167 obserwujących
Human Resources
G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.

Opinie pracowników

Anonimowo
Dodano: 2018.10.17
Mozna bylo poznac tam fajnych ludzi, jednak wiekszosc z nich juz w tej firmie nie pracuje.
Plusy
  • elastyczny czas pracy
  • narzędzia do rekrutacji
  • sporadyczna praca zdalna
  • umowa o prace lub b2b do wyboru
Minusy
  • benefity
  • podejście do pracowników
  • ciągłe zmiany
  • stres
Wskazówki dla pracodawcy
Ustabilizować sytuację związaną ze zmianami organizacyjnymi oraz rotacją (stworzyć zespół, w którym pracownicy zostaną na dłużej), zastanowić się nad tym jak lepiej można się komunikować z podwładnymi i ich motywować, szkolić/wspierać pracowników aby byli skuteczniejsi oraz popracować nad komunikacją z niektórymi klientami (np. szybsze i bardziej szczegółowe feedbacki, więcej informacji o projektach), a jak budżet na to pozwoli to wprowadzić np. Multisport czy inne benefity.
2.4
  • Wynagrodzenie
    4.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    1.0

Anonimowo
Dodano: 2018.06.05
Niech kandydaci nie wstydzą się pisać do byłych pracowników.
Plusy
  • elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin
  • na stanowiskach rekruterskich pracują tu osoby rzetelne, wiedzące co chcą robić w życiu, zaangażowane, umiejące wyciągać wnioski z każdej sytuacji
  • dużo opinii na temat firmy - zarówno w internecie, jak i w Warszawie i Poznaniu
Minusy
  • pracownik nie czuje się szanowany w miejscu pracy
  • częste zmiany organizacyjne i duża kontrola (wysyłanie codziennie raportów czy tabelek 3 razy w tygodniu, śledzenie systemu)
  • brak spotkań w siedzibie z kandydatami, na ogół tylko call trwający max 10 minut
  • ogromna monotonia, brak motywacji do tego, by przyjść "z uśmiechem i zaangażowaniem" do pracy
Wskazówki dla pracodawcy
- inwestycja w pracowników i zapewnienie odpowiednich warunków pracy (sprzęt - to nie ironia, ale naprawdę kto obecnie w pracy korzysta z myphone za 69 zł?, atmosfera, brak kontroli, zapewnienie poczucia zaufania do pracownika), może zainwestować w jakieś szkolenia zewnętrzne (albo zezwolić na udział i dofinansowanie konferencji, meetupów) - zapewnienie benefitów: MULTISPORT, woda do picia, pełny pakiet zdrowotny (w tym psycholog/psychiatra i stomatolog, bo mogą być naprawdę bardzo potrzebne w życiu) - zmiana systemu do rekrutacji - zaprzestać wysyłania codziennych raportów i tabelek trzy razy w tygodniu - zacząć zarządzać zgodnie z obecnymi standardami rekrutacyjnymi, tak jak najlepsi klienci firmy - pozwolić nawiązać relacje rekruter - klient - pozwolić pracownikom mówić co myślą o danej sytuacji np. w firmie, - zmienić system premiowy, aby prowizje wypłacane były wyższe, wcześniej i także podczas okresu wypowiedzenia, - robić wszystko, by pracownicy nie chcieli odchodzić - zaprzestać kontroli (zarówno w miejscu pracy jak i np. ZUS) - zacząć udzielać pochwał - zaangażować się w EB - pozwolić na pracę od 07:00/30 i wiele wiele więcej
1.4
  • Wynagrodzenie
    2.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    1.0
  • Ludzie / zespół
    2.0
  • Atmosfera
    1.0