45 obserwujących
Obsługa klienta/Call Center , Sprzedaż
Jesteśmy firmą outsourcingową o międzynarodowym zasięgu. Na co dzień wspieramy naszych partnerów biznesowych w realizacji ich celów świadcząc usługi w obszarze telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta, głównie na terenie Europy. W międzynarodowym lecz niekorporacyjnym środowisku nie zapominamy, że najwaźniesi są ludzie a osiągane sukcesy to efekt pracy i zaangażowania wszystkich w zespole.

Więcej informacji

Dane firmy
Wielkość: 2 - 10 pracowników
Strona www: http://www.tivron.com
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2019.03.05
Dosyć złe doświadczenie. Zarobki żałosne jak na pracę z językiem obcym. Praca stresująca bardzo, a prowizje zbyt marne żeby sobie za nie zdrowie psuć. Dla mnie ta praca się nadaje nawet dla studentów na początku. Raczej dla starszych osób którzy lubią okłamywać ludzi przez telefon.
Plusy
  • Elastyczne godziny pracy
Minusy
  • Stres, małe wynagrodzenie, położenie biura
1.8
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0

Telemarketer
Dodano: 2018.09.24
praca dla młodych ludzi dobra na start
Plusy
  • wypłata
  • biuro
  • lokalizacja i dojazd
Minusy
  • rotacja
  • atmosfera
  • ludzie
Wskazówki dla pracodawcy
firma dobra dla młodych ludzi nastawionych na osiąganie celów za wszelką cenę. polecam młodym ludziom jako pracę na start. duża rotacja jak w każdym cc atmosfera pracy pod presją czasu nieraz nie do wytrzymania. jeżeli jesteś młodym człowiekiem nie masz zahamowań związanych z tym co sprzedajesz i komu jest to dla ciebie dobra praca.
2.8
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    2.0
  • Atmosfera
    2.0