165 obserwujących
Obsługa klienta/Call Center

Więcej informacji

Dane firmy
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Pracownik działu wsparcia technicznego
Dodano: 2019.04.03
Firma z potencjałem lecz potrzebne są w niej zmiany
Plusy
  • Atmosfera
  • Brak ograniczeń co do używania telefonów itp
  • Wypłaty na czas
  • Przerwy
Minusy
  • Nacisk na sprzedaże
  • Przekręty, wtyki i niesprawiedliwe zwalnianie pracowników
Wskazówki dla pracodawcy
Przede wszystkim zostawić starych pracowników, którzy opanowali już większość umiejętności i stanowią w pewnym sensie mocny filar dla firmy, co za tym idzie ? Umowy o prace dla doświadczonych pracowników, wyższe pensje i tyle. Człowiekowi nic więcej nie trzeba, sam umie o siebie zadbać. Powinno też się zlikwidować całkowicie i bezwzględnie coś takiego jak traktowanie pracowników wg tego jak czy się ich lubi czy nie, żadna szanująca się firma tego nie robi. Z racji tego iż jest to dość rutynowa praca przydało by się zrobić raz na jakiś czas jakieś ciekawe eventy.
2.8
  • Wynagrodzenie
    3.0
  • Możliwości rozwoju
    2.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    4.0
  • Atmosfera
    4.0

Anonimowo
Dodano: 2018.07.15
przeciętna firma, dobra na początek, by zdobyć doświadczenie
Plusy
  • atmosfera
Minusy
  • niska płaca
Wskazówki dla pracodawcy
Powinny być beneficjenty dla pracowników
1.6
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    1.0
  • Atmosfera
    1.0