137 obserwujących

Urząd Lotnictwa Cywilnego

3.3 (5 opinii pracowników)
Administracja biurowa , Administracja państwowa , Informatyka/Administracja
Urząd Lotnictwa Cywilnego jest organem centralnej administracji rządowej właściwym w sprawach lotnictwa cywilnego. Powołany na mocy ustawy Prawo Lotnicze z dnia 3 lipca 2002 r. Prezes Urzędu jest centralnym organem administracji rządowej właściwym w sprawach lotnictwa cywilnego. Jego kompetencje określa art. 21 ustawy – Prawo lotnicze. Prezes Urzędu w tym zakresie wykonuje podstawową i niezbywalną funkcję organu administracji lotniczej i władzy lotniczej, polegającą m.in. na przyznawaniu uprawnień, wydawaniu zgód i innych rozstrzygnięć w sprawach lotnictwa cywilnego na podstawie przepisów prawa lotniczego, przepisów Unii Europejskiej oraz przepisów międzynarodowych. Prezes Urzędu wykonuje swoje zadania przy pomocy Wiceprezesa ds. Standardów Lotniczych, Wiceprezesa ds. Transportu Lotniczego, Wiceprezesa ds. Infrastruktury Lotniczej, Dyrektora Generalnego Urzędu oraz dyrektorów komórek organizacyjnych.

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Marcina Flisa 2, Warszawa, Polska
Wielkość: 201 - 500 pracowników
Strona www: http://ulc.gov.pl
Rok założenia: 2002
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Praktykantka
Dodano: 2017.10.03
Bardzo ciekawe miejsce dla pasjonatów lotnictwa
Plusy
  • Atmosfera
Minusy
  • Brak
4.8
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    5.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0

Anonimowo
Dodano: 2016.07.11
Urząd...
Plusy
  • Godziny pracy
Minusy
  • Lokalizacja
3.4
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    3.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    4.0