Geers jest pierwszą w Polsce firmą która zajmuje się protetyką słuchu, to zobowiązuje do dążenia do bycia najlepszymi na rynku ale konkurencja nie śpi.
Firmę tworzą ludzie to oni są najważniejszym ogniwem w całym łańcuchu... Obecnie standardem w wielu firmach staje się dbanie o pracowników tak by ich satysfakcja z pracy była jak największa co na pewno przełoży się na lepsze wyniki sprzedaży. Dlatego proponuję pomyśleć o :
prywatnej opiece medycznej
karcie benefit (siłownia aerobik, zajęcia sportowe itp)
elastycznym czasie pracy
być może w niektórych placówkach przyda się przerwa na lunch
dostosowanie płac do obecnych kosztów utrzymania (pensja powinna zapewniać nie tylko możliwość przeżycia ale również możliwość wzięcia kredytu na mieszkanie czy odkładanie pieniędzy na przyszłość)
Klienci zwracają również uwagę na stan techniczny i wizualny urządzeń
warto również pomyśleć o częściowej adaptacji akustycznej niektórych punktów w celu poprawy jakości pracy. Zbyt duży pogłos ma negatywny wpływ na pacjenta/klienta.
Na koniec zaznaczam że nie jestem Państwa pracownikiem choć jestem osobą z branży. Mam nadzieje że moje wskazówki okażą się pomocne.