Umiejętności
asysta administracyjna
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Delegowanie zadań
Sprzedaż bezpośrednia
Finanse
Komunikacja wewnętrzna
Prawo pracy
Analiza rynku
Administracja biura
zarządzanie operacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Zarządzanie czasem
Obsługa urządzeń biurowych
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
Prawo pracy
Kadry i płace, Administracja personalna
organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń
organizacja konferencji prasowych, briefingów
kampanie promocyjne, tworzenie ofert handlowych, komponowanie tekstów,
Organizacja konferencji i spotkań
Kadry, płace, rekrutacje
Rekrutacja pracowników / szkolenia
zasoby ludzkie
przepływ informacji
prowadznie szkoleń
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
francuski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystent Dyrektora Generalnego
- Odpowiadanie za sprawną i efektywną organizację pracy biura Dyrektora Hotelu,
- zapewnienie przepływu informacji , korespondencji i dokumentów od/do Dyrektora Hotelu,
- zapewnienie tłumaczeń z języka polskiego na angielski zależnie od potrzeb/struktury,
- organizowanie spotkań Dyrektora Hotelu, prowadzenie kalendarza,
- branie odpowiedzialności za dzienne i miesięczne raporty administracyjne, zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami prawa,
- przestrzeganie procedur i instrukcji wdrożonych w ramach Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001,
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przestrzeganie zasad i przepisów ppoż,
- utrzymywanie dobrych relacji pracy z innymi działami hotelu i zespołem.
- przegląd i monitorowanie wykonania wszystkich dziennych, tygodniowych I miesięcznych
zadań, zapewnianie, że polecenia są wykonywane na czas np. dystrybucja raportów,
- wypełnianie zadań biurowych takich, jak : rozsyłanie maili przychodzących /wychodzących, faksów, korespondencji zgodnie z wewnętrznymi przepisami i procedurami,
- przygotowanie korespondencji i współpraca z Dyrektorem Hotelu w zakresie przygotowania wewnętrznych aktów prawnych,
- odpowiedzialność za monitorowanie i kontrolę zużycia materiałów biurowych w biurze dyrektora
- odpowiedzialność za utrzymanie wszystkich urządzeń w biurze w dobrym stanie,
- zapewnienie przekazywania informacji wszystkim kierownikom,
-posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez hotel,
-kontorola kierowników w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników,
- koordynacja kadrowo-płacowa,
-kontrola nad obowiązującymi umowami.
- zapewnienie przepływu informacji , korespondencji i dokumentów od/do Dyrektora Hotelu,
- zapewnienie tłumaczeń z języka polskiego na angielski zależnie od potrzeb/struktury,
- organizowanie spotkań Dyrektora Hotelu, prowadzenie kalendarza,
- branie odpowiedzialności za dzienne i miesięczne raporty administracyjne, zgodnie z procedurami wewnętrznymi oraz przepisami prawa,
- przestrzeganie procedur i instrukcji wdrożonych w ramach Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001,
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- przestrzeganie zasad i przepisów ppoż,
- utrzymywanie dobrych relacji pracy z innymi działami hotelu i zespołem.
- przegląd i monitorowanie wykonania wszystkich dziennych, tygodniowych I miesięcznych
zadań, zapewnianie, że polecenia są wykonywane na czas np. dystrybucja raportów,
- wypełnianie zadań biurowych takich, jak : rozsyłanie maili przychodzących /wychodzących, faksów, korespondencji zgodnie z wewnętrznymi przepisami i procedurami,
- przygotowanie korespondencji i współpraca z Dyrektorem Hotelu w zakresie przygotowania wewnętrznych aktów prawnych,
- odpowiedzialność za monitorowanie i kontrolę zużycia materiałów biurowych w biurze dyrektora
- odpowiedzialność za utrzymanie wszystkich urządzeń w biurze w dobrym stanie,
- zapewnienie przekazywania informacji wszystkim kierownikom,
-posiadanie wiedzy na temat usług oferowanych przez hotel,
-kontorola kierowników w zakresie rozliczenia czasu pracy pracowników,
- koordynacja kadrowo-płacowa,
-kontrola nad obowiązującymi umowami.
