ustalasz ze współpracownikami na które przychodzisz zmiany na cały miesiąc z góry
Minusy
stres
brak okresowej oceny pracowniczej
brak dobrych szkoleń produktowych firmy
nikt przeważnie nie ma dla ciebie czasu, bo wszyscy są zawaleni robotą
Wskazówki dla pracodawcy
Szkolenie które dostałem na początku pracy uważam za niewystarczające. Brakowało mi możliwości przećwiczenia różnych konfiguracji oprogramowania VoipSwitcha oraz zobaczenia jaki to ma wpływ na komunikację.
Zróbcie serwery szkoleniowe dla przyszłych pracowników i klientów. Jakieś 2 - 3 serwery z pełnym oprogramowaniem VoipSwitcha, pełnymi licencjami, generatorem ruchu VoIP (n.p. http://www.gl.com/dcoss.html), WireSharkiem i dostępem przez Remote Desktop. Do tego jakieś 2 telefony VoIP z faksem, żeby można było zadzwonić z jednego telefonu na drugi i wysłać fax. Niech ruch sieciowy odbywa się między tymi serwerami i jakimś serwerem zewnętrznym. Będziecie mieli możliwość przetestowania i pokazania w jaki sposób różne konfiguracje VoipSwitcha wpływają na ruch sieciowy, oraz JAK OPROGRAMOWANIE VoipSwitch'a WYGLĄDA W DZIAŁANIU.