Filip Skibiński

Assistant to Midscale Brands Manager – West Region; Assistant to General Manager Novotel Poznan Centrum
Swarzędz, wielkopolskie

Umiejętności

asysta administracyjna Komunikacja Umiejętności komunikacyjne Delegowanie zadań Sprzedaż bezpośrednia Finanse Komunikacja wewnętrzna Prawo pracy Analiza rynku Administracja biura zarządzanie operacyjne Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Zarządzanie czasem Obsługa urządzeń biurowych Sprzedaż Prawo jazdy kat B Prawo pracy Kadry i płace, Administracja personalna organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń organizacja konferencji prasowych, briefingów kampanie promocyjne, tworzenie ofert handlowych, komponowanie tekstów, Organizacja konferencji i spotkań Kadry, płace, rekrutacje Rekrutacja pracowników / szkolenia zasoby ludzkie przepływ informacji prowadznie szkoleń

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Novotel Poznań Centrum
Asystent Dyrektora Generalnego
- Odpowiadanie za sprawną i efektywną organizację pracy biura Dyrektora Hotelu,
- zapewnienie przepływu informacji , korespondencji i dokumentów od/do Dyrektora Hotelu,
- zapewnienie tłumaczeń z języka polskiego na angielski zależnie od potrzeb/struktury,
- organizowanie spotkań Dyrektora Hotelu, prowadzenie kalendarza,
- branie odpowiedzialności za dzienne i miesięczne raporty administracyjne, zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami prawa,
- przestrzeganie procedur i instrukcji wdrożonych w ramach Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001,
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przestrzeganie zasad i przepisów ppoż,
- utrzymywanie dobrych relacji pracy z innymi działami hotelu i zespołem.
- przegląd i monitorowanie wykonania wszystkich dziennych, tygodniowych I miesięcznych
zadań, zapewnianie, że polecenia są wykonywane na czas np. dystrybucja raportów,
- wypełnianie zadań biurowych takich, jak : rozsyłanie maili przychodzących /wychodzących, faksów, korespondencji zgodnie z wewnętrznymi przepisami i procedurami,
- przygotowanie korespondencji i współpraca z Dyrektorem Hotelu w zakresie przygotowania wewnętrznych aktów prawnych,
- odpowiedzialność za monitorowanie i kontrolę zużycia materiałów biurowych w biurze dyrektora
- odpowiedzialność za utrzymanie wszystkich urządzeń w biurze w dobrym stanie,
- zapewnienie przekazywania informacji wszystkim kierownikom,
-posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez hotel,
-kontorola kierowników w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników,
- koordynacja kadrowo-płacowa,
-kontrola nad obowiązującymi umowami.
Novotel Poznań Centrum
Asystent Kierownika ds. Sprzedaży
- Aktywne poszukiwanie klientów i realizacja celów sprzedażowych,
- nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- analiza sytuacji rynkowej,
- przygotowywanie ofert sprzedaży,
- przygotowywanie zamówień sprzedaży,
- przygotowywanie faktur,
- rzetelne raportowanie wyników pracy,
- dbałość o wizerunek firmy i jej produktów,
- zarządzanie bazą dotychczasowych i nowych Klientów firmy,
- organizacjia konferencji,
- przygotowywanie kampanii marketingowych, redagowanie tekstów, wspólpraca z agencjami reklamowymi.
Novotel Poznań Centrum
Stażysta
- Aktywne pozyskiwanie Klientów,
- przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych, prezentacji,
- negocjowanie warunków współpracy z odbiorcami,
- koordynowanie realizacji umów z aktualnymi Klientami,
- budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem firmy.
Logo
Kelner/ barman (Praktyka)
Hotel „Louis Plagos Beach” Zakynthos, Grecja
- Profesjonalna obsługa klientów,
- przyjmowanie zamówień od gości,
- dbanie o czystość i wizerunek Hotelu.
Logo
Praktyka ogólna
Elounda SA Hotels&Resorts, Kreta, Grecja
- Świadczenie usługi room service,
- serwowanie potraw,
- przygotwanie sali konsumenckiej,
- obsługa konferencji/ imprez okolicznościowych,
- dbanie o czystość miejsca pracy,
- pomoc barmańska.
Logo
Praktyka ogólna
L’Hotel de l’Ocean, Concarneau, Francja
- Obsługa gości konferencyjnych,
- obsługa gości restauracji,
- przyjmowanie zamówień,
- serwowanie potraw,
- przygotowanie pokoi hotelowych do sprzedaży,
- dbanie o czystość miejsca pracy,
- wsparcie w pracach eksploatacyjnych obiektu.
Logo
Praktyka ogólna
Motel Orion, Wolsztyn
- Przyjmowanie gości hotelowych (check in/out),
- rozliczanie pobytów,
- serowowanie potraw,
- dbanie o czystość miejsca pracy,
- przygotwanie sali konsumeckiej.
Logo
Praktyka ogólna
Hotel Park, Poznań
- Przygotowanie pokoi hotelowych do sprzedaży,
- pomoc barmańska,
- serwowanie potraw,
- przygotowanie sali konsumenckiej,
- dbanie o czystość miejsca pracy,
- wsparcie w bieżącej ekspolatacji obiektu.
Sheraton Poznań Hotel
Praktyka ogólna
- Obsługa bankietów i konferencji,
- przygotwanie sal konsumenckich/ konferencyjnych,
- dbanie o czystość miejsca pracy,
- serwowanie potraw,

Szkolenia i kursy

- Szkolenie z zakresu "Savoir Vivre",
- Szkolenie "Przepływ informacji",
- Szkolenie "Prawo Pracy",
- Szkolenie "Sugestywna Sprzedaż"
- Licencja ratownika WOPR,
- Prawo jazdy kat. B,
- Obsługa systemów operacyjnych : Windows, Linux, MacOS, Android,
- Obsługa programów z pakietów Microsoft Office,
- Obsługa systemów: FIDELIO, FIDELIO Sales&Catering, EzRMS (Easy - Revenue Management Solutions), PMS ESM Suite (ARVEST), BOMARK (systemy kadrowo - płacowe),

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
Logo
Technikum Ekonomiczno-Handlowe (Technik Hotelarstwa), średnie
Zespołu Szkół Handlowych im. Bohaterów Poznańskiego czerwca \'56

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Hotelarstwo, zarządzanie, Fitness, sport (szczególnie bieganie długodystansowe), łyżwiarstwo szybkie, hokej na lodzie, pływanie, polityka, ekonomia, podróże.

Inne

Czynny udział w wdrażaniu ogólnopolskich szkoleń E-learningowych dla pracowników Hoteli

Koordynacja i wdrażanie globalnych pogramów HR w jednostce organizacyjnej

Grupy

Francais en Pologne
Francais en Pologne
Club d'échanges, de discussions et de rencontres pour la communauté francophone établie en Pologne.
Hotelarskie ciekawostki
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.