Asystent Kierownika ds. Sprzedaży
- Aktywne poszukiwanie klientów i realizacja celów sprzedażowych,
- nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- analiza sytuacji rynkowej,
- przygotowywanie ofert sprzedaży,
- przygotowywanie zamówień sprzedaży,
- przygotowywanie faktur,
- rzetelne raportowanie wyników pracy,
- dbałość o wizerunek firmy i jej produktów,
- zarządzanie bazą dotychczasowych i nowych Klientów firmy,
- organizacjia konferencji,
- przygotowywanie kampanii marketingowych, redagowanie tekstów, wspólpraca z agencjami reklamowymi.
- nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- analiza sytuacji rynkowej,
- przygotowywanie ofert sprzedaży,
- przygotowywanie zamówień sprzedaży,
- przygotowywanie faktur,
- rzetelne raportowanie wyników pracy,
- dbałość o wizerunek firmy i jej produktów,
- zarządzanie bazą dotychczasowych i nowych Klientów firmy,
- organizacjia konferencji,
- przygotowywanie kampanii marketingowych, redagowanie tekstów, wspólpraca z agencjami reklamowymi.
Stażysta
- Aktywne pozyskiwanie Klientów,
- przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych, prezentacji,
- negocjowanie warunków współpracy z odbiorcami,
- koordynowanie realizacji umów z aktualnymi Klientami,
- budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem firmy.
- przygotowywanie ofert, kalkulacji cenowych, prezentacji,
- negocjowanie warunków współpracy z odbiorcami,
- koordynowanie realizacji umów z aktualnymi Klientami,
- budowanie dobrego wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem firmy.
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z zakresu "Savoir Vivre",
- Szkolenie "Przepływ informacji",
- Szkolenie "Prawo Pracy",
- Szkolenie "Sugestywna Sprzedaż"
- Licencja ratownika WOPR,
- Prawo jazdy kat. B,
- Obsługa systemów operacyjnych : Windows, Linux, MacOS, Android,
- Obsługa programów z pakietów Microsoft Office,
- Obsługa systemów: FIDELIO, FIDELIO Sales&Catering, EzRMS (Easy - Revenue Management Solutions), PMS ESM Suite (ARVEST), BOMARK (systemy kadrowo - płacowe),
- Szkolenie "Przepływ informacji",
- Szkolenie "Prawo Pracy",
- Szkolenie "Sugestywna Sprzedaż"
- Licencja ratownika WOPR,
- Prawo jazdy kat. B,
- Obsługa systemów operacyjnych : Windows, Linux, MacOS, Android,
- Obsługa programów z pakietów Microsoft Office,
- Obsługa systemów: FIDELIO, FIDELIO Sales&Catering, EzRMS (Easy - Revenue Management Solutions), PMS ESM Suite (ARVEST), BOMARK (systemy kadrowo - płacowe),
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Hotelarstwo, zarządzanie, Fitness, sport (szczególnie bieganie długodystansowe), łyżwiarstwo szybkie, hokej na lodzie, pływanie, polityka, ekonomia, podróże.
Inne
Czynny udział w wdrażaniu ogólnopolskich szkoleń E-learningowych dla pracowników Hoteli
Koordynacja i wdrażanie globalnych pogramów HR w jednostce organizacyjnej
Koordynacja i wdrażanie globalnych pogramów HR w jednostce organizacyjnej
Grupy
Francais en Pologne
Club d'échanges, de discussions et de rencontres pour la communauté francophone établie en Pologne.
Hotelarskie ciekawostki
Informacje , ciekawostki, najnowsze newsy ze świata hotelarskiego. Najświeższe fakty, nowe otwarcia i coś na wesoło - humor hotelarski.