O grupie

Fashion Management Club (Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Modą) to pierwsze w Polsce koło naukowe zrzeszające międzynarodową grupę studentów Szkoły Głównej Handlowej, których największą pasją jest moda oraz zarządzanie marką na rynku odzieżowym

FM Club powstał w listopadzie 2009 roku. Obecnie liczy 15 członków. W jego skład wchodzą zarówno studenci studiów licencjackich pierwszego stopnia, magisterskich drugiego stopnia, jak i magisterskich drugiego stopnia w języku angielskim - International Business.

Spotkania FMC odbywają się w poniedziałki o godzinie 17:00, w sali 117A.

http://www.fashionmanagementclub.com

kontakt@fashionmanagementclub.com

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
13.04.2010, 13:47
Kategoria:
Uczelnie, studia, studenci, absolwenci
Tagi:
club, fashion, management, moda, modą, sgh, zarządzanie

Założyciel:

Pomoc GoldenLine

Pomoc GoldenLine

Pomoc GL

Moderatorzy:

Pomoc GoldenLine

Pomoc GoldenLine

Pomoc GL

Wyślij zaproszenie do