słaba organizacja w firmie i brak etyki biznesu i bieżących informacji
Plusy
początkujący mogą w cv wpisać sobie stanowisko pracy. Jeżeli mają znajomości w branży mają szansę popracować dłużej niż pół roku
Minusy
stres, chaos, brak informacji
Wskazówki dla pracodawcy
Należałoby ustalić zakres obowiązków pracownika, zdecydować się co on ma obsługiwać czy hurt czy detal czy gastronomię. Robienie wszystkiego na raz jest niewykonalne tak jak 20 wizyt dziennie.
Konieczne jest stworzenie prostej ale nie długiej drabiny wśród przełożonych. Konkretne zadania i obowiązki - tego mi brakowało dotąd. Powinien być ktoś odpowiedzialny osobno za hurt za sieci i za detal. Zadbać o bardziej przyjazną atmosferę i szczerość oraz lepszy przepływ informacji.
Zlecenia powinny być lepiej płatne, ale jednak umowy powinny być o pracę a nie na zlecenie.
Personel także ten szeregowy mając godne zarobki nie będzie tak rotował, a to dla klientów ma znaczenie.
Moje wizyty u klientów często były okupione lamentem z ich strony, że stale ktoś nowy do nich przyjeżdża. To jest złe i buduje mur w handlu. Życzę powodzenia, bo konkurencja rośnie. Produkty nie są złe - o ile etykiety nie kłamią to zdrowe, ale dział marketingu śpi. Raportowanie uważam za absurd. Wszystko bowiem jest w zamówieniach.
Zlecenie