O grupie
Fashion Management Club (Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Modą) to pierwsze w Polsce koło naukowe zrzeszające międzynarodową grupę studentów Szkoły Głównej Handlowej, których największą pasją jest moda oraz zarządzanie marką na rynku odzieżowym
FM Club powstał w listopadzie 2009 roku. Obecnie liczy 15 członków. W jego skład wchodzą zarówno studenci studiów licencjackich pierwszego stopnia, magisterskich drugiego stopnia, jak i magisterskich drugiego stopnia w języku angielskim - International Business.
Spotkania FMC odbywają się w poniedziałki o godzinie 17:00, w sali 117A.
http://www.fashionmanagementclub.com
kontakt@fashionmanagementclub.com
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 13.04.2010, 13:47
- Kategoria:
- Uczelnie, studia, studenci, absolwenci
- Tagi:
- club, fashion, management, moda, modą, sgh, zarządzanie
Założyciel:
|
Moderatorzy:
|