z 20 % dyskontem!!!
Bez konieczności wypełniania żadnego wniosku, gromadzenia rachunków czy faktur… tylko na podstawie transakcji dokonanej przez terminal sklepowy, 20-procentowe dofinansowanie z UE znajdzie się na Państwa rachunku bankowym już w następnym m-cu. Ponadto każdy z członków Klubu może już dziś budować sobie pasywny dochód pochodzący z dwóch źródeł: budowy struktury członkowskiej Klubu oraz prowizji z zakupów Członków Lojalnościowego Klubu które zaprosił bezpośrednio lub poprzez swoich współpracowników (aż do siódmego poziomu).
Serdecznie zapraszamy do współpracy, życząc udanych zakupów z programem European Global Finance…
Krzysztof Pyrzowski
Skype: AdminKrzys
GSM: +48 511 134 004
e-mail: eko-zakupy@uk.pl
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 27.08.2010, 12:48
- Kategoria:
- Reklama, marketing, wizerunek
- Tagi:
- np., fotografia