Praca idealna dla studentów i dla osób zaczynających karierę w sprzedaży.
Plusy
Możliwość pracy po 12 godzin.
Duże zaplecze.
Szybkie awanse.
Miła atmosfera.
Minusy
Brak stabilności pracy.
Zła jakość produktów i ceny droższe niż w sklepach regularnych.
Brak szkoleń.
Brak pozapłacowych benefitów poza zniżkami.
Wskazówki dla pracodawcy
Przede wszystkim ceny powinny być adekwatne do jakości produktów i nie powinny przekraczać cen za ten sam produkt w sklepach stacjonarnych.
Większe zaangażowanie w rozwój pracowników - brak szkoleń = brak wiedzy = gorsza sprzedaż i funkcjonowanie sklepu.
Asortyment powinien być odpowiednio dopasowany do klienteli.
Duże zaplecze i swoboda w działaniu dają wspaniałe rezultaty, przez co pracownicy z chęcią przychodzą do pracy i pracują wydajniej. Jest to duży plus. Tak samo ogromne zniżki pracownicze, dzięki którym pracownicy i ich bliscy noszą ubrania tej marki i tym samym ją promują.
Brak stabilizacji pracy. Niskie wynagrodzenie dla sprzedawców. Brak szkoleń. Brak dodatkiwych benefitów jak karta multisport, ubezpieczenie na życie i kartę do placówek medycznych.