Filip Wincenciak

starszy coach - trener grafików 3D, Estakada.pl

Wypowiedzi

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie DRINK TEAM bielany i stegny w temacie 25.04

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DRINK TEAM bielany i stegny

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie DRINK TEAM bielany i stegny w temacie Niedziela 18.04

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy DRINK TEAM bielany i stegny

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Nasze prace
    8.04.2010, 09:11

    o w mordę fajne :D

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Nasze prace
    6.04.2010, 09:40

    Rafał Włodarczyk:
    Filip Wincenciak:
    http://picasaweb.google.pl/moje4struny/GOLDEN_LINE/pho...

    Pokoik jeden z kilku... pracuje dalej nad obiektami...
    Renderowany w INTERNALU!

    I jak >? co poprawić ?
    Trzeba poprawic szklo - kieliszki sa jakby kreskami, niema znieksztalcen ani fresneli - i render "Globalna iluminacja" wtedy obraz bylby jak rzeczywisty - nie wiem czy tomozliwe w blenderze od wczoraj dopiero nim sie interesuje, wczesniej tylko cinema 4d.
    Człowiek... zobacz po jakim czasie oceniasz prace :)
    Ale dzieki za rady...

    Dodam do ocenki to chociaż też nie skonczylem renderek.
    zegarki

    Obrazek

    zwykły Ambient

    Obrazek

    wersja pod okularki

    Obrazek

    srodeczek
    [obrazek]
    zegarki alu

    Obrazek

    calosc indigo(krotki czas)

    Obrazek

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Siatkówka w temacie WOLNE MIEJSCA DO GRANIA -Zgłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Siatkówka w temacie WOLNE MIEJSCA DO GRANIA -Zgłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Siatkówka w temacie Amatorska Liga Siatkówki w Warszawie

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Siatkówka

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Blender 2.5
    9.12.2009, 14:53

    ja dorzuce od siebie ze czas renderingu znacznie sie skraca. 120 klatek, sceny lowpolly o okolo 3x szybciej.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Blender 2.5
    26.11.2009, 14:33

    http://www.blender.org/development/release-logs/blende...

    No i mamy :) wprawdzie Alfa ale !! :) jest

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Blender - światła wolumeryczne.
    5.11.2009, 12:49


    Obrazek


    Udało mi się osiągnać taki efekt... wyregulować zakres halo, nie od poczatku lampy... ale czy da się zrobić odwrotność? im dalej od źrdła tym mocniej świeci ?

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Blender - światła wolumeryczne.
    3.11.2009, 11:55

    Witajcie,

    oto kolejny experyment i ciekawostka.
    Swiatla wolumeryczne jak zrobic wiekszość wie...
    osobiscie chciałbym wiedzieć jak nie tylko je ustawić, ale dokładnie jak je uzywac.

    Z lampy typu spot, ustawiamy Buf. Shad, halo halostep >1 i regulacja Shadow Buffer reguluje ilość rozproszeń (smug śwaitła).


    Obrazek


    Efekt kiepski jak widać.
    1. cień olewa texturę liści.
    2. helo zaczyna sie mocnym swiatlem z punkcie startowym lampy a konczy się gładko. Pytanie czy można odwrócić taki gradient lampy...

    Czy da się zrobić efekt bajkowy w blenderze? Patrzac na fotkę mam nadzieje, że rozumiecie co chcę osiągnąć.

    Prosze o porady jak zrobić światło wolumeryczne, z dobrm cieniem i regulowanym efektem halo.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie VOLVO w temacie sprzedam V40, diesel 99`

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy VOLVO

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Jazz Cafe w temacie Moodlight - nowa kompozycja, pomóżcie znaleźć tytuł
    27.10.2009, 00:42

    Mi bardzo podoba sie aranzacja, oraz tytuł do piosenki.

    Kiedy spodziewacie sie zagrac najblizszy koncert?

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie OSA - kręci nosa.
    22.10.2009, 15:05

    Dzieki Hubert faktycznie super artykuł, bardzo przydatny.
    O filtrach wiedzialem, ale dowiedzialem sie wiele wiecej :) I TO DZIAŁA.

    Piotrze. Wszystko git, tylko jesli ktos trafi metode zgodnie z którą można używać 2 textur (textura_maska + textura_kolor+normalmapa)
    i z takiego materiału strzelać cień. Bede wdzieczny.

    Na razie zostawiam jedna textura.


    Obrazek
    bez OSA

    Obrazek
    OSA 5


    Obrazek
    efekt odpowiednie ustawienie filtrowania MITCH OSA-5 Textura jedna dla liscia.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie OSA - kręci nosa.
    21.10.2009, 18:13

    Hej,

    Macie jakiś pomysł i czy to wogóle da się zrobić? :)

    Można na materiale dać fullOsa, na konkretnym materiale.
    Problem czy da się zostawić włączoną OSA w renderingu... a na jednym materiale wyłączyć OSA.

    Wygładzanie zamiast prawidłowego kształtu z textury, wygładza i zaookrągla cały kształt.

    Przykład>
    Drzewo, na całym renderze. Chciałbym zachować szczegółowość i mieć dokładny kształ poszarpany liścia klonu. Przy włączonym OSA z klonu robi się dosłownie LIPA, OSA na cały render jest potrzebna.



    Sprawa 2.
    Materiał z dwoma texturami, jedna to kanał alpha, druga color i normal mapa.
    Jakiej lampy używać aby cień padał z textury kanału alpha.
    czyli nie kształ obiektu (plate) a kształ obiektu obciętego textura.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Warszawskie miksowanie.
    7.07.2009, 15:49

    No na takie spotkanie to moge nawet pomyslec i sprobowac ogarnac jakies miejsce.

    Ale czy wlasne laptopy czy jakas sale aule... zalezy ile osob.

    Ocenmy ile jest chetnych i co potrzeba. Mnie mozna liczyc +2 osoby.
    Jakis rzutnik moge sprobowac zorganizowac.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Warszawskie miksowanie.
    1.07.2009, 15:54

    ja z checia.... jak bedzie jakis juz termin i mozliwosci.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie Composing
    9.02.2009, 09:29

    problem 2 gi też proste rozwiązanie :) w opcjach renderingu na dole
    w zakładce render na dole zamiast SKY wybierz opcje key,
    to powinno wystarczyć.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie blender realnie.
    4.02.2009, 01:40

    tylko pokaz mi pracodawce ktory obecnie zaprosi mnie na rozmowe bedzie chcial wizualki.... i powie no ale 3D max-a Pan nie zna....

    tak z innej beczki kto pomoze z indigo..?
    instalowalem i skrypt nie chce wyexportowac sceny... jakis mam plad ze sciezka.

  • Filip Wincenciak
    Wpis na grupie Blender w temacie blender realnie.
    2.02.2009, 18:27

    ja sie nie opowiem, wiem tylko tyle że jedna z warszawskich firm korzysta z blendera bo jest DARMOWY,
    podjąłem współprace przy Bitter Glory i też rzecz dzieje się na blenderze.
    Tak jak mówił Paweł, słyszałem o 2 jeszcze firmach zajmujących się grami ale wymagali blender-a i jakiegoś innego softu zarazem MAX albo Lightwave.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do