2324 obserwujących

Nationale-Nederlanden

3.8 (93 opinie pracowników)
Finanse/Ekonomia , Sprzedaż , Ubezpieczenia
W Nationale-Nederlanden oferujemy proste i zrozumiałe produkty ubezpieczeniowe, dzięki którym zabezpieczamy finansową przyszłość naszych Klientów i ich bliskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków, bo ludzkie życie i zdrowie są ważne.

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Topiel 12, Warszawa, Polska
Wielkość: 1001 - 5000 pracowników
Rok założenia: 1994
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2020.01.07
Dobre miejsce na rozpoczęcie swojej kariery korporacyjnej
Plusy
  • godziny pracy
  • płatne nadgodziny
  • większość ludzi jest naprawdę przyjemnych i pomocnych
Minusy
  • stres
  • przymusowe nadgodziny na każdy koniec miesiąca
4.2
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    4.0

Włodzimierz Mazur
Włodzimierz Mazur
Dyrektor Oddziału w Warszawie
Dodano: 2019.08.27
Wymagająca i dobrze płatna praca do rozwoju osobistego.
Plusy
  • Wysokie wynagrodzenia dla tych, którzy potrafią sprzedawać
  • Historycznie firma finansowała MBA dla najlepszych, szkoda, że ich się później pozbywała
  • Historycznie zbudowana silna marka
  • W dobrze zbudowanych zespołach wspaniała atmosfera do pracy - liczą się tylko ludzie
Minusy
  • Bardzo skomplikowane systemy wynagradzań dla agentów
  • Brak szucunku do doświadczonej kadry menagerskiej
  • Zmuszanie sprzedawcó do pracy w soboty i niedziele, aby zrealizować plan
  • Zupełnie podmiotowe traktowanie agentó w w porównaniu do pracowników Centrali
Wskazówki dla pracodawcy
Pracowałem z NN z przerwą (3 lata) przez 18 lat. Od Agenta do RDS-a. Ostatnio jako Dyrektor Oddziału w Warszawie. Ostatnie 2 lata mojej pracy to był koszmar zarządzania. Moi przełożeni używali stylu autokratycznego zarządzania, manipulowali, oszukiwali, np; odbierali zrekrutowanych menagerów i agentów. Zmuszanie do pracy w sobotę i niedzielę, aby wykonać plan sprzedaży, to był standard. Elementy oceny jakościowej sprzedaży są bardzo odległe. Innowacje pomysły nikogo nie interesowały. Kultura tej firmy w sprzedaży w tamtym czasie osiągnęła dno. Świadczą o tym stale spadające wyniki sprzedaży podawane przez KNF w raportach kwartalnych i jak widzę dalej to się nie zmienia. NN straciło wielu bardzo dobrych menagerów sprzedaży, którzy pracują w konkurencji. Nie wiem jak jest teraz bo nie pracuję od 1,5 roku. Kiedy otrzymałem wypowiedzenie usłyszałem od swojego przełożonego, że jest tak decyzja i koniec. Na moje odwołanie nikt nie odpisał. Nie podpisałem tego dokumentu, bo chciałem jak najszybciej wyjść i zapomnieć o takiej kulturze pracy. Wypowiedzenie otrzymałem listem.
3.0
  • Wynagrodzenie
    5.0
  • Możliwości rozwoju
    3.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    2.0
  • Atmosfera
    1.0