5726 obserwujących

ING Bank Śląski SA

3.8 (167 opinii pracowników)
Finanse/Ekonomia
W ING Banku Śląskim stawiamy na trwałe i długofalowe relacje z klientami i pracownikami. Budujemy je w oparciu o Pomarańczowy Kod – zbiór naszych wartości i zachowań. Stanowią one nasze zobowiązania składane klientom, społeczeństwu i naszym pracownikom. Zatrudniamy ponad 8 000 osób. Razem budujemy przyjazną kulturę organizacyjną opartą na szacunku, pozytywnych relacjach i odpowiedzialności.

Opinie pracowników

Doradca klienta
Dodano: 2020.10.18
ludzie po 20 lat na tych samych stanowiskach
Plusy
  • stabilna praca
Minusy
  • brak awansów
Wskazówki dla pracodawcy
Na start w bankowości w sam raz instytucja, uczy solidności, pracy wedle procedur, praca zorientowana na klienta, choć mało sprzedażowi, bardziej urzędnicy
3.6
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    4.0
  • Ludzie / zespół
    3.0
  • Atmosfera
    3.0

Anna Świeca (Janiszek)
Anna Świeca (Janiszek)
Specjalista ds. obsługi klienta
Dodano: 2020.06.09
Najlepsza firma w której dane mi było pracować... do której z chęcią się wraca...
Plusy
  • Ścieżka rozwoju, benefity, ubezpieczenie, opiekę medyczną, atmosfera, warunki pracy, narzędzia pracy, atmosfera
Minusy
  • Godziny pracy i ewentualnie stres związany z wykonaniem planów
4.2
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    4.0
  • Socjal / benefity
    5.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    4.0