O grupie

2.0 to ostatnio bardzo popularny skrót myślowy. Web 2.0 już nie trzeba nikomu tłumaczyć. Zbudowaliśmy społeczności, przyciągneliśmy użytkowników, możemy się pochwalić naszym miejscem w MegaPanelu i co dalej? Myślę, że czas aby porozmawiać o reklamie w społecznościach internetowych. Jak to sprzedawać, jak wyceniać, co oferować, postarajmy się znaleźć odpowiedź!

Typ:
Grupa otwarta
Dołączanie:
każdy może dołączyć
Założona:
14.08.2007, 15:21
Kategoria:
Reklama, marketing, wizerunek
Tagi:
użytkownicy, szeptany, społeczności, social, reklama, plannig, networking, media, marketing, internetowe, buying, advertising, 2.0, web, wirusowy

Założyciel:

Marcin Szeląg

Marcin Szeląg

Analizuję, doradzam, kieruję (Venture Capital)

Moderatorzy:

Marcin Szeląg

Marcin Szeląg

Analizuję, doradzam, kieruję (Venture Capital)

Wyślij zaproszenie do