Stres, brak możliwości rozwoju, Długi okres próbny ( rok umowa zlecenie + 3msc UOP na okres probny)
Wskazówki dla pracodawcy
Firma szczyci się dbałością o pracownika jednak szeregowy pracownik w najmniejszym stopniu tego nie odczuwa. Jest wręcz przeciwnie. Rozmowy tzw oceniające są nie rzetelne i jednostronne nie pozwalające pracownikowi na przedstawienie własnego poglądu ( działanie 0/1, źle/ dobrzev). Kolejny mój zarzut traktowanie centrum obsługi klienta jako call Center jest dużym błędem, który być może redukuje koszty utrzymania jednak obniża jakoś napływających nowych pracowników. Co za tym idzie obniża jakość obsługi. Co miesięczne spotkania - naprawdę fajna sprawa gdyby rzeczywiście coś wynosiły poza szukaniem "haków" wzajemnie jeden dział na drugi. Brak poszukiwania wspólnych rozwiązań problemów. Brak współpracy działów wręcz podczas spotkań podsycana jest niezdrowe rywalizacja i niechęć.