- brak komunikacji wewnętrznej i przekazywania informacji
Wskazówki dla pracodawcy
Firma zmieniła mocno sposób działania od czasu, kiedy pracowałem. Dziś opiera się na sprzedaży przez PH i Internet. Nastąpiła wymiana kadry, kiedyś były PH + sklepy.
Ciężko coś powiedzieć, bo pracowałem ponad 7 lat temu. Za czasów mojej pracy słabe możliwości rozwoju i benefitów/socjalu. Bardzo słaby przepływ informacji między kadrą wyższą, średnią a niższą. Nie jasny system premiowania . Firma jest typową korporacją, z SAP, CRM itd .
Na plus była umowa o prace, rozsądne godziny pracy jako pracownik sklepu. Fajne było szkolenie na początku, 6 tygodni poza domem to było wyzwanie :) Największy plus to ludzie, którzy wtedy pracowali. Otwieranie nowego sklepu to było wyzwanie + ludzie z całej polski promujący sklep u klientów.
Jak jest dziś nie wiem. Mam kontakt z częścią ludzi, ale nie są już pracownikami firmy.
Pozdrawiam wszystkich byłych i obecnych pracowników :
Firma Fabory to fantastyczny pracodawca, z którym warto współpracować z powodu atmosfery na wszystkich szczeblach polskiego oddziału firmy. Niskie wynagrodzenie w stosunku do rynku oraz brak możliwości rozwoju stawia ostatecznie chętnego do budowania ścieżki kariery pracownika pod ścianą i zmusza go iść dalej. Adrenalina z pracy w organizacji pozwala jednak się zasiedzieć :) Polecam serdecznie na początek!
Specjalista ds. obsługi klienta