O grupie

Grupa ma stanowić platformę dla wymiany wiedzy i opinii odnośnie marketingu doświadczeń i jego szerokiej gamy instrumentów. Grupa ma również umożliwiać dyskusję jej członkom na temat roli marketingu doświadczeń w komunikacji marketingowej, jego aspektów psychologiczno-społecznych i metodach pomiaru efektywności.

Zasady dyskusji na grupie Experiential Marketing:
1. Koncentrujemy się na dyskusjach merytorycznych - posty sprzeczne z tą zasadą mogą być usunięte przez Moderatora wg jego uznania.
2. Wszelkie oferty należy umieszcać w specjalnym do tego założonym temacie (Oferty współpracy / Oferty Szkoleń). W przeciwnym razie będą usuwane w przeciągu tygodnia od daty opublikowania.
3. Moderator zastrzega sobie prawo do własnej oceny każdej dyskusji i postu oraz podjęcia na jej podstawie decyzji o usuwaniu postów lub członków z Grupy.

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
29.06.2007, 20:39
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
ambient media, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, marketing zapachowy

Założyciel:

Tobiasz J.

Tobiasz J.

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, Browar Namysłów Sp. z o.o.

Moderatorzy:

Tobiasz J.

Tobiasz J.

Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej, Browar Namysłów Sp. z o.o.

Wyślij zaproszenie do