Filip Kuryło

HR Intern, LSC Communications Europe
Kraków, małopolskie

Umiejętności

FileNet Microsoft Office SAP AsMag

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

LSC Communications Europe
Intern in HR Department
Capgemini Polska Sp. z o.o.
Młodszy specjalista ds. finansowo-księgowych
- świadczenie wysokiej jakości usług przy pomocy SAP, IBM FileNet, Microsoft Office
- procesowanie faktur, kredytów - zamówienia, potwierdzenia odbioru, noty kredytowe
- księgowanie transakcji o dużych wartościach
- kompleksowa osługa klienta na podstawie wytycznych z umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług
- rozwiązywanie problemów związanych z księgowaniem i płatnościami
- obsługa poufnych informacji zgodnie z procedurami bezpieczeństwa danych
Logo
Młodszy specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
JMP Telefon
- utrzymywanie relacji z klientami przez zapewnienie wsparcia technicznego oraz informacji produktowej
- rozwijanie kontaktów z klientami
- bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klienta
- prowadzenie sklepu internetowego - kompleksowa obsługa zleceń, reklamacje i zwroty
- obsługa magazynu - zamówienia, poszerzanie asortymentu, dbanie o ekspozycję
- obsługa programów fakturowych (Humansoft, Asmag), kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Logo
Recepcjonista i Concierge
Cameo Investments Sp. z o.o.
- doradztwo i porady w oparciu o potrzeby i preferencje klientów
- praca w zróżnicowanym środowisku etnicznym oraz obsługa gości z różnych krajów
- zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
- informowanie i polecanie najlepszych wydarzeń, festiwali, restauracji i wycieczek w okolicy
- rezerwowanie wycieczek, transferów i usług - współpraca z innymi firmami
- prowadzenie dokumentacji apartamentów
- obsługa portali rezerwacyjnych i oprogramowania dla hoteli (S4H)
Logo
Młodszy specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
JMP Telefon
- utrzymywanie relacji z klientami przez zapewnienie wsparcia technicznego oraz informacji produktowej
- rozwijanie kontaktów z klientami
- bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa klienta
- prowadzenie sklepu internetowego - kompleksowa obsługa zleceń, reklamacje i zwroty
- obsługa magazynu - zamówienia, poszerzanie asortymentu, dbanie o ekspozycję
- obsługa programów fakturowych (Druczek, Humansoft)

Szkolenia i kursy

Doskonalenie techniki jazdy - I stopień - SJMK
Doskonalenie techniki jazdy - II stopień - SJMK
Efektywny sprzedawca - Vidi

Edukacja

Logo
bezpieczeństwo narodowe, licencjackie
Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie