6 obserwujących
Outsourcingowe Contact Center

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Chorzowska 30C, Bytom, Polska
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Rok założenia: 2016
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Dawid P.
Dawid P.
Dyrektor sprzedaży
Dodano: 2020.01.21
Praca dla ludzi kreatywnych, zdeterminowanych na cel, empatycznych i otwartych na relacje interpersonalne. Różnorodność branż Partnerów biznesowych, z którymi współpracuje organizacja Vocare, daje możliwość budowania wiedzy i kompetencji miękkich . Dynamika rozwoju, w jakim obecnie znajduje się firma pozwala na szybkie awanse i stały rozwój. Wraz z nabywaniem doświadczeniem i stażem pracy istnieje możliwość podnoszenia stałego wynagrodzenia. Dopasowane systemy premiowania, właściwy dobór projektu do kompetencji pracowników oraz odpowiednia atmosfera w organizacji pozwalają na budowanie długofalowych relacji w Zespole.
Plusy
  • Godziny pracy i dogodna lokalizacja z miejscem parkingowym oraz łatwością dojazdu komunikacją miejską
  • Łatwość projektów, współpraca z rozpoznawalnymi markami
  • Cykliczne szkolenia podnoszące kompetencje
  • Przejrzystość systemu wynagradzania, który gwarantuje bezpieczeństwo finansowe
Minusy
  • Praca pod presją wyniku, który determinuje wynagrodzenie prowizyjne
  • Gotowość do adaptacji wynikających z różnorodności prowadzonych kampanii
5.0
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    5.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0

Anonimowo
Dodano: 2018.09.13
Traktowanie pracowników na zasadzie jak chcesz pracować to siedź cicho, nie wyrażaj swoich poglądów i ciesz się,że w ogóle masz pracę
Plusy
  • fajni, młodzi pracownicy
Minusy
  • wynagrodzenie
  • szefostwo
  • brak perspektyw
  • brak możliwości wyrażenia swojej opinii
1.6
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    2.0