Więcej informacji

Dane firmy
Wielkość: 2 - 10 pracowników
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2018.05.03
Najgorzej przez agencje
Plusy
  • brak większego stresu
Minusy
  • godziny pracy
  • nadgodziny
  • rotacja pracowników
Wskazówki dla pracodawcy
Szkoda, że jak jest mniej pracy, to mówią, że Ci co przez agencję pracy, to mają iść do domu (przez co wypłaty bywały niskie), a Ci co przez firmę to zostają. Rotacja pracowników - zamiast jakiegoś przyuczenia itp, to gdy ktoś sobie nie radzi czy coś, to zwalniają, a potem ciągle jacyś nowi i jest za dużo czasem pracowników przy jednym stanowisku.
2.0
  • Wynagrodzenie
    2.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0

pracownik Biura Obsługi Klienta
Dodano: 2018.04.17
Dobre na zaczepienie się
Plusy
  • etat
Minusy
  • pensja
  • bardzo krótka przerwa obiadowa
  • przerost obowiązków
  • brak słuchania uwag pracownika
Wskazówki dla pracodawcy
Pracodawca mógłby dostosować ilość pracy do ilości pracowników. Wymuszanie zajmowania się 3-4 sprawami w tym samym czasie nie wpływa korzystnie na obsłużenie żadnej z nich. Zwracanie uwagi na taki stan rzeczy skutkuje nadgodzinami. Generalnie "cytrynka" do zaczepienia się, a nie praca na stałe.
1.6
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    2.0