492 obserwujących
Informatyka/Programowanie , Instalacja/Utrzymanie/Serwis , Obsługa klienta/Call Center
Dostarczamy rozwiązania i usługi w dziedzinie technologii płatności dla banków i firm handlowych. Nasza baza zainstalowanych urządzeń wynosi ponad dwa miliony bankomatów i systemów kasowych. W Polsce prowadzimy swoją działalność od 1990 roku. Nasze Centra Obsługi Klienta są zlokalizowane w Warszawie i Szczecinie. Zatrudniamy w nich ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w 19 językach.

Więcej informacji

Dane firmy
Adres: Aleje Jerozolimskie 142B, Warszawa, Polska
Wielkość: 51 - 200 pracowników
Oceny
Wynagrodzenie:
Możliwości rozwoju:
Socjal / benefity:
Ludzie / zespół:
Atmosfera:

Opinie pracowników

Software Engineer
Dodano: 2021.02.27
Przy odrobinie szczęścia można trafić do projektu i zespołu, w którym człowiek będzie się cały czas rozwijał, a praca będzie dawała mu dużo radości i satysfakcji. Polecam aplikować do działu R&D, gdzie bedziesz miał/miała styczność ze świetnymi ludźmi i najnowszymi technologiami.
Plusy
  • Świetne biuro w bardzo dobrej lokalizacji; Wystarczająca liczba miejsc parkingowych
  • Nowoczesny stack technologiczny; Duże możliwości rozwoju; Jest się od kogo uczyć
  • Zawsze pomocny i uśmiechnięty dział HR; Bardzo sprawny dział IT
  • Pensja zawsze na czas; Premia roczna; Budżet na szkolenia i konferencje
Minusy
  • Niedojrzały proces scrumowy
  • Niespójna polityka kadrowa
  • Wynagrodzenie za szybko odstaje od realiów rynkowych
Wskazówki dla pracodawcy
1. Uporządkować proces: wybrane elementy SCRUM-a to trochę za mało, żeby metodologia działała jak należy. 2. Zdecydować się na jeden kierunek w polityce kadrowej - sprzeczne sygnały wysyłane na rynek utrudniają znalezienie chętnych do pracy. 3. Zadbać o to aby wynagrodzenie było konkurencyjne nie tylko w 1 roku pracy.
3.8
  • Wynagrodzenie
    2.0
  • Możliwości rozwoju
    5.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    4.0

Anonimowo
Dodano: 2019.12.30
Idealnie na start, zaraz po studiach
Plusy
  • lokalizacja biura
  • Fajni, młodzi ludzie
  • ubezpieczenie Allianz
Minusy
  • wynagordzenie
  • humorzasty managment
  • brak możliwości awansu
  • niesprawiedliwy podział obowiązków
Wskazówki dla pracodawcy
90% sukcesu w tej firmie zależy od tego do jakiego zepsolu się trafi. Jedni mają fajnie, wyluzowany, ale pracowity zespół, do tego normalny, empatyczny team leader, a niektórzy mają ciągły stres, mnóstwo roboty i humorki team leaderki. Pracowałam w zespole w którym dobrze mieli ci, którzy podlizywali się do team leadera i oni mieli dobrze. Zarobki marne, podwyżki jak już to rzędu 200-300 złotych. Jak ktoś dopiero zaczyna to spoko, ale dłużeej jak 3 lata tam nie ma co siedzieć. Szkoda czasu.
3.0
  • Wynagrodzenie
    1.0
  • Możliwości rozwoju
    1.0
  • Socjal / benefity
    3.0
  • Ludzie / zespół
    5.0
  • Atmosfera
    5.0