O grupie
Grupa ma stanowić platformę dla wymiany wiedzy i opinii odnośnie marketingu doświadczeń i jego szerokiej gamy instrumentów. Grupa ma również umożliwiać dyskusję jej członkom na temat roli marketingu doświadczeń w komunikacji marketingowej, jego aspektów psychologiczno-społecznych i metodach pomiaru efektywności.
Zasady dyskusji na grupie Experiential Marketing:
1. Koncentrujemy się na dyskusjach merytorycznych - posty sprzeczne z tą zasadą mogą być usunięte przez Moderatora wg jego uznania.
2. Wszelkie oferty należy umieszcać w specjalnym do tego założonym temacie (Oferty współpracy / Oferty Szkoleń). W przeciwnym razie będą usuwane w przeciągu tygodnia od daty opublikowania.
3. Moderator zastrzega sobie prawo do własnej oceny każdej dyskusji i postu oraz podjęcia na jej podstawie decyzji o usuwaniu postów lub członków z Grupy.
- Typ:
- Grupa otwarta
- Dołączanie:
- każdy może dołączyć
- Założona:
- 29.06.2007, 20:39
- Kategoria:
- Reklama, marketing, wizerunek
Założyciel:
|
Moderatorzy:
|