Mała, niepoważna firma, żle zorganizowana, bez wyraźnej polityki sprzedaży
Plusy
godziny pracy
Minusy
brak polityki sprzedaży
Wskazówki dla pracodawcy
Zmienić Właściciela o mentalnosci Przedstawiciela Handlowego, który nie rozumie zakresu obowiązków i działania Key Account Managera. ( uważa, że cyt."wszyscy handlowcy powinni zasuwać samochodami służbowymi po całej Europie").Kierowniczka działu handlowego ma za duże ambicje w stosunku do sytuacji i możliwości Firmy. Firma raczej na równi pochyłej w dół. Opiera się na 1-2 kluczowych klientach . Nie ma polityki długofalowej sprzedaży i jej dywersyfikacji , w celu uniknięcia ryzyka handlowego i utraty płynności finansowej. Słaba organizacja i słabe benefity dla pracowników. Prezes o dużym doświadczeniu w branży, taktowny wobec pracowników ale bezwolny wobec Właściciela.Jak zwykle w tego rodzaju polskich "firemkach"- wspaniały, życzliwy zespół kolegów w pracy, i jak zwykle niedoceniany przez Właścicieli. Odradzam prace w tej firmie.