Filip Trziszka

video content creator, videographer, one man crew, reżop, kierownik produkcji AV, dron pilot & location manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Google Analytics Microsoft Excel Adobe After Effects Adobe Illustrator Microsoft PowerPoint Adobe Photoshop Adobe Premier Pro Umiejętności analityczne wystąpienia publiczne kreatywność i samodzielność w działaniu Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów Da Vinci Resolve Canva Affinity Designer grafika internetowa Affinity Photo Capcut

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Video Content Creator
ParkFilmowy.pl
- produkcja video contentu na potrzeby kampanii reklamowych (video marketing, viral, social media)
- tworzenie contentu video, audio oraz kreatywnych tekstów do SoMe
- zarządzanie kontami oraz ich rozbudowywanie na SoMe
- przygotowywanie dokumentacji filmowej z wydarzeń (Culture.pl, LPP, Mars Corp., Polsat Games, E-medycyna.pl, VR Heroes i inni)
- zarządzanie zespołem produkcyjnym i redakcyjnym
Logo
kierownik produkcji / production manager
3D MIND Films Sp. z o.o.
- kierownictwo produkcji studyjnych z wykorzystaniem oświetlenia LED WRGB i sterowania DMX
- organizacja studia wirtualnego greenbox & bluebox
- realizacja zdjęć trójwymiarowych (S3D) i kierowanie produkcją animacji 3D
- koordynowanie produkcji multimedialnych z wykorzystaniem projekcji mappingowych i nowych technologii multimedialnych (VR, AR, stereoskopia 3D)
Logo
PR & marketing manager
Centralny BASEN Artystyczny
- budowanie partnerskich relacji z twórcami, wykonawcami i sponsorami oraz kształtowanie wizerunku tego niesamowitego, 5-salowego obiektu (teatr, kino, klub, kawiarnia, galeria) pełnego rozmaitych wydarzeń tj. spektakle, projekcje, wystawy, koncerty, imprezy
Monolith Films sp. z o.o.
PR senior manager & copywriter
- tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej filmów fabularnych: „Serce na dłoni” reż. K. Zanussi, “Ile waży koń trojański?” reż. J. Machulski, „Zamiana” reż. K.Aksinowicz, „Generał Nil” reż. R. Bugajski, „Operacja Dunaj” reż. J. Głomb, „Różyczka” reż. J. Kidawa-Błoński
- przygotowywanie i produkcja materiałów promocyjno-marketingowych (plakaty, ulotki, gadżety, trailery, spoty reklamowe, www etc.)
- pozyskiwanie patronów medialnych i sponsorów kampanii reklamowych, współpraca z mediami (prasa, radio, TV, Internet)
Walk The Line
account manager
- obsługa kluczowych klientów w zakresie usług BTL i PR: PLAY Mobile (P4), BPH TFI, TELE2, CITI Handlowy, Wyborowa S.A.
Logo
Account Executive
Rapp Collins (member of DDB Corporate Profiles)
- realizacja długofalowego programu „Aktywuj się z PZU Życie”
- produkcja eventu „Bezpieczne Lato z PZU”
- realizacja programu motywacyjnego dla przedstawicieli „Opieki Medycznej PZU”
Logo
event & pr manager
Agencja Public Relations PROMOTOR ART
- pozyskiwanie sponsorów i patronów medialnych
- zarządzanie zespołem i kierowanie produkcją m.in. magazynu studenckiego DE FACTO (2001), I Mistrzostw Polski Szkół Wyższych Durex w Snowboardzie (2002), międzynarodowych zawodów Breakdance Session dla dzieci i młodzieży (2004 i 2005)

Projekty

Zwirtualizowana produkcja studyjna 3D Extended Reality (XR)

Szkolenia i kursy

- certyfikat "Planowanie rozwoju firmy" (Advanced Corporate Training)
- certyfikat "Product Placement" (InforMedia)

Edukacja

Logo
Produkcja TV i Filmowa, studia podyplomowe
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
Logo
Dziennikarstwo, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Inne
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Grupy

28 wszystkich wypowiedzi
7 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
3D
3D
grafika 3D
AdSocial
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media. Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności. Naszą si
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
After Effects
After Effects
Grupa zrzesza osoby zawodowo korzystające z Adobe After Effects.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Alkoteka
Alkoteka
Wszystko o koktajlach.
Animacja 2D/3D
Animacja 2D/3D
Grupa animacja 2D/3D zrzesza entuzjastów szeroko pojętej animacji, komputerowej i klasycznej.
ARAM
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Bartek Król Project
Bartek Król Project
Bartek Król - finalista 10-tki 2 edycji programu "Idol", w latach 2003-2009 wokalista zespołu Mafia. W 2009 odszedł od zespołu Mafia i skupił się na solowym projekcie. Skończył nagrywać solowy
Bizner Club
Bizner Club
Bizner Club, w skrócie BC, to nieformalny klub biznesowy, który skupia swoją działalność na wsparciu działań marketingowych i sprzedażowych (networking).